.[ ČeskéHry.cz ].
ODE, Havoc - detekce kolizí
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 30. březen 2010, 13:23:15    Předmět: Odpovědět s citátem

Ale proč chceš opravovat pozici právě proti směru rychlosti? Když to uděláš podle normály (tak, jak to v ODE už je), bude ti to pěkně slajdovat podél plochy.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 30. březen 2010, 13:33:40    Předmět: Odpovědět s citátem

No to sice jo, ale klepe se to...i při konstantním pohybu...
A navíc já potřebuji aby to neslidovalo pořád, takhle mi objekt klouže dolů s kopce...já chci aby stál...

Se*u na ODE...si to dělám podle sebe, znovu a lépe, tak aby mi to sedělo...
Cool
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 30. březen 2010, 13:48:06    Předmět: Odpovědět s citátem

VODA napsal:
Jj, myslím, že jo...


Myslíš, nebo seš si jist? Mluvím o tom, že kolize a pohyb jede třeba na 50 FPS i když hra jede 18. V případě peaku ti pak objekty nepropadnou.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 30. březen 2010, 13:50:23    Předmět: Odpovědět s citátem

Ano, jsem si jist...
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 30. březen 2010, 13:53:46    Předmět: Odpovědět s citátem

Zvláštní, mě to nikdy nepropadávalo. To by ty objekty musely letět kurevskou rychlostí, aby se netrefily do kolize. Nebude chyba někde jinde, než v "modrém kontaktu"?
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 30. březen 2010, 14:01:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Wink
Už tomu rozumím...my totiž ]semo[ každej mluvíme o něčem jiném Wink

U mého řešení detekce a řešení kolize, mi to občas propadlo, kvůli nedokonalostem v předpovídání potencionálních kolizních trianglů a chybné opravě pozice...

Ale já mluvil o řešení přes ODE Wink
No, tam mi to opravdu ještě nepropadlo, ale cuká se to...a to je na prd... Wink

Koukám, že jsem si řešením přes ODE zavařil ještě více, než kdybych si to vyřešil sám... Wink

Musím si s tím hejbnout, páč se pohybujeme kolem půlky semestru a já říkal, že na konci semestru vypustím "opravdu" hratelné demo Wink
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 30. březen 2010, 14:42:51    Předmět: Odpovědět s citátem

Aha, sorry, nějak sem to přehlíd, přestože si to zmiňoval několikrát. Cukat to taky samozřejmě nemá. Updatuješ ty pozice (penetrace) před rendrem? Jinak nevím, musel bys napsat víc.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 30. březen 2010, 17:20:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Jj, updatuju je před renderem...
Spočítám kontakty, vyberu ten s největší hloubkou zanoření, opravím pozici a pak renderuju...

No teď už je to stejně jedno...jsem pevně rozhodnut napsat tu detekci a řešení kolizí vlastní...znovu... Wink
Díky tomu hraní si s ODE jsem se naučil jak urychlit tu detekci...
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna