Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
|
Návrat nahoru |
|
|
micky
Založen: 28. 02. 2008 Příspěvky: 348 Bydliště: Plzeň, Praha
|
Zaslal: 2. březen 2013, 14:09:00 Předmět: |
|
|
Nepomohlo, adaptér mi to nachází jen jeden, tak ani tam chyba není.
Log:
kód: |
Platform: Windows x86/DirectX
Built on Mar 2 2013 10:31:54
Windowed mode
Adapter Count: 1
D3DADAPTER Index: 0
D3DADAPTER Description: AMD Radeon HD 7700 Series
D3DADAPTER DeviceName: \\.\DISPLAY1
D3DADAPTER Driver: aticfx32.dll; DriverVersion: 80011000A0494; VendorId: 1002; DeviceId: 683F; SubSysId: E213174B; Revision: 0; WHQLLevel: 0
Vertex Shader Version: 300.FFFE; Pixel Shader Version: 300.FFFF
Using Hardware Vertex Processing
Using Pure Device
Using Resolution 1024x768
3244.667969 fps
Releasing DirectX device
Releasing DirectX object
Destroying SDL window
|
Mně přijde, že v tvorbě Device není sebemenší problém. Jen se kreslí naprostý nesmysl. To kulaté by ostatně mohl být jeden z těch objektů scény, jen netransformovaný... _________________ https://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/11thDream_Game/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 2. březen 2013, 15:12:40 Předmět: |
|
|
frca:
Nepoužil jsi tam nějaký "NVidia DX9 Hack" ? Jsou některé věši, co jdou u DX9 vynutit, např. v oblasti depth stencilu a z-bufferu, ale umí to např. jen NVidia...
Jinak tedy testovat to takhle, to se z toho zblázníš Vždycky něco upravit, postnout a zjistit, že to zase nejde.
Používáš tam fixní pipeline ? Nebo shadery a máš je přímo v tom exaci...
Jinak pokud to tedy nemáš nějak licencované apod, nebylo by rychlejší sem dát debug verzi s povoleným DX9 debuggingem, aby se na to někdo, komu to nejde podíval v té "dx utilitě" na debugging ? _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
Zaslal: 2. březen 2013, 17:48:22 Předmět: |
|
|
Asi si fakt koupím nějaký starý komp s atinou. NVidia hacky žádné nepoužívám, ani fixní pipeline, vše je přes shadery. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Weny Sky
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 241
|
Zaslal: 2. březen 2013, 18:16:44 Předmět: |
|
|
kód: |
Platform: Windows x86/DirectX
Built on Mar 2 2013 10:31:54
Windowed mode
Adapter Count: 1
D3DADAPTER Index: 0
D3DADAPTER Description: Intel(R) HD Graphics 4000
D3DADAPTER DeviceName: \\.\DISPLAY1
D3DADAPTER Driver: nvumdshim.dll; DriverVersion: 80011000C25D8; VendorId: 8086; DeviceId: 166; SubSysId: 21F417AA; Revision: 9; WHQLLevel: 0
Vertex Shader Version: 300.FFFE; Pixel Shader Version: 300.FFFF
Using Hardware Vertex Processing
Using Pure Device
Using Resolution 1024x768
958.638611 fps
Releasing DirectX device
Releasing DirectX object
Destroying SDL window
|
A jen dodatecne info. V NTB mam dve grafiky (zapojene pres nVidia Optimus). Ale beztak mi to pise, ze mam jen jednu grafiku. Normalne hry poznaji, ze mam grafiky dve |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
Zaslal: 2. březen 2013, 19:33:19 Předmět: |
|
|
Ten výstup z intelů vypadá, jako by se použila barva z jednoho rohu trojúhelníku na jeho celou plochu. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Lemik
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 138
|
Zaslal: 3. březen 2013, 05:42:21 Předmět: |
|
|
Také stále nefunguje...
kód: |
Platform: Windows x86/DirectX
Built on Mar 2 2013 10:31:54
Windowed mode
Adapter Count: 2
D3DADAPTER Index: 0
D3DADAPTER Description: ATI Radeon HD 3800 Series
D3DADAPTER DeviceName: \\.\DISPLAY1
D3DADAPTER Driver: ati2dvag.dll; DriverVersion: 6000E000A1C63; VendorId: 1002; DeviceId: 9501; SubSysId: 22A1043; Revision: 0; WHQLLevel: 0
Vertex Shader Version: 300.FFFE; Pixel Shader Version: 300.FFFF
Using Hardware Vertex Processing
Using Pure Device
Using Resolution 1024x768
2179.897217 fps
2154.645020 fps
2248.231201 fps
Releasing DirectX device
Releasing DirectX object
Destroying SDL window
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 3. březen 2013, 09:41:09 Předmět: |
|
|
V shaderu máš nějakou konstrukci:
kód: |
float4 vertXYTexITimeOffset : POSITION0;
float3 vert0XYZ : POSITION1;
float3 vert0RotScaleAlpha : POSITION2;
float3 vert1XYZ : POSITION3;
..... atd až 10
|
To samé jako výstup ze shaderu mít POSITION
kód: |
float4 position : POSITION0
float2 texcoord0 : POSITION1;
float2 texcoord1 : POSITION2;
|
Tam by imho měla být jen jedna, zbytek TEXCOORD. Mě tedy nikdy pak nešlo POSITION parametry číst v PS.
Tohle jsem v DX9 nikdy neměl, POSITION jsem měl vždy 1x a zbytek jsem předával jako TEXCOORD. Když jsem použil vícekrát POSITION, tak to občas blbnulo.
Ono NVidia shadery jsou imho méně náchylné na chybu, než ty ATI. _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Weny Sky
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 241
|
Zaslal: 3. březen 2013, 16:40:11 Předmět: |
|
|
tato verze uz mi v DX jede dobre |
|
Návrat nahoru |
|
|
mafian89
Založen: 21. 10. 2012 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 4. březen 2013, 11:19:58 Předmět: |
|
|
Poslední verze mi jede už OK. Jak OGL, tak DX |
|
Návrat nahoru |
|
|
Lemik
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 138
|
Zaslal: 4. březen 2013, 12:36:57 Předmět: |
|
|
U mě už také funguje jak má. |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
Zaslal: 3. červenec 2014, 15:10:41 Předmět: |
|
|
Kolik z vás tu dělá v Blenderu? Furt přemítám, jak ztvárnit ten editor tratí (asi dost jinak, než jsem tady doposud prezentoval) a nechci, aby to dopadlo tak, že ho nějak navrhnu a pak 90 % lidí řekne, že to rozhraní je na nic. No a Blender je pro mě hlavní inspirace, jelikož jiný 3D modelář nepoužívám (vlastně poslední dobou ani ten Blender). _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 3. červenec 2014, 15:20:25 Předmět: |
|
|
Osobně bych Blender jako vzor nebral. Co jsem v tom někdy něco zkoušel, tak to GUI je šílené a celkově je to navržené tak pochybně. _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1533 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 3. červenec 2014, 15:23:14 Předmět: |
|
|
To si chce počkat na lidi, co dělaj v něčem jiném, a znají i Blender, aby řekli, v čem to jiné řešení je lepší. Jinak nejmíň práce je žádný editor nedělat a načíst to z existujícího, třeba ten Blender (a časem load i dalších formátů). _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
|