Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Intenzita aktualizací |
MAX (ukázat každý nově vzniklý model) |
|
46% |
[ 41 ] |
MED |
|
30% |
[ 27 ] |
MIN (jen podstatné milníky) |
|
22% |
[ 20 ] |
|
Celkem hlasů : 88 |
|
Autor |
Zpráva |
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 23. květen 2012, 22:49:49 Předmět: |
|
|
Font je pěknej, akorát bych ho nechtěl číst. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 24. květen 2012, 06:16:53 Předmět: |
|
|
Písmena jsou oproti sobě strašně zrotovaná a někdy mají špatný kerning. Ale kdyby byla všechna ve stejném úhlu, tak by se to číst určitě dalo. _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 24. květen 2012, 10:34:56 Předmět: |
|
|
font se mi líbí a stejně jak Poky, taky bych ho nechal. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Adventurer
Založen: 13. 04. 2012 Příspěvky: 5
|
Zaslal: 24. květen 2012, 12:38:40 Předmět: |
|
|
Ten font je fajn, se čtením nebude zas takový problém. Myslím že navodí tu správnou atmosféru. |
|
Návrat nahoru |
|
|
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 24. květen 2012, 13:21:26 Předmět: |
|
|
Jak psal Marek.. pěkný, ale číst bych to nechtěl... _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 546 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 13. červen 2012, 21:57:56 Předmět: |
|
|
Font jsem zčitelnil, díky za názory! V uplynulé době jsem udělal "engine" pro 2D animace. Původní plány to sice minulo obloukem, ale i tak je to celkem použitelné -> ukázka (vše je pracovní!).
Aktuálně dělám na menu, nabídce s nastavením a pozvolna implementuji zvukový systém Bass. Dostávám se k tomu tak na 2 hodiny denně, což je dost málo, takže termín nestihnu určitě, zpoždění ale nebude moc velké, během léta to vydám určitě, samotná hra je už téměř hotová a chybí už jen levely. |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 13. červen 2012, 23:21:46 Předmět: |
|
|
Hej, vážně moc pěkné. Už se těším, až to vydáš. _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 14. červen 2012, 01:18:29 Předmět: |
|
|
Tie levely planujes spachat sam, alebo mas na to lidi ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 14. červen 2012, 09:19:02 Předmět: |
|
|
Tyjo, to je paráda!!! Font krásnej, ten styl animace...super. Žena říká: "já bych ani nechtěla tu hru, mě by stačilo to menu" :-) .
Vzdáleně mi to připomělo klip od Monkey Business; We feel better than Jan Hus.. :-) http://www.youtube.com/watch?v=sCo_DsST03I _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 546 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 5. červenec 2012, 23:45:34 Předmět: |
|
|
Svátek Jana Husa je tady a plánované vydání TD nikde. Teď v období veder, dovolených a letních festivalů to moc od ruky nejde, takže další deadline bude v čase podzimním.
Ale mám radost, že jsem si v lednu nekoupil reklamu u toho chlapa, co nosí denně triko nějakého startupu - to by dnes bylo fó pá...
VladR> Ano, levely udělám já, pak zde ukážu i postup vzniku.
]semo[> Děkuji a zdravím ženu! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 546 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 20. červenec 2012, 11:10:09 Předmět: |
|
|
ti husité
Nejde dnes někdo na Keltskou noc?
Kdyžtak napište, můžeme probrat hry a politiku u píva značky Rychtář! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 546 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 1. srpen 2012, 12:25:03 Předmět: |
|
|
Achjo, smazali mi všechny obrázky, které jsem tu měl. Tak přidám alespoň jeden ze včera, na kterém je jasně vidět, že se nově zhotovení husité nehodí k původnímu městu a tedy město čeká rekonstrukce...
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Hunter
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 1. srpen 2012, 12:50:57 Předmět: |
|
|
Mně se to zdá ok, rozhodně tam není nějaká do očí bijící nesourodost.
To že jsou postavy detailnější/propracovanější než stavby je normální ve všech hrách.
Jestli tam nebude žádná zvýraznění objektů, cílů atd., tak to bude brutální polygon-hunting _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
|
OndraSej
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 1. srpen 2012, 13:06:43 Předmět: |
|
|
Spytihnev> Jedine, co me na obrazku drazdi, jsou ty spcate klady vyssi nez vsechny stromy v lese a skoro stejne vysoke jako kostelni vez. Ale jinak to vypada fakt dobre. _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 546 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 1. srpen 2012, 13:24:07 Předmět: |
|
|
Hunter> právě, kamera bude muset jít níž a to už se pak na ty domy nedá koukat.
Zeptal jsem se i na názor několika pavézníků: http://www.youtube.com/watch?v=AdILyva7WT4
OndraSej> ty klády jsou bug, tam má být obvodová hradba a ještě otočená o 90, jako na ostatních místech |
|
Návrat nahoru |
|
|
|