.[ ČeskéHry.cz ].
Geometry shader, glsl, problem

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
johnnash



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 80

PříspěvekZaslal: 5. březen 2010, 17:42:52    Předmět: Geometry shader, glsl, problem Odpovědět s citátem

Zdravim, chtel jsem zacit s geometry shaderama, ale hned na zacatku jsem narazil na problem.
Ze stranky http://cirl.missouri.edu/gpu/glsl_lessons/glsl_geometry_shader/index.html jsem si stahnul ukazkovy priklad ale pri spusteni to na mne hazi chybu
"ERROR: error(#280) Not all shaders have valid object code". Google mlci.

Pro jistotu: ati 5770, windows7, catalyst 10.2

Dik za postrehy

edit: vertex i fragment shadery potize nedelaly
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 5. březen 2010, 18:42:21    Předmět: Odpovědět s citátem

no ked som skusil prasknut ten geometry shader do Shader Analyzera tak to vyhodilo 12 errorov. takze chyba bude asi v tom.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
johnnash



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 80

PříspěvekZaslal: 6. březen 2010, 12:39:35    Předmět: Odpovědět s citátem

Trochu jsem to ocesesal pro lepsi prehlednost nicmene stale stejny problem. Ja tam chybu nikde nevidim.
VS
kód:

void main()
{   
   gl_Position = ftransform();
}


FS
kód:

void main()
{   
   gl_FragColor = vec4(0.0,0.0,1.0,1.0);   
}


GS
kód:

#version 120
#extension GL_EXT_geometry_shader4 : enable

void main(void)
{

   int i;
   //Pass-thru!
   for(i=0; i< gl_VerticesIn; i++){
      gl_Position = gl_PositionIn[i];
      EmitVertex();
   }
   EndPrimitive();
}

Idealne pokud by sem mohl nekdo hodit ukazku(gs) co mu funguje vcetne zdrojaku abych nasel pripadnou chybu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 6. březen 2010, 14:06:29    Předmět: Odpovědět s citátem

no takze doplnil som na zaciatok vertex a shader #version 120 a vysledkom je kriz na obrazovke co je spominane ze aj ma byt vysledkom.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
johnnash



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 80

PříspěvekZaslal: 6. březen 2010, 14:17:07    Předmět: Odpovědět s citátem

Hm tak problem pretrvava i presto
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 6. březen 2010, 15:04:32    Předmět: Odpovědět s citátem

no neviem mne to na linuxe s radeon 5850 a catalystami 10.2 beha.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna