.[ ČeskéHry.cz ].
Otázka na PPA1 test
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Java / J2ME
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 6. prosinec 2009, 20:07:27    Předmět: Odpovědět s citátem

Teď mě to napadlo - na co definovat int, když na uchovávání konstanty 100 stačí byte/char? Twisted Evil
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 6. prosinec 2009, 21:08:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Protože int je 4-bytově zarovnaný Wink
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 6. prosinec 2009, 21:30:18    Předmět: Odpovědět s citátem

Jj, a pamatuju jak se mi např. dramaticky zrychlil výpočet piškvorek (brutškvorek), když jsem ve strukturách nahradil 2B short normálním 4B intem
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 6. prosinec 2009, 22:22:10    Předmět: Odpovědět s citátem

Cožééé? O tom jsem neslyšel, může někdo prosím vysvětlit? Smile
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 6. prosinec 2009, 22:27:30    Předmět: Odpovědět s citátem

no ide o to ze ked procesor cita z pamete tak musi citat vzdy z adresy zarovnanej na 32-64 bitov. ak premenna lezi na rozhrani tak ju musi citat na dvakrat.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 7. prosinec 2009, 13:38:08    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky za vysvětlení. Smile
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1553

PříspěvekZaslal: 9. leden 2010, 15:31:31    Předmět: Odpovědět s citátem

Mem napsal:
Jj, a pamatuju jak se mi např. dramaticky zrychlil výpočet piškvorek (brutškvorek), když jsem ve strukturách nahradil 2B short normálním 4B intem

...pamatuju, jak...
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 9. leden 2010, 19:36:56    Předmět: Odpovědět s citátem

Viz http://www.ceske-hry.cz/forum/viewtopic.php?p=23132#23132
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
SUK



Založen: 14. 11. 2007
Příspěvky: 93
Bydliště: /dev/null

PříspěvekZaslal: 11. leden 2010, 10:33:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Lando napsal:
Napada me jedine, ze kdybych si deklaroval konstantu, tak ji dam static

Tak a prave jste mi znicili moje teorie Very Happy
Kdyz je nekde konstanta, dejme tomu
konstanta int ABC = 0xABCDEF /*at uz v jakymkoliv jazyce, tohle bejva snad temer stejny*/
a potom nekde v kodu
prd(1,2,3, ABC);, tak se to do binaru kompiluje jako prd(1,2,3,0xABCDEF) nebo stale jako prd(1,2,3,ABC) ?

Ja mel za to, ze to je prave ten prvni pripad.... (predevsim proto, ze z Reflectoru pred nejakou dobou misto jmena konstanty byla pouzita prave ta konstanta)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky Yahoo Messenger MSN Messenger
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 781
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 11. leden 2010, 11:57:02    Předmět: Odpovědět s citátem

SUK: Pokud se máme bavit o C# (když jsi už zmínil ten Reflector), tak const je implicitně static. A konstanty se přímo dosadí v době kompilace.
Pokud nechceš, aby se tam hodnota přímo vložila v době kompilace (např. když chceš, aby se projevily změny konstant z cizích assemblies bez rekompilace Tvé assembly), tak je nutné použít static readonly.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
SUK



Založen: 14. 11. 2007
Příspěvky: 93
Bydliště: /dev/null

PříspěvekZaslal: 11. leden 2010, 11:58:53    Předmět: Odpovědět s citátem

Augi: tak myslel jsem to spis jako obecne (a Reflector zminil kvuli zkusenosti), ale diky za odpoved Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky Yahoo Messenger MSN Messenger
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 781
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 11. leden 2010, 12:47:55    Předmět: Odpovědět s citátem

Ono to IMHO nejde pojmout moc obecně, protože to je víceméně vlastnost jazyka/prostředí. Třeba v C se dělají konstanty typicky pomocí #define, takže do kompilace už jsou dosazené hodnoty (o to se postará preprocesor).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Java / J2ME Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna