.[ ČeskéHry.cz ].
Culling geometrie
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 31. květen 2010, 11:46:08    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak vidíš, že je to dost práce, nestálo by přecejen za to, optimalizovat jinde? Pokud myslíš, že ne, tak si lam hlavu, protože occlusion culling je už složitější věc. Měl bys jí tedy vymyslet sám, abys jí rozuměl, jinak ti bude zlobit celou dobu.

Pro začátek doporučím testovací scénu (třeba 2 konvičky) a zkoušet. Zjistit si, jak se chová ta Query, o kolik je to s ní pomalejší, atd.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Játro.m



Založen: 01. 02. 2010
Příspěvky: 230

PříspěvekZaslal: 31. květen 2010, 20:27:42    Předmět: Odpovědět s citátem

ale jo, vysledek neni tak spatnej Wink jenom to ma nejakej nepochopitelnej problem kdyz je nad 500 objektu. Pro tech 500 to funguje spolehlive a z 80 FPS to vylezlo na 140, na scenach kde bylo okolo 70 Wink A taky se lisej vysledky jednotlivejch karet. Na ATI to jede v poradku nema to nejaky tiky vynechavat objekty ale tady to na nvidii ma problem. Nevim ale urcite na to prijdu Wink Stoji to za to Smile

Edit: jeste me napadlo ze tedka valim na nejakejch cracknutejch driverech pro visty na XP takze to mozna bude taky problem ale dycky se to projevovalo jenom v DX.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 1. červen 2010, 08:24:40    Předmět: Odpovědět s citátem

tak paráda :-)
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna