.[ ČeskéHry.cz ].
Novus Inceptio
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 39, 40, 41  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 6. srpen 2012, 09:42:26    Předmět: Novus Inceptio Odpovědět s citátem



Poslední aktualizace tohoto příspěvku byla provedena 11.5.2015.


Název: Novus Inceptio

Engine: Unity 5

Oficiální web: www.novus-inceptio.com

Forum: http://www.novus-inceptio.com/forums/

YouTube kanál: http://www.youtube.com/user/novusinceptio
Facebook: http://www.facebook.com/novusinceptio (Zde jsou vždy nejnovější informace)
G+: https://plus.google.com/u/0/103545846138550753262/posts
Twitter @NovusInceptio: https://twitter.com/NovusInceptio
IndieDB: http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio
Keengamer:http://www.keengamer.com/novus-inceptio

Rozhovor na games.cz: http://games.tiscali.cz/podcast/tea-club-6-martin-mastny-o-mmorpg-novus-inceptio-239927

Ve vývoji:
v hlavě několik let;)
reálně od 01/2012
Na Hero Engine od 1/2012 - vývoj ukončen 11/2013
Na Unity Pro od 11/2013

Stav:
Dev alfa verze.
---
Grafika 3D modely - 75%
Grafika UI - 50%
Grafika animace - 75%
Grafika 3D postavy - 75%
World design full game - 85%
C# - herní prvky - 45%
C# - server <->client - 85%
Zvuk - 35%

Celkem - 66%


OFICIÁLNÍ ZÁKLADNÍ INFORMACE:

Novus Inceptio je MMORPG s postapokalyptickou fantasy/sci-fi tématikou. Cílem není jít cestou klasických současných MMO her, ale vytvoření uceleného a samostatně fungujícího světa bez ohledu na počet aktivních hráčů. Herní styl je zaměřen především na hardcore survival akci, taktiku a strategii.

Novus Inceptio se odehrává v budoucnosti, na neznámé planetě. Jedním z důležitých příběhových témat je zjišťování, co vedlo v minulosti ke globální katastrofě, která planetu poničila. Hráč bude v postapokalyptickém světě využívat technologické vymoženosti a částečné nadpřirozené schopnosti. Vybudování nové civilizace bude spočívat pouze na hráčích. Hra neobsahuje předpřipravené úkoly a objeví se pouze minimum NPC.

Novus Inceptio umožní přirozené vytváření postavy. Vylepšovat se budou ty osobnostní atributy, které hráč využívá. Ty nevyužívané se budou automaticky zhoršovat. Postavy budou stárnout a permanentně umírat na následky zranění, nemoci či vyčerpáním při průzkumu světa. Hráč se v takovém příapdě vrátí ke své uložené DNA, ze které se v případě smrti automaticky vytvoří jeho klon se shodnými vlastnostmi. Další možností je přenos genetických informací na potomky, za které může hráč pokračovat v případě úmrtí své postavy stářím. Stárnutí se netýká pouze hráče, ale všech objektů, včetně fauny a flory.

Novus Inceptio obsahuje prostředí s přirozeným plynutím času, střídání denních cyklů, projevy a efekty počasí.

A proč Novus Inceptio hrát? Na rozdíl od jiných her neobsahuje limity atributů postav. Hráč má naprostou volnost ve vytvoření mixu zaměření, které jej skutečně baví. Nemusí přemýšlet ještě před začátkem hry, kterou rasu či povolání zvolí - atributy postavy se automaticky upravují podle toho, co postava vykonává.

Novus Inceptio nabídne pouze úvodní úkoly, o další mise se starají hráči sami - delegují jednodušší a specializované práce na ostatní. Nosnost a inventář postav je omezen. Jedním z prvních úkolů bude zajistit si bydlení a skladiště pro předměty. Hráč si tak postaví nejen skromný příbytek, ale společně s ostatními může časem vybudovat vesnici či město. Sociální interakce se nesmrskávají na obchod a týmovou spolupráci při plnění úkolů. Hráči vytvářejí klany, vesnice a města. Možnosti spolupráce nebo soupeření jsou široce otevřené. Při všech aktivitách však musí zajistit logistickou podporu svých bydlišť . Poškozené či chátrající domy je nutné opravit a postavy je třeba nasytit.

Novus Inceptio podporuje vytváření předmětů hráči. Kvalita předmětů a technologie se tak bude vylepšovat společně s vlastnostmi postav. Kvůli absenci NPC obchodníků je možné vytvoření plně fungujícího trhu.




PŘEŽIJ!
Na začátku hry se ocitnete uprostřed divoké přírody. Vaše vybavení? Pouhý nůž a základní nástroje. Naštěstí nejste sami! Důležitým pomocníkem pro vás je malý osobní robot, ale ten za vás neudělá všechnu práci. Příroda nerada dává věci zadarmo a a je třeba najít zdroje potravin, tepla a připravit se na nebezpečí, které se ukrývá v hlubokých lesích. Nemoc, zranění či smrt je na dením pořádku. Postupem časuse se naučíte porozumět zákonům světa a budete připraveni na další cestu.

BUDUJ!
Chcete si pořídit vlastní pozemek? Není problém! Postavíte si na něm vlastní domov, farmu či se zaměříte na jedno z mnoha řemeslných odvětví. Nebojte, nejste na to sami. K ruce dostanete pomocníky, které budete úkolovat. Pomocníci pak za vás budou pracovat i během vaší nepřítomnosti. Stejně jako vy ale mohou onemocnět ? musíte se k nim tedy chovat slušně! Společně s dalšími hráči pak možná vybudujete vesnici, město či ovládnete celý region a nastolíte novou vládu s vlastními pravidly. Budování a stavební prvky jsou řešeny modulárním systémem. Omezí vás pouze vlastní kreativita, dostatek surovin a dovednosti.
TVOŘ!
Vyrábíte rádi věci? Pak se vám Novus Inceptio bude líbit! Jakýkoliv předmět ve hře je totiž unikátní a vytvořený hráčem. Výroba jakékoliv věci je komplexní proces postavený na mnoha atributech od dovednosti v daném oboru až po použitý materiál na výrobu. Systém výroby neříká hráči co a z čeho přesně vyrobit , ale pouze uvádí , co je pro daný předmět zapotřebí. Ostatní se vygeneruje samo (při použití kamene vznikne kamenná sekera, ale při použití železa bude sekera železná - na každou potřebnou část lze použít odlišný materiál, kdy se zohledňuje například i typ a tvrdost dřeva). Díky tomuto systému existuje pouze jeden recept na sekeru a není nutnost vytvářet desítky podobných receptů na lepší vybavení.

ZKOUMEJ!
Vše ale není jen o osídlení světa, přežití a zajištění funkční ekonomiky. Čeká na vás svět plný života, nebezpečí a tajemna. Husté lesy, vyprahlé pouště, tropické džungle či živý podmořský svět. Vše o rozloze 576 km2. Krajina žije vlastním životem bez ohledu na vaší aktivitu - zvířata se rozmnožují a umírají, počasí se mění a vznikají nová místa tam, kde pracují ostatní hráči. Můžete se vydat na dlouhou cestu hledání cenných surovin či za poznáním pravdy a pravého účelu existence planety. Ne všude se příroda dokázala plně vzpamatovat z katastrofy, která tento svět postihla. A tak je možné narazit na pozůstatky původní civilizace či těch co stojí na pozadí všeho již od pradávna...






_________________


http://www.mcmagic-productions.com/


Naposledy upravil McMagic dne 11. květen 2015, 22:06:47, celkově upraveno 12 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Reniezs



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 272

PříspěvekZaslal: 6. srpen 2012, 10:53:36    Předmět: Odpovědět s citátem

Příteli, jsem rád že jsem tě donutil zde taky NI uveřejnit.. hold Cybersphere Entertainment ukaže lidem kde se jak prezentovat. Tady je to ta pravá komunita pro projekty jako vytváříme Smile Přeji mnoho štěstí s projektem NI. Pro případné kritiky, upozorňuji že jde o projekt který je vyvýjen 5 let jednim člověkem kterého si nadevše vážím a pomáhá ve vývoji hry Reya je vidět že česko slovenská komunita dokáže se spojit a vytvářet kvalitní projekty.
_________________
https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
DeepMind



Založen: 22. 02. 2008
Příspěvky: 68

PříspěvekZaslal: 6. srpen 2012, 16:37:54    Předmět: Odpovědět s citátem

Vsetky modeli si naxturoval a vymodeloval sam?

Co je to za pouzitu hudbu v tomto videu http://youtu.be/cGK8XXcVi0o ?
Projekt vyzera zaujimavo, som zvedavy ako sa to dalej vyvinie.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 6. srpen 2012, 16:52:03    Předmět: Odpovědět s citátem

DeepMind napsal:
Vsetky modeli si naxturoval a vymodeloval sam?


Některé modely ano (postavy ne - ty jsou zatím defaultní z enginu).
Ale pro flóru jsem koupil balík pro jiný herní engine, kde jsem musel všechny modely předělat pro Hero Engine + si upravit textury tak aby ladily s designem hry - barevnost apod.

Takže dá se říci, že i balík na flóru je už unikátní po všech úpravách.

Záleží jak moc budou finance na 100% vlastní modely - ale vše je legální a bohužel ne levné - takže se nezahodí Wink

DeepMind napsal:

Co je to za pouzitu hudbu v tomto videu http://youtu.be/cGK8XXcVi0o ?.


Hudba -> to je stařičký "Barbar Conan" Theology - Civilization.

DeepMind napsal:

Projekt vyzera zaujimavo, som zvedavy ako sa to dalej vyvinie.


No "chvilku" to ještě potrvá - dělám to ve volném čase.
Sice díky absenci některých věcí (questy apod.) se snižuje náročnost na content.

Ale to nahrazuje interakce a možnosti s okolím + omezení enginu s kterými bojuji (render objektů přes script a DB v Seamless World - kdy se engine nechová tak jak by člověk očekával apod.)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 602

PříspěvekZaslal: 6. srpen 2012, 18:21:24    Předmět: Odpovědět s citátem

OT připomínka k názvu: pokud to má být latisky, tak inceptio,-onis je femininum, to znamená, že nový začátek bude inceptio nova a ne novus inceptio... Ale radši bych to zkonzultoval s nějakým latiníkem/latinicí, pokud v té chybě ovšem není záměr.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 6. srpen 2012, 18:23:58    Předmět: Odpovědět s citátem

Zbezne som pozrel stranky na HeroEngine a vyzera, ze to ma aj komplet toolset na editovanie map.

Co a kolko si tam vlastne dokodil sam v C++ ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 6. srpen 2012, 18:43:47    Předmět: Odpovědět s citátem

mar napsal:
OT připomínka k názvu: pokud to má být latisky, tak inceptio,-onis je femininum, to znamená, že nový začátek bude inceptio nova a ne novus inceptio... Ale radši bych to zkonzultoval s nějakým latiníkem/latinicí, pokud v té chybě ovšem není záměr.


Je to záměr - není to úplně přesné, ale nejlépe mě to znělo;)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 6. srpen 2012, 18:51:02    Předmět: Odpovědět s citátem

VladR napsal:
Zbezne som pozrel stranky na HeroEngine a vyzera, ze to ma aj komplet toolset na editovanie map.

Co a kolko si tam vlastne dokodil sam v C++ ?


Hero engine má moc dobrý terrain editor + se vše řeší v cloudu (tj. online).

C++ ani nic podobného v HE není.
HE má svůj vlastní scriptovací jazyk HSL - v tom je třeba udělat vše od A do Z. Nemá žádnou běžnou DB (něco jako MySQL apod.). Bylo třeba vytvořit vše od logiky DB její navrhnutí pro HE + DEV UI apod.

Jediné co tam má člověk na test do začátku je pohyb postavy + napevno nastavené 3 skilly. Není tu žádný inventář, staty postavy atd. Má to svoji výhodu člověk není ničím vázán a nesnaží se tak držet něčeho přednastaveného - na druhou stranu plno lidí s HE skončí po pár dnech, protože neví co kde jak pročWink

Pohyb postavy jsem zatím neměnil (pro test herních prvků to zatím stačí), ale jinak je vše od A do Z naprogramováno (smysl UI, logika, DB, interakce, výpočty skill-up statů, vytváření player construct objektů apod.)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 6. srpen 2012, 19:08:24    Předmět: Odpovědět s citátem

Ad story: to je hodně komplexní a ještě není 100% doladěné.
Má hodně vliv na herní prvky a end-game content ( no nevím zdali mluvit o end-game contentu - on ve výsledku žádný nebude;) protože už je od začátku).

Ale k tomu příběhu - nemá smysl zde rozepisovat originalitu (ta už dneska moc není co si budeme povídat...) - či zde prezentovat sepsané základy atd.

Kdo zná seriál Terra Nova (vezme si z něj divokou nebezpečnou přírodu + styl kolonizace planety) - zapojí to do vzniku světa dle teorie Erich von Dänikena (osobně jsem této teorie velký zastánce - pro neznalé je něco podobného použito ve filmu Prometheus) - tak má určitou představu o pozadí...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 6. srpen 2012, 19:48:44    Předmět: Odpovědět s citátem

McMagic napsal:
zapojí to do vzniku světa dle teorie Erich von Dänikena (osobně jsem této teorie velký zastánce - pro neznalé je něco podobného použito ve filmu Prometheus)
A já už se chtěl zeptat které. On má totiž Erda v každé knize jinou Smile

Jinak je tohle ten typ her a způsobu vývoje, kterým nerozumím a ani je nechápu, tak to nebudu přímo komentovat.
_________________
Sharing is caring.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 6. srpen 2012, 20:03:36    Předmět: Odpovědět s citátem

Hunter napsal:
A já už se chtěl zeptat které. On má totiž Erda v každé knize jinou Smile


Smile No já ty jeho teorie četl až hodně dlouho po tom co jsem si ji tak nějak v hlavě sám řekl - bohužel jsem ateista atd. (Má v tom zmatek ale jak je vidět jeho jméno stačí pro pochopeníVery Happy ) to už je ale OT.

Hunter napsal:
Jinak je tohle ten typ her a způsobu vývoje, kterým nerozumím a ani je nechápu, tak to nebudu přímo komentovat.


Určitě komentuj - proto jsem zde ten post založil - nejsem žádný profi vývojář, dělám to opravdu pro sebe - a využívám zkušeností co mám z jiných projektů.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 6. srpen 2012, 20:34:52    Předmět: Odpovědět s citátem

McMagic napsal:
dělám to opravdu pro sebe


ale hned do prvního artworku jsi zabudoval slovo "Massively" Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 6. srpen 2012, 20:41:22    Předmět: Odpovědět s citátem

franz napsal:
ale hned do prvního artworku jsi zabudoval slovo "Massively" Laughing


No jiný význam/definici pro zkratku MMO neznámWink
To už je ale hodně slovíčkaření toto.

Myšleno to bylo tak, že nedělám něco pro úspěch ve světě apod. Dělám MMO tak jak si ho představuji já (nejen tedy já - řeším hodně věci s nejmenovanou herní komunitou) a tak aby to bavilo převážně mě osobně + pár dalších lidí. Pokud to pak bude hrát skupinka 10-100 lidí budu to brát jako úspěch.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 6. srpen 2012, 21:00:18    Předmět: Odpovědět s citátem

Já tomu rozumim, ale chtěl jsi, ať komentujeme, tak jsem komentoval Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 6. srpen 2012, 21:06:15    Předmět: Odpovědět s citátem

franz napsal:
Já tomu rozumim, ale chtěl jsi, ať komentujeme, tak jsem komentoval Cool


Smile Tak pak je to ok - no já myslel na ten vývoj jak psal Hunter (zajímalo by mne jak to myslel) - či nějaké konstruktivní připomínky dotazy apod. (i když ono se není možná ani na co ptát dokud nebude více materiálu k prezentaci;) )
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 39, 40, 41  Další
Strana 1 z 41

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna