.[ ČeskéHry.cz ].
Rychlosoutěž
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Soutěže
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 18. červenec 2009, 07:19:46    Předmět: Odpovědět s citátem

Aldor: no nebylo uplne jasne, jestli bude hra pro verejnost uploadnuta taky se zdrojaky (primarne mely byt jen pro hodnotitele). Jinak taky jsem si rikal, ze bych vypocet mohl rozepsat na stranku pomoci 20 promennych, z nich cast by byla ovlivnena side efekty z predchoziho faze hry, pripadne cislo do povidky generovat nahodne a nazdar Wink Ale myslim, ze hra je frustrujici uz tak dost Cool
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Matasx



Založen: 17. 08. 2008
Příspěvky: 258

PříspěvekZaslal: 18. červenec 2009, 09:32:42    Předmět: Odpovědět s citátem

Mem: kdybys tam použil generování přímo do toho textu, tak se podívám do jaký části to číslo vkládáš a je po srandě ne? Rolling Eyes
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 18. červenec 2009, 12:48:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Matasx: Spojuješ 2 věci - jedna je distribuce pouze binárky hry, kde kdybych byl svině tak dám random generátor, a tímpádem disassembler/reflector nepomůže a kdo tu povídku předtím neviděl, tak to taky rychle nenajde (plus ten odstavec by šel vložit taky náhodně kamkoliv v textu povídky (za libovolný newline po odstavci) aniž by tím příliš utrpěl celkový význam Razz). Druhá věc je dostupnost zdrojáku, tam bych právě udělal stránku dvě výpočtu s hromadou proměnných závislých i na stavu aplikace (formulářů, které měly předcházet, stavu vyplnění controls atd.), a to už byste počítali jen těžko Wink
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Matasx



Založen: 17. 08. 2008
Příspěvky: 258

PříspěvekZaslal: 18. červenec 2009, 14:51:02    Předmět: Odpovědět s citátem

Stejně bych si z kódu zjistil jakej text obsahuje ten odstavec kterej by se tam nahodne vkladal a to uz bych pak v tom textu dohledal Razz no nic nebudem se hadat... jestli mi chces dokazat ze to umis zabezpecit a ze ja to nezjistim kdyz mi das jen binarku, tak do toho, a ja ti ukazu ze to zjistim. (samozdrejme musi to bejt .NET).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tringi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 289

PříspěvekZaslal: 18. červenec 2009, 15:26:58    Předmět: Odpovědět s citátem

O co vůbec šlo v tom textu? Jak jsem viděl nějaké dlouhé kecy, tak jsem pro řešení raději nahlédl do zdrojáků Cool
Také mě překvapilo že .NET program vůbec jde napsat havarující, podle marketingu by přece .NET měl být the answer to war, hunger and general protection faults.
_________________
WWW | GitHub | TW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 19. červenec 2009, 21:46:42    Předmět: Odpovědět s citátem

Jsem rád, že se vám Vláďa líbil Smile Pohyb stráží je perfektně předvídatelný - pohybují se po stále stejné křivce. Ale vnuklo mi to myšlenku tu křivku kontinuálně upravovat, to by bylo krásně frustrující. Pokud chcete, můžete nastartovat Expression Blend a pohrát si s XAML soubory levelů.

A zas tak těžký to taky není, já jsem nakonec dohrál všechny levely Smile Co se týče pokračování vývoje, vidím to bledě, protože můj nb má nějak rozbitou grafiku a s WPF se to moc nekamarádí...
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
PepiCzech



Založen: 24. 09. 2009
Příspěvky: 3
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 24. září 2009, 08:22:01    Předmět: Odpovědět s citátem

Omlouvám se, že vytahuji pár měsíců staré téma, ale zakládat dulicitní mi přijde nesmysl. Nechystá se nějaká další menší soutěž? Tvořím sice v opovrhovaném gamemakeru, ale něco menšího bych si rád střihnul.
_________________
Můj blog & portfolio: http://www.belehradek.blogspot.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 24. září 2009, 08:26:05    Předmět: Odpovědět s citátem

PepiCzech napsal:
Omlouvám se, že vytahuji pár měsíců staré téma, ale zakládat dulicitní mi přijde nesmysl. Nechystá se nějaká další menší soutěž? Tvořím sice v opovrhovaném gamemakeru, ale něco menšího bych si rád střihnul.


vzhledem k tomu ze do minule rychlosouteze se nahrnulo mrte lidi a potom prisly 2 realne (+ mem - takze skoro 3) hry tak v tom nevidim jediny smysl
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spark



Založen: 15. 08. 2007
Příspěvky: 83
Bydliště: Brno & Bratislava

PříspěvekZaslal: 24. září 2009, 11:11:17    Předmět: Odpovědět s citátem

V ramci jednej akcie budu uz coskoro vyhlasene viacere "rychlosutaze", s vyhlasenim rataj tak zaciatkom buduceho mesiaca. Vitazi ziskaju ceny s hernou tematikou.
_________________
AlternativA
Fineway Studios | GDS09 | Game Access
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Soutěže Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Strana 5 z 5

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna