.[ ČeskéHry.cz ].
SIMD Ray-Triangle

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 6. březen 2010, 22:36:12    Předmět: SIMD Ray-Triangle Odpovědět s citátem

Zdar,
uz ste skusali niekto prepisat standardny Ray-Triangle intersection test (Akenine-Moeller 1997) na 2x2 (pripadne) vacsie ray-packets pomocou SSE? :-O
V mojom raytraceri sa budem pokusat paketizovat aj sekundarne luce (sice extremne koherentne primarne sa vsak asi potom neskor pokusim nahradit rasterizaciou), takze predpokladam, ze sa mi to bude velmi hodit.

Dalej, sice to suvisi len okrajovo, ale chcem sa spytat na to, co si myslite o rychlosti instrukcie step() (OpenGL aj OpenCL) a moznosti pouzit ju namiesto compare instrukcii a v GPU kerneli namiesto SSE _mm_cmpge_ps a podobnych instrukcii. Neviem, ci to chapem dobre, ale ak nie je implementovana ako compare (if) ale nejako specialne, tak by mohla kopec veci pomoct urychlit :-O

A uvitam akekolvek dalsie rady ohladom ray-packets a inych optimalizacii Smile
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 6. březen 2010, 23:52:19    Předmět: Odpovědět s citátem

co viem tak ATI v OpenCL implementuje napr ?: operator ako select() funkcia ktora sa prelozi ako specialna ALU instrukcia bez CF bloku teda nemusi tam vstupovat do hry branching a teda aj prestoje kvoly prepinaniu CF/ALU blokov.

inak mas konkurenciu pretoze uz dlhsie sledujem SmallLuxGPU ktory je uz v takomto stadiu

_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 7. březen 2010, 01:29:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Hehe, s konkurenciou si hlavu nelamem Very Happy Ja budem rad, ako to vobec dostanem do aspon nejako fungujuceho stavu a napisem o tom par stran do DP Smile
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna