.[ ČeskéHry.cz ].
C++ 0x auto a ine novinky

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1821

PříspěvekZaslal: 6. září 2011, 12:38:16    Předmět: C++ 0x auto a ine novinky Odpovědět s citátem

Aky mate nazor na nove veci v C++ 0x/TR1, napriklad "keyword" auto, ktore uz prekladace davno podporuju, ako som zistil (napriklad VS2010).

Ja napriklad hodlam auto pouzivat namiesto std::map<unsigned, MyFuckingLongTypeName*>::const_iterator a podobne. Co robim zle? Very Happy Ake dalsie nove veci, ktore by sa mohli ludom hodit, ste objavili v novom C++, ktore uz medzi nami v podstate je?
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 6. září 2011, 12:52:43    Předmět: Odpovědět s citátem

co som videl tak napriklad moznost zavolat konstruktor tej vlastnej triedy. clovek teda nemusi robit nejaku vseobecnu inicializacnu funkciu.

a takiez zabudovanu podporu pre vlakna.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
joeblack



Založen: 14. 09. 2009
Příspěvky: 66

PříspěvekZaslal: 6. září 2011, 13:38:37    Předmět: Re: C++ 0x auto a ine novinky Odpovědět s citátem

pcmaster napsal:
Aky mate nazor na nove veci v C++ 0x/TR1, napriklad "keyword" auto, ktore uz prekladace davno podporuju, ako som zistil (napriklad VS2010).

Ja napriklad hodlam auto pouzivat namiesto std::map<unsigned, MyFuckingLongTypeName*>::const_iterator a podobne. Co robim zle? Very Happy Ake dalsie nove veci, ktore by sa mohli ludom hodit, ste objavili v novom C++, ktore uz medzi nami v podstate je?


VS2010 implementuje CAST c++0x preto ma uz ma "davno" podporu auto Very Happy ja auto tiez na to pouzivam, este pouzivam aj lambda metody, v stl algoritmoch je to lahoda... Inak VS2010 ma ppl (parallel pattern library). Celkom zaujimava vecicka

cely zoznam co vc10 popdporuje : http://blogs.msdn.com/b/vcblog/archive/2010/04/06/c-0x-core-language-features-in-vc10-the-table.aspx
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 765
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 6. září 2011, 19:54:01    Předmět: Re: C++ 0x auto a ine novinky Odpovědět s citátem

pcmaster napsal:
std::map<unsigned, MyFuckingLongTypeName*>::const_iterator a podobne. Co robim zle? Very Happy


Pouzivas C++, to je ta zakladni chyba Wink Ale jinak k puvodni otazce - nejvic se tesim na automaticke odvozovani typu a na lambda funkce, i kdyz si nejsem uplne jisty implementaci. Jinak tam neni nic, co by me vyslovene urazelo nebo bych mel pocit, ze bez toho nemuzu zit.
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Tringi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 289

PříspěvekZaslal: 6. září 2011, 22:38:31    Předmět: Odpovědět s citátem

auto, lambdu, long long, >>, =default a =delete používám od prvního dne kdy je MinGW/GCC začalo podporovat. Ne zatím ve všech projektech, ale kde to jenom trochu jde tak ano. Uniformní inicializace a constructor delegation jsou taky fajn pomůcky, které jsem už použil. Jakmile to půjde, chci používat i speciální designátor "override" a pár dalších drobností.
_________________
WWW | GitHub | TW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
majo33



Založen: 25. 09. 2011
Příspěvky: 1

PříspěvekZaslal: 25. září 2011, 21:45:24    Předmět: Odpovědět s citátem

Mne sa vacsina novych veci v C++0x pozdava.
Zatial pouzivam tieto:
=delete, =default
static_assert
nullptr - nahradzam nim vsetky NULL
strong typed enum
sablona array
lambda vyrazy
auto - na iteratory
novy for

C++0x obsahuje aj dalsie novinky, ale tie som este nikde nepouzil:
inicializacia kontajnerov cez = { ... }
hash tabulky
regularne vyrazy
thread, mutex, atomicke operacie, ...
chytre ukazovatele
generatory nahodnych cisiel
variadic templates
extern template
constexpr
sablona tuple (n-tica)
override & final
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 25. září 2011, 21:55:43    Předmět: Odpovědět s citátem

C++0x bohužel nikdy nevyšel, ale C++1x, přesněji C++11 se mi líbí. Wink
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tringi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 289

PříspěvekZaslal: 25. září 2011, 23:38:47    Předmět: Odpovědět s citátem

Eosie, nomenclature-nazi? Cool
Apropo mi zrovna dnes rvalue-reference zjednodušily design jedné sub-knihovny. Je to gut to C++, jsem rád, že v této překotné (pravda, nyní už méně) oblasti technologie, něco tak starého jako walkman, VHS, černý Jackson a olympijští plavci s neoholenou hrudí, něco tak starého jako já, prožívá takovou renesanci.
_________________
WWW | GitHub | TW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++ Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna