.[ ČeskéHry.cz ].
DirectX 10 pro Windows Vista byla chyba
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Novinky / Zprávičky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 26. srpen 2007, 20:24:19    Předmět: DirectX 10 pro Windows Vista byla chyba Odpovědět s citátem

Podle zpravicky na serveru Bink.nu udelalo Valve Software revizi mezi hraci pres Steam a zjistilo ze pouze 1 z 50 ma DX 10 kompatibilni grafickou kartu a M$ Windows Vista

zdroj: http://bink.nu/Article10976.bink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
posila



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 201

PříspěvekZaslal: 26. srpen 2007, 21:20:23    Předmět: Odpovědět s citátem

cekal nekdo neco jineho? Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 27. srpen 2007, 17:35:55    Předmět: Odpovědět s citátem

a DX10.1 alebo ako to bude ma byt este vetsia chyba ako 10. OpenGL RULEZ Twisted Evil uz sa tesim a som zvedavy aky to bude rozdiel oproti 2.1
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
posila



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 201

PříspěvekZaslal: 27. srpen 2007, 18:40:21    Předmět: Odpovědět s citátem

nou napsal:
a DX10.1 alebo ako to bude ma byt este vetsia chyba ako 10.

Tak tohle uz jsem nekde cetl ... a stejne jako tady, ani tam nebyl zadny link nebo vysvetleni... v cem ta jeste vetsi chyba spociva... Nicmene, zajima me, co MS planuje, takze bych poprosil o nejake dalsi info. Diky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 27. srpen 2007, 19:32:24    Předmět: Odpovědět s citátem

cital som to tu http://www.itnews.sk/buxus_dev/generate_page.php?page_id=49982
a vie niekto v com bude najvetsi rozdiel oproti doterajsiemu sposobu?? mam pocit ze ma uplne zmiznut glBegin glEnd
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
prost



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 109
Bydliště: cvut fel, stm

PříspěvekZaslal: 27. srpen 2007, 20:27:06    Předmět: Odpovědět s citátem

Microsoft brzdí obavy z DirectX 10.1
http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=23568
citace:
Představitelé Microsoftu se teď snaží tyto obavy zmírnit. Například Sam Glassenberg pro Next-Gen prohlásil, že DX10.1 je jenom standardní revize DX10, která trochu rozšiřuje funkce hardwaru. Podporu pro žádný hardware dle něj neodebírá. Zároveň připomněl, že Microsoft to samé udělal už s DirectX 9, když do něj přidal další vlastnosti, aby tím životnost tohoto API o něco prodloužil. Jde o úplně normální a přirozený vývoj, který je v konečném důsledku vždy pozitivem pro hráče, kteří ho ani nemusí postřehnout.

_________________
BbB
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 28. srpen 2007, 04:58:16    Předmět: Odpovědět s citátem

Problem DX10 je v tom, ze MS prilis tesne svazal nove karty s Vistama a jejich vyrobcum se to nemusi vyplatit. Podle Valve ma Visty a DX10 karty 2% hracu, takze novejsi karty s cipy G80 a R600 mezi hraci v podstate nemaji vyuziti. Az se Visty poradne rozsiri mezi lidi, coz tipuju na rok 2009, tyhle karty uz budou zastarale. MS se tak snazi dat duvod k prechodu na novy system na ukor vyrobcu karet. Zrejme proto tedka davaji tolik usili do noveho ogl, pac strategie MS je pro ne nevyhodna.

nou> Aby tu nebylo OT, odpovedi mas tady => http://www.ceske-hry.cz/forum/viewtopic.php?t=79
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 29. srpen 2007, 04:56:37    Předmět: Odpovědět s citátem

Podrobnejsi novinka na PCT: http://www.pctuning.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=9279&Itemid=67

Rika tam take, ze pokud chci delat multiplatformni hry, mel bych zustat na DX9, protoze XBOX a PS3 obsahuji prave DX9-kompatibilni hw.

A celkem me prekvapila tahle veta:
citace:
DirectX 9 je podle Newella dostatečně flexibilní, aby bylo možné využít schopnosti DX10 hardwaru. "Například tesselator v grafických čipech ATi [myšlena řada Radeon HD2000] může být velmi užitečný a můžeme s ním pracovat i pod DirectX 9, takže je to zřejmě lepší investice než přecházet na DX10," nechal se slyšet Newell.

Ze Valve leze do zadku AMD/ATI, neni zadna novinka. Ale jak sakra muzou v DX9 pouzit ten tesselator? To bych fakt rad vedel.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JohnyDog



Založen: 17. 08. 2007
Příspěvky: 66

PříspěvekZaslal: 29. srpen 2007, 05:19:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Eosie napsal:
Ze Valve leze do zadku AMD/ATI, neni zadna novinka. Ale jak sakra muzou v DX9 pouzit ten tesselator? To bych fakt rad vedel.

Nemaji na to v ATI zase nejaky hack jako to bylo v pripade R2VB ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 29. srpen 2007, 05:29:03    Předmět: Odpovědět s citátem

Kdyby tomu tak bylo, na 100% by vydali nejakej paper, aby to vyvojari mohli pouzivat. Takze bud ma Newell nejake interni informace primo z AMD nebo nam nekdo maze med kolem huby.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 29. srpen 2007, 10:24:45    Předmět: Odpovědět s citátem

Eosie napsal:
Ale jak sakra muzou v DX9 pouzit ten tesselator? To bych fakt rad vedel.

Nevím, jestli správně rozlišuju nuance toho slova, ale HW tesselator měl už Radeon 8500. ATI se tím tehdy chlubilo (protože GF4 to neuměla) a nikdy se to v praxi nikde nepoužilo.


Naposledy upravil Hunter dne 29. srpen 2007, 14:34:59, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Crusty



Založen: 28. 08. 2007
Příspěvky: 120
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 29. srpen 2007, 11:00:38    Předmět: Odpovědět s citátem

... on i sam Carmack se na DX10 prozatim vyprd ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mantharis



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 39

PříspěvekZaslal: 29. srpen 2007, 12:41:02    Předmět: Odpovědět s citátem

Crusty-> mno to ale nic neznamena, on na Directy celkove dost prdi Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lando



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 33
Bydliště: Cestice

PříspěvekZaslal: 29. srpen 2007, 12:53:38    Předmět: Odpovědět s citátem

Hunter napsal:
Nevím, jestli správně rozlišuju nance toho slova, ale HW tesselator měl už Radeon 8500. ATI se tím tehdy chlubilo (protože GF4 to neuměla) a nikdy se to v praxi nikde nepoužilo.

ale pouzilo, HL1 to umel vyuzit (myslim ati_npatch se to nejak zapinalo) a treba v serious sam 1 to bylo taky.
Ale v DX10 by mel bejt ten tesselator programovatelnej ne? Tesselator co byl v 8500 jenom vyhlazoval modely podle normal. (Mozna kecam, jenom nechci bejt uplne OT Smile )
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
swarm



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 176

PříspěvekZaslal: 29. srpen 2007, 16:56:07    Předmět: Odpovědět s citátem

Na R8500 se to jmenovalo Truform a těch her bylo víc, který to uměly. Sám jsem zkoušel asi 3. Jedna z nich byl určitě nějaký Quake.
_________________
Diagon Swarm - redaktor notebook.cz, moderátor diskuzního fora 3dfx.cz, zive.cz a notebook.cz
Blog o mobilní technice -> [WWW]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Novinky / Zprávičky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna