.[ ČeskéHry.cz ].
Code SC - Plánovaný benchmark
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Ostatní
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 16. září 2011, 16:36:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Vypadá to dost plasticky. Používáš vůbec sRGB->linear a linear->sRGB konverzi, kde je to třeba?
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vilem Otte



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora

PříspěvekZaslal: 16. září 2011, 22:03:21    Předmět: Odpovědět s citátem

Máš pravdu, někde tam mám chybu (když na to teď koukám - někde mi chybí konverze, u GLka (afaik GL_EXT_srgb a GL_ARB_framebuffer_srgb tam někde loaduju, teď jen jestli jsem je nezapomněl někde použít), v Ray traceru je to určitě správně).
_________________
Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Vilem Otte



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora

PříspěvekZaslal: 6. listopad 2011, 02:31:55    Předmět: Odpovědět s citátem

Ač jsem delší dobu nepostoval a vypadá to, že projekt je mrtvý - tak samozřejmě oznamuji, že projekt mrtvý není (a vzhledem k tomu, kolik úsilí do něj bylo vloženo, tak zřejmě jen tak mrtvý nebude) - intenzivně se na něm pracuje (spousty věcí byly dokončeny, včetně části grafiky), bohužel screenshoty momentálně nemohu žádné ukázat. Co jsme ale už rozhodli, benchmark bude rozdělen do 2 částí (nevylučuji, že nebudou propojeny - uvidíme podle výkonu jaký bude engine podávat když to dáme dohromady oproti tomu, když tam dáme loading screen):

1.) Interiérový benchmark - ukazující velkou řadu efektů (GI, reflekce, kaustika, etc. - je toho opravdu hodně), včetně delších shaderů na animovaných objektech.
2.) Exteriérový benchmark - jednoduchý exteriér složený z pár ostrovů ukazující streamování v plné síle (včetně asynchronního načítání a podobných vychytávek), včetně řady efektů (FFT oceán, reflekce, kaustika, částice, atd. včetně třeba subsurface scatteringu) - a samozřejmě animace.

Z programového hlediska momentálně optimalizujeme a těžíme výkon, kde se dá.

Z hlediska grafiky jsme u obou ćástí asi ve třetině až polovině prací - tedy ještě nějakou chvíli vývoj potrvá, předběžně se pokusím odhadnout že bychom do konce roku mohli být hotovi (ale s jistotou to říci nemohu).
_________________
Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Ostatní Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna