.[ ČeskéHry.cz ].
Krkal 3.0 - Objektove Orientovany Game Engine
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Ostatní
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
MD



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 437
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 28. červenec 2008, 14:08:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Nee, podarilo se mi sehnat cas (rika se tomu vypoved a pak bude "dovolena" podle toho, jak to pujde) Wink
... A cas jsou penize ...
_________________
- play with objects - www.krkal.org -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
MD



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 437
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 30. červenec 2008, 12:41:46    Předmět: Odpovědět s citátem

Mel jsem zajimavy dotaz pres PM, tak jsem si rekl, ze bych sem mohl dat takovy minifaq:

Kdy bude 3.0 pouzitelna? cca koncem tohoto roku (davat terminy je ozehave, ze? Wink ) Je treba hlavne dokoncit zobrazovaci komponentu a implementovat editor a nektere funkce do runtimu (ukladani hry a levelu)

Jaka bude licence? Na pozadani poskytnu engine zadarmo, spolu se zdrojaky a urcitou podporou. Pro mne je vyhodne, aby vznikaly hry a aby se to testovalo.

Da se Krkal skriptovani propojit s vlastnim enginem? Ano. Pro beh potrebujete Krkal Runtime, coz je C++ nativni dll. Prelozene skripty jsou take nativni dllka. Skripty jsou snadno propojitelne s vasi funkcionalitou.

Kdyz dodam vlastni zobrazovaci engine, muzu Krkala pouzit uz nyni? Ano, ale nektere veci tam stale chybi (sejvovani, podpora editace) a momentalne jeste nemam cas je tam dodelat. Takze by to bylo asi na vas Wink
_________________
- play with objects - www.krkal.org -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
MD



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 437
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 9. říjen 2008, 11:11:46    Předmět: Odpovědět s citátem

Kdyby nekoho zajimala diskuse o chystanem RPG (co se tyce systemu a pravidel), tak zde: http://rpgforum.cz/viewtopic.php?p=191782#191782
_________________
- play with objects - www.krkal.org -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 9. říjen 2008, 13:22:28    Předmět: Odpovědět s citátem

jak dlouho budeš mít tu dovolenou?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MD



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 437
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 9. říjen 2008, 13:35:25    Předmět: Odpovědět s citátem

franz napsal:
jak dlouho budeš mít tu dovolenou?

Abych to vsechno stihl udelat, ne? Wink jeste nemam plne predstavu, takze uvidim, jak to pujde.
_________________
- play with objects - www.krkal.org -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 9. říjen 2008, 13:53:16    Předmět: Odpovědět s citátem

plány vypadají neskromně, takovou dovolenou bych si taky dal líbit Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 9. říjen 2008, 17:06:14    Předmět: Odpovědět s citátem

No a kto ta vlastne bude financovat po dobu tej "dovolenky" ? Ci tvoja polovicka zarobi dost na to, aby ste si to mohli dovolit ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 9. říjen 2008, 17:16:22    Předmět: Odpovědět s citátem

VladR napsal:
No a kto ta vlastne bude financovat po dobu tej "dovolenky" ?


normálně původní zaměstnavatel
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 9. říjen 2008, 17:53:43    Předmět: Odpovědět s citátem

Cize vlastne budes len robit doma ? Nieco ako polovicny uvazok ? Takze to potom vlastne ani dovolenka nebude ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 9. říjen 2008, 18:13:55    Předmět: Odpovědět s citátem

// Já to chápu tak, žen v práci skončil a teď jen čerpá dovolenou (takže stejný plat, jako by byl v práci, jenže má volno)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 9. říjen 2008, 18:26:10    Předmět: Odpovědět s citátem

Jasne, to ma nenapadlo. Ja som este len kratko v regulernom dennom jobe na to, aby som zaregistroval ze existuje nieco ako dovolenka. Stale si neuvedomujem, ze uz tiez budem mat na buduci rok az 33-40 dni dovolenky. To by boli plne 2 mesiace Smile



MD : S tym rendererom stale nechapem, co vlastne potrebujes. Bude to 3D, alebo len 2D ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MD



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 437
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 9. říjen 2008, 19:27:33    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak abych vyvratil spekulace Wink Standardni dovolena je 4 tydny, za to se toho moc nakodit neda Wink - to jsem se radeji byl ucit jachtit nebo na kole a tak.. Behem vypovedni lhuty jsem taky chodil do prace, vzdyt co by si beze me pocali..

Takze toto je dovolena v uvozovkach, tedy podal jsem po 4 letech vypoved. Chce to proste zmenu, vim ze mam na perspektivnejsi praci a to tam, kde jsem byl, uz neslo. Praci jsem tedy chtel vymenit tak jako tak. No a protoze doposud nemusim zivit rodinu a neplatim hypoteku, tak si mohu dovolit chvili zit z uspor (asi posledni sance v zivote, druha prijde az se stanu miliardarem Wink ) a venovat se svym projektum. Chvilku tomu venuju, pak si najdu zase misto a budu makat jako driv. Wink

No a casove to predpokladam na 6 az 7 mesicu.
_________________
- play with objects - www.krkal.org -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
MD



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 437
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 9. říjen 2008, 19:30:46    Předmět: Odpovědět s citátem

VladR napsal:
No a kto ta vlastne bude financovat po dobu tej "dovolenky" ? Ci tvoja polovicka zarobi dost na to, aby ste si to mohli dovolit ?

No doufam, ze zarobi alespon tak, abych ji nemusel moc dotovat Wink Chci zit skrome, abych zdaleka ne vsechny uspory utratil..
_________________
- play with objects - www.krkal.org -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
MD



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 437
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 9. říjen 2008, 19:42:00    Předmět: Odpovědět s citátem

VladR napsal:
MD : S tym rendererom stale nechapem, co vlastne potrebujes. Bude to 3D, alebo len 2D ?

Muzes si hru stahnout a podivat se na to "za behu", to je lepsi nez dlouhy popis. (pokud nemas Visty)

Je to 2D, ale krome textury je tam vyskova a normalova mapa, takze na to muzu svitit 3D svetly, vrhat 3D stiny (umim jen pro "slunce") a muzu z toho postavit 3D svet (jen se neda menit uhel kamery). Ve 2.0 se to vsechno pocitalo softwarove. Pro novou verzi bych chtel vyuzit shadery, coz by mi dovolilo vetsi dynamicnost svetel a nejake dalsi pekne efekty. Nejvetsi problem mam momentalne se stiny prave proto, ze je chci alespon jakz takz korektne vrhat na ten 2D quad, na kterem ale vubec neni 2D obrazek.

Jinak diskuse 2D vs 3D je vecna, me se to 2D ale stale libi vic.
_________________
- play with objects - www.krkal.org -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
MD



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 437
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 20. prosinec 2008, 17:23:15    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak dneska jsem nahodil prvni verzi lokalnich svetel. Mam z toho velkou radost, tak se s vami podelim o screenshot Wink At taky vidite, ze se neflakam.
(Btw misto programatora a scenaristy je stale volne!)



A co mi dela nevetsi problemy?
Chci tam mit svetla - samosebou Wink
Bodly by stiny, premyslim o shadowmapach ale nevim nevim, co mi vykon dovoli.
Pozaduju pruhlednost - vse ma alfu a vsimnete si hladkych okraju u objektu
A per pixel z trideni. Tedy chci prosekavani 2D objektu ve 3D Wink

No a tahle kombinace tak nejak nedela hardwaru dobre a at vymyslim co vymyslim, porad je to o neco (hodne) pomalejsi, nez bych si predstavoval. Na druhou stranu to ted mirne pretezuju: na screenshotu je 1314 objektu a 26 svetel a rychlost jeste jde Wink No ale stiny tam nejsou.
_________________
- play with objects - www.krkal.org -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Ostatní Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna