.[ ČeskéHry.cz ].
Program na texturovanie modelov
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Grafika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
japaja



Založen: 07. 02. 2012
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: 25. únor 2013, 17:43:12    Předmět: Program na texturovanie modelov Odpovědět s citátem

caute hladam program na texturovanie modelov ktory je kompatibilny s 3ds maxom

preco netexturjuem v maxe?


1. nema ma to kto naucit (dobra dusa by sa zisla)
2. absolutne nechapem uwv
3.vysvetlovat unwrap na kocke je useless lebo v maxe to zarovna hned

a co chcem? chcem otexturovat hlavu telo brenie metalyzu a tie veci krabicu truhlu a tieto podobne veci
_________________
skype: dead.lol1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Rexistens



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 62
Bydliště: kousek od Zlina a nekdy Brno

PříspěvekZaslal: 25. únor 2013, 19:40:15    Předmět: Re: Program na texturovanie modelov Odpovědět s citátem

Tak pokud nechapes mapovani (UVW) tak myslim nema cenu se poustet do neceho dalsiho;)
Navic to neni nic sloziteho, je tam spousta vychytavek a organicke veci se ti namapuji v podstate sami pomoci nastrojů Peel (Pelt map) v modifikátoru Unwrap UVW.

Jinak ten pristup " nema mne to kdo naucit" je docela dost hrozny;) kdyz jsem se to zacinal ucit ja, tak nebyl internet plny navodu, to byl pak problem neco dohledat kdyz mi to neslo. Dneska najdes miliony videotutorialu na vsechno co te trapi na youtube.

na mapovani postavy zde:
http://www.youtube.com/watch?v=bFx1p4PUanQ

chce to hlavne zlepsit pristup;)
_________________
Osobní stránky a portfolio
Stránky BlueA www.bluea.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
japaja



Založen: 07. 02. 2012
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: 25. únor 2013, 19:58:09    Předmět: Odpovědět s citátem

dakujem Smile navod ktory som pochopil ale neviem kde je funkcia pelt lebo on to ma oddelene
_________________
skype: dead.lol1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Rexistens



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 62
Bydliště: kousek od Zlina a nekdy Brno

PříspěvekZaslal: 25. únor 2013, 20:12:08    Předmět: Odpovědět s citátem

je to ta ikonka kuze;)
_________________
Osobní stránky a portfolio
Stránky BlueA www.bluea.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Zpirit



Založen: 21. 02. 2013
Příspěvky: 53
Bydliště: Litvínov

PříspěvekZaslal: 25. únor 2013, 21:37:06    Předmět: Odpovědět s citátem

Sice sam nic neumim ale snad ti tohle pomuze na jednoduchy veci jako je treba ta zminovana bedna.

http://i1232.photobucket.com/albums/ff365/alauris/uv01.jpg
http://i1232.photobucket.com/albums/ff365/alauris/uv02.jpg
http://i1232.photobucket.com/albums/ff365/alauris/uv03.jpg
(Photobucket tomu snizil rozliseni tak ze to nejde precist ale render UV template to ulozi jako obrazek ktery pak pouzivas jako voditko ve 2D editoru treba Photoshop.)
http://i1232.photobucket.com/albums/ff365/alauris/uv04.jpg

Pokud to modelujes do hry(asi ano kdyz pises na tomhle foru) tak davej bacha na par veci .

-AA a mipmapy casto zpusobujou artefakty kdy se do okraju namapovane casti dostane cast textury ktera tam nema co delat (tusim ze se tomu rika texture bleed)proto davej svy dal od okraje dalsich casti textury a pocitej s tim pri jejich vytvareni.
http://www.cgmascot.com/design/low-poly-tips-2/

-Snaz se model rozdelit do co nejmene casti min to zatezuje hru.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
japaja



Založen: 07. 02. 2012
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: 25. únor 2013, 22:29:20    Předmět: Odpovědět s citátem

tak vdaka aj tebe no ja modelujem high-poly modely a tam je zaoblovanie a polygonov je dost vela (wirefram,siet) takze bude lepsie ak model bude hranaty a na to hodim texturu?

a ked dam zaoblit rozhodi sa textura?
_________________
skype: dead.lol1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
japaja



Založen: 07. 02. 2012
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: 25. únor 2013, 22:31:43    Předmět: Odpovědět s citátem

ak smiem poprosit Very Happy www.imgupload.sk tam rozlisenie neznizuje
_________________
skype: dead.lol1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
japaja



Založen: 07. 02. 2012
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: 28. únor 2013, 20:20:07    Předmět: Odpovědět s citátem

http://imgupload.sk/viewer.php?file=bcbl2eyffa1vpa601fcb.jpg

http://imgupload.sk/viewer.php?file=gmqvgn9wpv535kngsjzy.jpg


mam len dve otazky ako a preco
_________________
skype: dead.lol1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Rexistens



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 62
Bydliště: kousek od Zlina a nekdy Brno

PříspěvekZaslal: 28. únor 2013, 20:52:11    Předmět: Odpovědět s citátem

nemas tam udelany spravne (nebo spis vubec) svy... svu by melo byt co nejmin a v mistech kde jsou bud svy primo na tom co delas nebo tam nebudou moc videt (pokud to teda nehodlas pak opravovat...potom to nehraje roli)..pak by meli byt na vhodnych mistech kvuli tvorbe LODu, ale tak to tebe urco zajimat nemusi;)
_________________
Osobní stránky a portfolio
Stránky BlueA www.bluea.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
japaja



Založen: 07. 02. 2012
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: 1. březen 2013, 15:58:20    Předmět: Odpovědět s citátem

no sak aj svy mam

z jednej baklararskej prace

Zloţitejšie modely, ako sú ľudská hlava, zvieratá a podobné časti, by sa len ťaţko namapovali
prostredníctvom skôr spomenutých metód. K tejto úlohe slúţi mapovacia technika
Pelt Mapping (okrajovo spomenutá v kapitole 2.3.2 Mapovanie zložitých objektov). Pomocou
tejto techniky sa rýchlo získava rovnomerne rozloţená mapovacia šablóna, a to roztiahnutím
3D modelu v miestach švov. Toho sa dosiahne pomocou rozpínacieho kruhu
(Strecher). Na jeho obvode sú vrcholy, v ktorých bol definovaný šev. Po zapnutí funkcie
Pelt sa zvyšok modelu začne priťahovať k okrajom rozpínacieho kruhu
_________________
skype: dead.lol1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
japaja



Založen: 07. 02. 2012
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: 1. březen 2013, 16:37:50    Předmět: Odpovědět s citátem

no a mne to tak netaha a nasiel som problem Smile nemam deliacu ciaru vzadu na hlave o ktoru sa to roztiahne
_________________
skype: dead.lol1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zpirit



Založen: 21. 02. 2013
Příspěvky: 53
Bydliště: Litvínov

PříspěvekZaslal: 1. březen 2013, 19:31:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Casto je to nejtezsi na grafice vytvorit zajimavej design a tahle kostka je toho priklad takze doporucuju se na to uplne vykaslat vzit si nejakej peknej funkcni design nekoho jinyho a zkusit to prevest do 3d a nebo si otevrit 2d editor/tuzku a papir a zkusit neco navrhnout driv nez zacnes cokoliv delat ve 3d editoru.

Radeji ani nebudu mluvit o flow...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DeepMind



Založen: 22. 02. 2008
Příspěvky: 68

PříspěvekZaslal: 1. březen 2013, 21:14:24    Předmět: Odpovědět s citátem

skus pouzit na otexturovanie Blender. Ten ma podla mna lepsie vyriesenu pracu s UVW.

http://download.blender.org/demo/movies/seamcut_blender242.mov
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
japaja



Založen: 07. 02. 2012
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: 4. březen 2013, 17:50:20    Předmět: Odpovědět s citátem

http://imgupload.sk/viewer.php?file=k9j55jv5pttaqf4p6k1s.jpg

test Very Happy a ide to
_________________
skype: dead.lol1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Rexistens



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 62
Bydliště: kousek od Zlina a nekdy Brno

PříspěvekZaslal: 4. březen 2013, 19:54:05    Předmět: Odpovědět s citátem

no je to docela dost strasne - jak rozmisteni svu, tak nerovnomerne pokryty texely
Je mi jasne, ze se to teprve ucis, ale ted to mas proste spatne
_________________
Osobní stránky a portfolio
Stránky BlueA www.bluea.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Grafika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna