Vilem Otte
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 16. září 2011, 22:03:21 Předmět: |
|
|
Máš pravdu, někde tam mám chybu (když na to teď koukám - někde mi chybí konverze, u GLka (afaik GL_EXT_srgb a GL_ARB_framebuffer_srgb tam někde loaduju, teď jen jestli jsem je nezapomněl někde použít), v Ray traceru je to určitě správně). _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|
Vilem Otte
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 6. listopad 2011, 02:31:55 Předmět: |
|
|
Ač jsem delší dobu nepostoval a vypadá to, že projekt je mrtvý - tak samozřejmě oznamuji, že projekt mrtvý není (a vzhledem k tomu, kolik úsilí do něj bylo vloženo, tak zřejmě jen tak mrtvý nebude) - intenzivně se na něm pracuje (spousty věcí byly dokončeny, včetně části grafiky), bohužel screenshoty momentálně nemohu žádné ukázat. Co jsme ale už rozhodli, benchmark bude rozdělen do 2 částí (nevylučuji, že nebudou propojeny - uvidíme podle výkonu jaký bude engine podávat když to dáme dohromady oproti tomu, když tam dáme loading screen):
1.) Interiérový benchmark - ukazující velkou řadu efektů (GI, reflekce, kaustika, etc. - je toho opravdu hodně), včetně delších shaderů na animovaných objektech.
2.) Exteriérový benchmark - jednoduchý exteriér složený z pár ostrovů ukazující streamování v plné síle (včetně asynchronního načítání a podobných vychytávek), včetně řady efektů (FFT oceán, reflekce, kaustika, částice, atd. včetně třeba subsurface scatteringu) - a samozřejmě animace.
Z programového hlediska momentálně optimalizujeme a těžíme výkon, kde se dá.
Z hlediska grafiky jsme u obou ćástí asi ve třetině až polovině prací - tedy ještě nějakou chvíli vývoj potrvá, předběžně se pokusím odhadnout že bychom do konce roku mohli být hotovi (ale s jistotou to říci nemohu). _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|