.[ ČeskéHry.cz ].
Výzva pro vývojáře her - Indie Warm Up: 2048

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Magazín
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Sysel



Založen: 08. 12. 2007
Příspěvky: 129
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 12. prosinec 2011, 13:31:50    Předmět: Výzva pro vývojáře her - Indie Warm Up: 2048 Odpovědět s citátem

Informujeme o akci vyhlášené GameDesign.cz. Všechno to odstartoval Fiolův web Velkejchytrak.cz zaměřený na Game maker se soutěží Weekly Game Challenge. Díky ní jsem zjistil, že čeští indie vývojáři, kteří tvoří pro radost a ne pro zisk, nejen, že žijí, ale jsou navíc neuvěřitelně talentovaní a produktivní! Velkejchytrak.cz uspořádal čtyři kola soutěže, z nichž všechny se těšily velmi slušné účasti, a tím to z nějakých důvodů skončilo. Myslím, že zažehnutý plamínek se musí živit. Nejen na chytrákovi se totiž jiskří. Jedna z hlavních myšlenek, která dala vzniku současnému Gamedesign.cz je maximální podpora procesu tvorby her v Čechách. V jejím duchu vyhlašujeme Indie Warm Up Challenge. Challenge proto, že se nejedná o klasickou soutěž s hodnotnými cenami. Indie Warm up je příběh. Od konceptu přes vývoj v pohodlí domova, až po velké finále na akci Gamedesign.cz v Praze. Samozřejmě odměnou nejsladší je dokončená hra ve vašich rukou!

Zadání
Vytvořte hru, která začíná slovy "Píše se rok 2048."

Pravidla
    - Hratelné verze her musí dorazit nejpozději do půlnoci 22. ledna 2012
    na e-mail indiegames@gamedesign.cz, ať už jako příloha (do 10MB) nebo odkaz na stažení. Nezapomeňte připojit seznam autorů a kontakt
    - K deskovým a karetním hrám musí být přiloženo vše potřebné k hraní, co lze vytisknout a vystřihnout (hrací plán, karty atd.)
    - Hrajte fair ? měli byste začít od nuly, ne dokončit už rozdělanou hru, která náhodou vyhovuje zadání
    - Všechny hry musí obsahovat logo challenge. Na intro screeně, v pravidlech, nebo v hlavním menu.
    - Účast není podmíněna věkem


Velké finále
Všechny zúčastněné hry zveřejníme týden po uzávěrce. Budou volně ke stažení nejen na gamedesign.cz. Díky našim mediálním partnerům se o nich jistě také mnohé napíše na webech zaměřených na indie hry. Datum třetího setkání Gamedesign.cz, a tedy i velkého finále Warm Upu, teprve oznámíme. Předběžně to bude koncem února, nejspíš zase v prostorách strahovského Silicon Hillu. Vítězný tým dostane něco na podporu oslav a navíc každého člena týmu čeká něco na památku.

Závěr
Máte-li nějaké otázky, ptejte se v komentářích zde pod článkem nebo přímo na zmíněném mailu indiegames@gamedesign.cz. Ještě jedna nutná formalita ? protože je těžké odhadovat, jak to bude vypadat s účastí, vyhrazujeme si právo v případě potřeby upravit pravidla nebo challenge úplně zrušit. Pevně věřím, že k tomu však nedojde a že vášeň pro tvorbu her nakonec v každém zvítězí. Veškerá práva na zúčastněné hry zůstanou plně v držení autorů. Držíme palce a těšíme se na nové hry a nové vývojářské týmy.

FAQ
Můžu se zúčastnit, když mi ještě není 15?
- Ano, účast není podmíněna věkem, protože se nejedná o soutěž.
Je osobní účast na finále v Praze nutná??
- Vůbec ne. Respektujeme, že to má někdo daleko. Dokonce prověřujeme možnost živě streamovat.
Je nějak omezena velikost týmu?
- Ano, horní hranice je 10 lidí
Jak se bude hodnotit?
K jakýmsi absolutním vítězům se určitě dobereme, ale podstatou je dát vzniknout novým českým hrám a pak ukázat prstem na všechny, které zasluhují pozornost. Do role prvního filtru se ze své pozice senior game designera pasuji sám. Kdo jím neprojde (tedy nepostoupí na finále v Praze), bude se moci odvolat tím, že přijede na finále hru předvést. Finále přesto zažije napínavé vyhlašování hned několikrát. První ?cenu? udílí sami návštěvníci. Každý u vstupu dostane řekněme tři hlasy a smí tedy hlasovat pro tři hry. Pro každou však jen jedním hlasem. Druhou ?cenu? udílí porota na základě obdobného hlasování. Z obou hlasování pak vzejde absolutní vítěz. Původně jsme chtěli ještě udělat hlasování tady na webu (něco jako cena sympatie), ale bojím se, že technicky bychom nemohli zajistit férovost a stabilitu.

Může se člověk zapojit do dvou týmů najednou?
Ano. Čím víc her, tím líp!

- Stefan Durmek, GameDesign.cz, původní článek zde (link)
_________________
Jan Jirkovský
https://cz.linkedin.com/in/janjirkovsky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
igor



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 196

PříspěvekZaslal: 12. prosinec 2011, 15:20:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Velmi pěkná iniciativa, ale to zadání mi přijde strašně slabé - splní ho každá hra potom, co tam někdo vloží na začátek tento text, zbytek může s tím vůbec nesouviset (buď nulová návaznost, nulová významnost toho, že se jedná o rok 2048 nebo třeba nějaké vtipné odběhnutí od toho, že se píše rok 2048 k něčemu úplně jinému). Nedává mi to moc smysl - osobně by mi přišlo zajímavější buď tam zadání nedávat (pak to ale může být takové dost vágní a nemotivující) nebo dát zpracovat nějaké téma/myšlenku, které by mělo prostupovat celou hrou nebo konkrétnější podmínky jako bývají např. v Experimental Gameplay a podobných akcích.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 12. prosinec 2011, 17:55:48    Předmět: Odpovědět s citátem

igor napsal:
Velmi pěkná iniciativa, ale to zadání mi přijde strašně slabé - splní ho každá hra potom, co tam někdo vloží na začátek tento text, zbytek může s tím vůbec nesouviset (buď nulová návaznost, nulová významnost toho, že se jedná o rok 2048 nebo třeba nějaké vtipné odběhnutí od toho, že se píše rok 2048 k něčemu úplně jinému).
Podla mna je to zamer, ktoreho cielom bude zahrnut co najsirsie spektrum hernych zanrov bez akychkolvek limitov nastolenim puheho casoveho spektra, v ktorom sa hra musi odohravat.

Neviem ako u ostatnych ale mna to celkom inspirovalo a napadov som dostal celkom dost - uz ich len implementovat Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
eX1



Založen: 11. 04. 2010
Příspěvky: 132
Bydliště: Přerov

PříspěvekZaslal: 12. prosinec 2011, 22:31:10    Předmět: Odpovědět s citátem

Libí se mi takovy nápady, aspoň to tu žije u nás v republice Smile
_________________
Žiju pro grafiku a animace...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 12. prosinec 2011, 23:50:06    Předmět: Odpovědět s citátem

Jojo, komunita VCH už trochu víc vyspěla a mnoho talentů tam vykrystalizovalo. Konečně se vykašlali na křížení Gothiců a Diabel s příměsí MMORPG a tvoří indie hry, pro které je navíc současná doba velmi vlídná.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Magazín Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna