.[ ČeskéHry.cz ].
Oneskorenie pri pohybe
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Sítě
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
andy



Založen: 20. 09. 2007
Příspěvky: 54

PříspěvekZaslal: 30. květen 2008, 10:30:45    Předmět: Odpovědět s citátem

ja by som aj pouzil UDP, ale pouzivam multisync.h a tato kniznica pouziva TCP. a inak neviem ako by som urobil tu komunikaciu. poznate ine kniznice, kde by to nebol problem urobit?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 30. květen 2008, 10:33:12    Předmět: Odpovědět s citátem

WinAPI -> WinSock
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
andy



Založen: 20. 09. 2007
Příspěvky: 54

PříspěvekZaslal: 30. květen 2008, 11:00:44    Předmět: Odpovědět s citátem

rezna napsal:
WinAPI -> WinSock
ta kninica sa mi zda velmi zlozita
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 30. květen 2008, 11:35:45    Předmět: Odpovědět s citátem

SDL_net
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 30. květen 2008, 13:10:17    Předmět: Odpovědět s citátem

andy napsal:
rezna napsal:
WinAPI -> WinSock
ta kninica sa mi zda velmi zlozita


ta kniznica se mi zda velmi obsahla a rychla Laughing

Konaktuj me na ICQ, zacinam s WinSock Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1525
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 1. červen 2008, 14:55:44    Předmět: Odpovědět s citátem

No napsat komunikaci UDP ve WinSock je otázka chvilky, to zvládneš. Je to pár řádek kódu.
http://www.builder.cz/art/cpp/udp1.html
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
andy



Založen: 20. 09. 2007
Příspěvky: 54

PříspěvekZaslal: 1. červen 2008, 16:11:22    Předmět: Odpovědět s citátem

dik, za dobry link, myslim ze sa na to pozriem, ale az po skuskach..

Myslis si ze ked urobim komunikaciu pomocou UDP tak, ze aplikacia bude dostatocne rychlo spracovavat spravy a nebude treba este dopocitavat pohyb?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1552

PříspěvekZaslal: 1. červen 2008, 20:11:43    Předmět: Odpovědět s citátem

Těžko. Dopočítávat to budeš každopádně, pokud to má být nějaká kvalita.
Vem si třeba Quake 3 Arena - tam je komunikace UDP a pohyb se dopočítává (přenášejí se údaje o poloze a rychlosti objektů).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
andy



Založen: 20. 09. 2007
Příspěvky: 54

PříspěvekZaslal: 1. červen 2008, 21:44:35    Předmět: Odpovědět s citátem

No to potom nieje dobre. ako uz povedal semo, je to alchymia.
skusal som vymysliet nejaky algoritmus ale zatial bez uspechu.. Sad , nenasiel by sa uz hotovy kod
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1552

PříspěvekZaslal: 1. červen 2008, 22:25:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Našel, zdrojáky již uvedeného quakea 3. Jestli jsi líný to v nich hledat, tak se na mě nezlob.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1821

PříspěvekZaslal: 2. červen 2008, 00:38:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Ja neviem co andy riesi Smile Nic ine ako UDP sa pouzit vobec neoplati a dopocitavat pohyb je nutne v kazdom pripade. Tak kde je problem? Otvorit socket a sup sup Cool
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1525
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 2. červen 2008, 10:28:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Na lokální síti by to mohlo běžet plynule i bez dopčítávání, 100Mbit lecos pojme. Nejdřív to zkus bez dopočítávání.

Ale i tak se toho dopočítávání moc neboj. Od startu síťový hry se začne všem hráčům počítat herní čas T. Zpráva bude obsahovat kromě dat ještě čas odeslání S. Takže víš, že v době S byl hráč na pozici X. (takže ti přišly data z minulosti). Otázka zní, kam se posunul hráč za dobu Delta = T-S? (to je ten čas, kdy zpráva putovala sítí). Musí bejt na pozici X + nějaký kousek. Ten vypočteš podle středoškolského vzorce pro dráhu dráha=Delta * rychlost. A rychlost znáš, buď je ve hře konstantní, nebo jí pošli taky.

Tolik k principu, jsou tam ještě různý drobný "libůstky", jako že seřízení času na začátku neni až taková prdel (ale dá se to fejkovat).
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 781
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 2. červen 2008, 11:37:14    Předmět: Odpovědět s citátem

A případně rychlost si můžeš taky dopočítat pomocí středoškolské matematiky ze dvou předchozích údajů o poloze a času.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 2. červen 2008, 13:31:12    Předmět: Odpovědět s citátem

EDIT: Neni to skvely kod, ale psal jsem to za 5 min jak pro blbce Very Happy Jinak se omlouvam Crying or Very sad jo semo, myslel jsem to tak, ze se pri prijeti zpravy nastavi pozice a spocita se cas = akt.cas - cas odesleni zpravy

EDIT2: Jsem z planety krypton Shocked Smile


Naposledy upravil if.then dne 2. červen 2008, 16:57:18, celkově upraveno 2 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1525
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 2. červen 2008, 15:54:01    Předmět: Odpovědět s citátem

if.then> z který jsi planety, prozdrail bys?
Kromě toho, za ten kód co si napsal bych ti dal tak akorát vyžvejkaný Pedro, a ne bonboniéru. Co když ta zpráva přijde se zpožděním? Budeš Model vracet zpátky kde byl v okamžiku odeslání zprávy?
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Sítě Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna