.[ ČeskéHry.cz ].
ogreode-zaciatok

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Fyzikální modely
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
jobes



Založen: 23. 02. 2008
Příspěvky: 34
Bydliště: slovakia :c), komarno

PříspěvekZaslal: 4. srpen 2008, 18:56:29    Předmět: ogreode-zaciatok Odpovědět s citátem

cawte, davno som tu nebol, ale uz mam funkcny ogreode na linux takze staci napisat na jabber jobes@jabber.org

akurat ze ho nwm pouzivat Very Happy

spravil som si prvy program, podla tutorialu

http://www.ogre3d.org/wiki/index.php/

potom som si pridal do funkcie ktora sa spusti ked zmacknem tlacitko K (newem preco som dal prave K, to som mal po ruke)
mBody->setPosition(Vector3(0,50,0));//presune kocku do vysky 50m

co mam este napisat aby mi ta kocka aj spadla? ked spustim program, spadne mi na zem a ked zmacknem K po dopade, presune sa 50m nad zem a uz nespadne, jednoducho lieta... ale ked zmacknem pocas padu pada s novej pozicie



este mam problemy so zemou... ked ma kocka 5kg hmotnost, prepadne sa pdo zem, ak mensiu, neprepadne... ale spadne trosku pod zem a naspet na zem, akoby padla na plachtu... ako sa to da nastavit aby mi padla na beton nech je hocijako tvrda?

dopredu diki (zatial len zacinam s ogreode dalej som sa nedostal, nenasiel som ziadne tutoriali... pls ak niake poznate alebo viete ako sa naucit s ogreode robit pls napiste mi to.. diki)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Yahoo Messenger MSN Messenger
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 4. srpen 2008, 19:04:58    Předmět: Odpovědět s citátem

myslim ze ostane lietat preto ze je oznacena ako neaktivna teda nerata sa simulacia cim sa znizuje mnozstvo vypoctov.

myslim ze tu bude treba nasrudovat nieco o tvrdosti povrchov a rychlosti korekcie chyb. no nebolo by naskodu si nastudovat aj tutorialy na ODE aby si vedel co je pod kapotou OGREODE
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jobes



Založen: 23. 02. 2008
Příspěvky: 34
Bydliště: slovakia :c), komarno

PříspěvekZaslal: 4. srpen 2008, 19:27:34    Předmět: Odpovědět s citátem

este len zacinam, chcem najprv niaku funkcnu vec spravit ako inspiraciu, potom ode... ale ogreode tutoriali som nenasiel takze veniem co a ako... ako to zapnut atd...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Yahoo Messenger MSN Messenger
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1554

PříspěvekZaslal: 4. srpen 2008, 22:35:20    Předmět: Odpovědět s citátem

void dBodySetAutoDisableFlag (dBodyID, int do_auto_disable);
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
jobes



Založen: 23. 02. 2008
Příspěvky: 34
Bydliště: slovakia :c), komarno

PříspěvekZaslal: 4. srpen 2008, 22:35:52    Předmět: Odpovědět s citátem

nou napsal:
myslim ze ostane lietat preto ze je oznacena ako neaktivna teda nerata sa simulacia cim sa znizuje mnozstvo vypoctov.

myslim ze tu bude treba nasrudovat nieco o tvrdosti povrchov a rychlosti korekcie chyb. no nebolo by naskodu si nastudovat aj tutorialy na ODE aby si vedel co je pod kapotou OGREODE



ty ktory viete programovat s ogreode, ako ste sa to naucili? ani dokumentacia, ani tutoriali... tusim si to ode fakt pozrem... posluchnem skusenejsich to mi uskodit nemoze
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Yahoo Messenger MSN Messenger
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1554

PříspěvekZaslal: 4. srpen 2008, 22:40:35    Předmět: Odpovědět s citátem

Vypadá to jako C++ wrapper nad ODE, tak zkus nastudovat dokumentaci k němu + hlavičky toho ogreode.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
jobes



Založen: 23. 02. 2008
Příspěvky: 34
Bydliště: slovakia :c), komarno

PříspěvekZaslal: 8. srpen 2008, 21:41:54    Předmět: Odpovědět s citátem

frca<< diki, ale dokumentaciu som nenaisel, hlavickove subory pozeram casto, je to spolu s demami pre mna jediny znami sposob ako sa naucit s ogreode programovat. Uz som trosku pokrocil, zem treba spravne nastavit, hustotu, hmotnost a pojde to OK... V debog mode som zistil ze naozaj sa pocitanie deaktivuje na kocku... som kod pridal do dema a pocitat to znova zacne az ked autom narazim do kocky. Lenze ked chem len kocku znova spustit z vysky, musim najpr niako aktivovat aby to zacalo pocitat.
pls neviete ako mam aktivovat aby sa znova zacala pocitat kocka? diki

na void dBodySetAutoDisableFlag (dBodyID, int do_auto_disable); nemam parametre, dBodyID je taky typ ktory sa nevyskytuju v ogreode hlavickovych suboroch, tj ziadna ogreode funkcia ho nevracia cize ho neviem pouzit
(dlhsie som sem nepisal, som pomalicky rozoberal zdrojovy kod dema, som si myslel ze sa dozviem viac ale to je uz komplikovane .ogreode subormy)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Yahoo Messenger MSN Messenger
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 11. srpen 2008, 12:42:08    Předmět: Odpovědět s citátem

dBodySetAutoDisableFlag je funkcia priamo z ODE takze musis najst nejaku odpovedajucu funkciu v ogre. v ODE je urcite funkcia na znovu aktivovanie objektu takze treba najst aj v ogre.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jobes



Založen: 23. 02. 2008
Příspěvky: 34
Bydliště: slovakia :c), komarno

PříspěvekZaslal: 11. srpen 2008, 12:48:46    Předmět: Odpovědět s citátem

diki, viem ze ta funkcia je priamo z ode, ale nemam na nu parametre, ogreode mi ich nechce dat a podobnu funkciu som v ogreode nenasiel. samotne ogre na to nema nic, ogre s tym nema nic spolocne
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Yahoo Messenger MSN Messenger
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1822

PříspěvekZaslal: 11. srpen 2008, 17:22:43    Předmět: Odpovědět s citátem

[OT]...Najskor sme sa naucili slovensku gramatiku Twisted Evil Twisted Evil [/OT]
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jobes



Založen: 23. 02. 2008
Příspěvky: 34
Bydliště: slovakia :c), komarno

PříspěvekZaslal: 11. srpen 2008, 17:27:42    Předmět: Odpovědět s citátem

[OT]pcmaster<<mozno ty, ja mam zo sloviny same 4 Razz a prepadaval som... [OT]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Yahoo Messenger MSN Messenger
Yossarian



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 274
Bydliště: Šalingrad

PříspěvekZaslal: 11. srpen 2008, 17:46:56    Předmět: Odpovědět s citátem

jobes napsal:
[OT]pcmaster<<mozno ty, ja mam zo sloviny same 4 Razz a prepadaval som... [OT]


[OT] tak to je mi te uprimne lito, kdyz se chlubis svoji hlouposti a omlouvas ji chyby. nechapu proc si dnesni mladez mysli, ze mit 4ky/propadat je in, tak se tim pochlubi, a vubec to nebude resit. sorry za ot, kdyztak to tu nekdo cely smaznete ;] [/OT]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jobes



Založen: 23. 02. 2008
Příspěvky: 34
Bydliště: slovakia :c), komarno

PříspěvekZaslal: 11. srpen 2008, 17:53:32    Předmět: Odpovědět s citátem

[OT]to som len na slovinu pisal, priemer som mal tesne nad 2... bez sloviny by som mal priemer 2... takze okrem gramatiky a literatury nemam s nicim problemy [/OT DALEJ ODPOVEDAT UZ LEN K TEME Wink]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Yahoo Messenger MSN Messenger
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1822

PříspěvekZaslal: 11. srpen 2008, 17:59:22    Předmět: Odpovědět s citátem

Je to k teme, pretoze aj ked si to odmietame priznat, nie je to az tak ruzove ako kedysi pred 30 rokmi, a tak chybny slovensky prejav stazuje Cechom citanie. A Slovakom ho zneprijemnuje. Aj pouzivanie nespisovnych slov typu "slovina".

No a k uzsej teme. Aka je otazka? Smile
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Fyzikální modely Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna