Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Crypton

Založen: 14. 05. 2009 Příspěvky: 306 Bydliště: The Void
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 24. červenec 2011, 17:18:50 Předmět: |
|
|
Koukal jsem na to, ale moc se mi nelíbí...maximálně se nechám inspirovat topologií, ale vymodeluji si raději vše sám...
Ale díky za typ, myslím, že se někomu určitě budou tyto linky hodit... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Poky

Založen: 29. 06. 2009 Příspěvky: 184 Bydliště: Písek / Plzeň
|
Zaslal: 25. červenec 2011, 10:16:01 Předmět: |
|
|
citace: |
Pak možná na statické objekty zaúkoluji nějakou třetí stranu tady z fóra...třeba Pokyho (pokud bude chtít), ten dělá celkem pěkné statické modely... |
Děkuju. Určitě Ti pak na koleji pomůžu a rád
Jinak hra se mi vážně líbí čím dál víc. Super |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 25. červenec 2011, 19:29:34 Předmět: |
|
|
Pilně pracuji a to i na příběhu. Je však předčasné tu zmiňovat něco více, ale jedno prozradit mohu.
Zoja během svých cest potká dívenku Niu (1. pád Niu - Čínské jméno), která se ukryla do jednoho z kontejnerů uprostřed trosek města. Niu vás bude doprovázet následně téměř celý zbytek hry.
Niu je malá (věkově přibližně 5 let), je schopná dostat se do míst, kam Zoja nemůže. Na druhou stranu je tato dívenka úplně bezbranná a tudíž se o ní musíte postarat.
O minulosti této dívky se dozvíte více během hry.
Přikládám přibližný koncept Niu:
Kreslil jsem to v práci vypůjčenou propiskou, tak odpusťte sníženou kvalitu...  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hunter

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 26. červenec 2011, 08:10:25 Předmět: |
|
|
Niu je malá a bezbranná, asi 12 metrů vysoká  _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
OGI

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 323
|
Zaslal: 26. červenec 2011, 08:29:42 Předmět: |
|
|
Hunter napsal: |
Niu je malá a bezbranná, asi 12 metrů vysoká  |
A proto rozslapne i mista kam se Zoja nedostane  _________________ ******************************************
Don't just create another game, try to tell a story. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 26. červenec 2011, 16:06:04 Předmět: |
|
|
Ne, ten malý obrázek, to k tomu fakt nepatří, resp. má ukazovat výškový rozdíl mezi Zojou a Niu...
Na srandičky vás užije...  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 26. červenec 2011, 19:58:17 Předmět: |
|
|
IMHO by měla mít větší hlavu a vůbec jiné proporce. Ale nevím přesně, jaké, protože tomu nerozumím. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 26. červenec 2011, 20:25:08 Předmět: |
|
|
IMHO je hlava v pořádku, ale matou mě velikosti ruky a chodidla. Přece jenom, takhle vypadá jako nějaký Hulk.
BTW: 12 m pobavilo  _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ondy1985

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 361
|
Zaslal: 26. červenec 2011, 22:23:43 Předmět: |
|
|
Neviem, ci by mala mat vacsiu hlavu, ale suhlasim s frcom, ze proporcie moc nesedia. Nie som si isty presne preco, ale jednoducho vo mne 5 rocne dievca svojimi proporciami neevokuje, vyzera tak na 10
EDIT: mozno by mala mat trup sirsi nez hlavu, ale to len tak strielam odboku
EDIT 2:
PS: clovek by neveril, co vsetko najde pri hladani vyrazu "little asian girl"  _________________ Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole |
|
Návrat nahoru |
|
 |
OGI

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 323
|
Zaslal: 27. červenec 2011, 08:34:44 Předmět: |
|
|
decka, vzdyt je to jen nacrtek   _________________ ******************************************
Don't just create another game, try to tell a story. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 27. červenec 2011, 08:38:01 Předmět: |
|
|
U stylizované grafiky bývá hlava větší, než má být. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ondy1985

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 361
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 27. červenec 2011, 12:29:18 Předmět: |
|
|
Ještě jeden postřeh: Mám ostré okraje vodní plochy, přestože ovladač podporuje rozšíření GL_ARB_depth_texture. Čím to? _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 27. červenec 2011, 12:59:22 Předmět: |
|
|
frca napsal: |
Ještě jeden postřeh: Mám ostré okraje vodní plochy, přestože ovladač podporuje rozšíření GL_ARB_depth_texture. Čím to? |
Kdes přišel na to, že s tím má ARB_depth_texture něco společnýho? _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|