.[ ČeskéHry.cz ].
2D Arkáda
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 6. březen 2012, 23:36:46    Předmět: Odpovědět s citátem

Abys neřek, že jsem pes, nainstaloval jsem ten redist a už to funguje Rolling Eyes Lepší by bylo, kdyby hra uměla oznámit, že to v systému chybí a rovnou nabídnout stažení, když už to není součást.

Samotná ukázka moc nenadchne. A fyzika je dneska už povinnost.
Pro inspiraci ARO z roku 95, dělané v pascalu, i dneska dobře hratelné:
http://www.youtube.com/watch?v=KkkhNKcvGY8
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
satik



Založen: 06. 05. 2010
Příspěvky: 161
Bydliště: Krkonose

PříspěvekZaslal: 7. březen 2012, 00:23:37    Předmět: Odpovědět s citátem

franz napsal:
Abys neřek, že jsem pes, nainstaloval jsem ten redist a už to funguje Rolling Eyes Lepší by bylo, kdyby hra uměla oznámit, že to v systému chybí a rovnou nabídnout stažení, když už to není součást.


Bohuzel to spadne jeste driv, nez se to dostane k memu kodu, asi udelam nejaky spousteci soubor v cecku, kterej si zkontroluje dotnet a xna redist a kdyztak odkaze na download.

franz napsal:
Samotná ukázka moc nenadchne. A fyzika je dneska už povinnost.


Ta fyzika je spis "fyzika", neumi to zadny kutaleni apod. Smile

Zatim jsem delal spis ty veci na pozadi, co nejsou moc videt, ta ukazka ma 1900 radku kodu, ale zatim jsem na zacatku, aspon tu ten vyvoj bude zdokumentovany od plenek Smile

Jinak ted planuju prepsat kolize, tedka maji vsechny objekty AA boxy, ale chci to nahradit kolizemi kruhu (melo by to byt o neco malo rychlejsi) a potom aplikovat pixelcheck kolize.

Urcite chci pridat ke kolizim quadtree, pze ted je engine omezen par stovkami objektu, napr. 500 objektu -> 500*500/2 = 125 000 testu kolizi / frame a fps uz dost viditelne pada.

Jeste jsem premyslel, ze bych pridal k mape kolizni bitmapu, ale ted me napada, ze kdyz budou kolize pres pixelcheck a bude tam quadtree, tak ji vlastne vubec nepotrebuju.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 7. březen 2012, 00:54:15    Předmět: Odpovědět s citátem

franz napsal:
Abys neřek, že jsem pes, nainstaloval jsem ten redist a už to funguje Rolling Eyes Lepší by bylo, kdyby hra uměla oznámit, že to v systému chybí a rovnou nabídnout stažení, když už to není součást.
No ale to je problem OS (nie aplikacie), ze to nevie rozumne povedat, ze mu chyba kniznica.

Ja si veeelmi dobre spominam na doby Win95, ked este DX nebol sucastou OS a si spustil hru a totalne krypticka hlaska na teba vybehla. Tiez som sa rozculoval, ze preco to neosetria - ale vtedy som este kodil v Pascale, netusil som co za mor C++ je.

Az neskor zacali davat do Readme.txt poznamku, ze ta hlaska znamena, ze nie je instalnuty runtime DX.

V pripade XNA je treba spravit instalator, ktory detekne, ci je v systeme runtime alebo nie. Ked sa len rozpakuje adresar s hrou, tak to na systeme, neposahanom XNA, proste nepojde.

Kebyze mas system bez poslednej verzie DX, tak ti tiez DX hra nepojde a vypise divnu hlasku...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 7. březen 2012, 03:09:32    Předmět: Odpovědět s citátem

satik napsal:
Pro linux to vyvijet nehodlam (to je OS pro servery) a jak je to s podporou .NET na macu netusim a do C++ se poustet moc nechci, kdyz uz je tu C#, ve kterem se programuje nadherne... a kod v nem mam napsany nejmene o 30% rychleji nez v C++ Smile

Linux není OS jen pro servery (máš Android?), ale právě na enterprise market tedy hlavně servery Linux vydělává největší prachy (viz Oracle, Redhat, Novell, IBM) a na mobilních už taky (Google, Samsung a další). Vyhraje vždy ten OS, který bude předinstalovaný na nových strojích (PC i mobily). Jen zanedbatelné minimum lidí systém přeinstaluje. Vždycky to tak bylo a vždycky to tak bude. Na consumer market je to jasný Windows, ale na ostatních trzích už to tak jisté není a pokud do velké firmy nakupuješ stovky strojů, tak ti kterýkoliv dodavatel klidně Windows na požádání vyškrtne.

Na Macu jde .NET a tedy i XNA přes Wine, případně přes komerční produkty, které jsou na Wine založené (Wine je v první řadě vyvíjené komerční firmou). Já v Ubuntu+Wine v pohodě používám .NET aplikaci zkompilovanou pro Windows ve Visual Studiu.

Rozhodně nepropaguju tu či onu platformu, jelikož používám Windows i Linux podle potřeby (stejně nutně potřebuju obojí). Já radši nechám trh, ať si to sám přebere.

(nějak jsem nečetl ty vaše hádky o tom, kde se vám líp programuje a kde je to rychlejší, protože mi to nepřijde zas tak důležité Twisted Evil)
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
satik



Založen: 06. 05. 2010
Příspěvky: 161
Bydliště: Krkonose

PříspěvekZaslal: 22. březen 2012, 22:25:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Nějaké novinky z "vývoje" Very Happy :
- přepsal jsem kompletně střeva, aby to bylo logičtější, univerzálnější a lépe rozšířitelné
- přepsal jsem kolize z AA boxů na kolize kruhů, ale nebylo to úplně ono, co se týče rychlosti, tak jsem to vrátil zpátky. Asi to časem rozšířím ještě o quadtree kvůli rychlosti
- přidal jsem do kolizí volitelnou kontolu přes pixely pro vyšší přesnost
- kolidují nyní i částice
- zkouším v XNA shadery, mám už vlnící se trávu (zatím jen přes pixel shadery Very Happy ), máte nějaký tipy na dobrej editor shaderů? Zkouším teď RenderMonkey
- přestalo fungovat přepínání do fullscreenu, spadne po přepnutí když se začne kreslit v SpriteBatch.End() na access violation, zatím se mi to nepodařilo vyřešit. Netušíte někdo, co s tím? (XNA 3.1)

http://www.youtube.com/watch?v=DnBvqsUfwq0
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Crypton



Založen: 14. 05. 2009
Příspěvky: 306
Bydliště: The Void

PříspěvekZaslal: 23. březen 2012, 04:12:08    Předmět: Odpovědět s citátem

Super, možná že to takto dotáhneš na úroveň tohoto: http://youtu.be/-Q6ISVaM5Ww

Wink
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
satik



Založen: 06. 05. 2010
Příspěvky: 161
Bydliště: Krkonose

PříspěvekZaslal: 23. březen 2012, 08:58:08    Předmět: Odpovědět s citátem

Crypton napsal:
Super, možná že to takto dotáhneš na úroveň tohoto: http://youtu.be/-Q6ISVaM5Ww

Wink


Se svetlem si hrat neplanuju, ale z grafickych efektu mam jeste v planu alespon zkusit nejak udelat vodu (pres castice simulovat a vykreslit pres shadery) - nezahlid jste nekdo nejakej peknej clanek jak na simulaci/vykresleni vody ve 2D?

Docela si pohravam s myslenkou, ze bych to lehce riznul RPG systemem (jen par atributu a mozna nejaky jednoduchy item system) a mozna obcas nejakou logickou Limbo-like hadanku (http://www.youtube.com/watch?v=fvRuu2rmZbI)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Vilem Otte



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora

PříspěvekZaslal: 23. březen 2012, 12:23:46    Předmět: Odpovědět s citátem

Celkem použitelné na simulaci vody jsou SPH - http://en.wikipedia.org/wiki/Smoothed-particle_hydrodynamics

Více informací k nim - http://www.plunk.org/~trina/thesis/html/thesis_toc.html a http://tinyurl.com/7kbm9ra

Co se vykreslení SPH týče, ideálně můžeš použít ve 2D marching squares - http://devblog.phillipspiess.com/2010/02/23/better-know-an-algorithm-1-marching-squares/, výsledek pak může vypadat nějak takto - http://www.youtube.com/watch?v=bCphFUkXLl0

EDIT: tinyurl na google docs!
_________________
Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna