.[ ČeskéHry.cz ].
SketchUp...group to mesh

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Grafika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1525
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 21. prosinec 2012, 13:35:19    Předmět: SketchUp...group to mesh Odpovědět s citátem

Nevíte náhodou někdo, jak se ve sketchupu zbavit toho jejich podivnýho systému instancí component a grup? Příklad: ve sketchupu je vymodelovaný strom. Když ho exportuju, mám v 3DMAXu třeba 5000 meshů (!). Pro každý list zvlášť. Ale já bych samozřejmě chtěl jeden mesh pro listy, druhý pro větve - podle materiálu prostě.

Nevím, kde udělali soudruzi v googlu chybu, ale sketchup je opravdový peklo na zemi. I programy jako V-Ray padají na jednoduchoučkých skp scénkách - právě kvůil výše popsané unikátní fíčuře...
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
upir



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 31

PříspěvekZaslal: 21. prosinec 2012, 15:00:30    Předmět: Odpovědět s citátem

loadnout do maxka, editovat v režimu Vertexů, označit všechny vertexy, dát Weld selected? nebo chceš něco jiného? jinak když se v sketchupu objekty hodí do skupin, tak je to pak maxko podle toho načte, takže to taková práce zas není...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1525
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 22. prosinec 2012, 12:26:09    Předmět: Odpovědět s citátem

No, nejde ani tak o vertexy, ale o objekty. Mám ve sketchupu model stromu. I když je to grupa (to samé platí pro komponenty), exportuju to do FBX (nebo collada), načtu v maxu, tak mám pro každý lísteček jeden mesh. Je to hrozný psycho. Co sem včera tak dvě hodiny googlil, tak se zdá, že to prostě nejde ošetřit. Ve sketchupu sice je jeden checkbox u exportu do Collady, který by to měl řešit, ale ten když zaškrtnu, tak to spadne.

Otázka by teda asi spíš měla znít: jak ve sketchupu modelovat, aby nevznikaly takhle sprasené objekty?
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Grafika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna