Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 12. březen 2013, 10:15:36 Předmět: |
|
|
Dlaha napsal: |
Jestli je ta high-tech věcička dámská kabelka, tak tam by se i ten strom klidně ztratil
Podle mě si ze začátku bude muset hráč udělat tábor u zdrojů surovin, pokácí strom a hned vedle lesa si postaví třeba chatrč. Až se trochu posune v technologii, postaví si vozík, ochočí si mezka, tak bude moci přepravovat suroviny na větší vzdálenosti. |
To 100% ano tak by to mělo být.
Ale tu jednu kládu o váze 24kg unese snad každý i v reálu (jen ji zatím má v báglu no;) ) Nebo 3 když každá váží 8kg... (jak to bude vizuálně řešeno na finální postavě to už je teď vedlejší)
Hi-tech věcička patří ke konceptu hry (hra není ve středověku nebo čisté fantasy, ale mix sci-fi/fantasy). |
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 15. březen 2013, 20:31:16 Předmět: NI - Dynamická flóra - v akci!!! |
|
|
Pracovní ukázka jak funguje dynamická flóra - čas je zrychlený
http://youtu.be/MeXfyZxSa2U |
|
Návrat nahoru |
|
|
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 15. březen 2013, 22:21:23 Předmět: Re: NI - Dynamická flóra - v akci!!! |
|
|
Vypadá to opravdu slušně _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 24. duben 2013, 07:44:56 Předmět: |
|
|
Zdravím,
nejedná se o update, ale jen o info.
Byl jsem teď delší dobu nemocen (chřipka a následně úraz pravé ruky, kde mám prokousnutou žílu a narušenou šlachu) - ruka se již pomalu dává dohromady a brzy tak budu moci pokračovat na projektu |
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 12. červen 2013, 19:27:20 Předmět: NI update |
|
|
Tak po delší době update.
Nemá smysl rozepisovat veškeré změny, ale bylo jich hodně převážně na pozadí atd.
Níže ukázka aktuálního stavu finalizace designu start světa (momentálně bez particle efektů apod.):
SMAZÁNO - nekoresponduje s Enginem
Se všemi objekty lze provádět interakci (kácet, ničit apod.)
Zde ukázka nové interakce (v test script/art lokaci)
http://youtu.be/kx00jNjFyew
http://youtu.be/y0kerXnEc-w
Naposledy upravil McMagic dne 9. březen 2014, 10:21:27, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
Weny Sky
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 241
|
Zaslal: 12. červen 2013, 22:00:22 Předmět: |
|
|
Jaky ping ma server na tom videu? Protoze kazda interakce je snad s lagem 1000ms (napriklad sebrani kamene, vyhozeni kamene, ...) a to je podle meho nazoru skoro nehratelne. |
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 12. červen 2013, 22:20:30 Předmět: |
|
|
Weny Sky napsal: |
Jaky ping ma server na tom videu? Protoze kazda interakce je snad s lagem 1000ms (napriklad sebrani kamene, vyhozeni kamene, ...) a to je podle meho nazoru skoro nehratelne. |
To bohužel nemohu zjistit - licenci na engine co mám je cloud licence. Což znamená, že vše (engine, simulovaný client atd.) běží v cloudu na serveru ke kterému neznám IP - prostě nic atd. + na něm běží několik projektů naráz (nejen můj) takže se o server dělíme (já jsem například ne serveru EU20, který je v Irsku) . Ale poslední dobou jsem zaznamenal hodně lagy (snad to brzy vyřeší) + jednou za čas je údržba serveru a pak vše běhá v pohodě.
Ve finále (pokud se projekt zdárně dokončí) vše poběží na sólo serveru tak by se ping měl změnit.
Budu si ale ještě s interakcí hrát - ten kámen/jablko (sebrání, položení) + sekání kmene (když už je strom pokácený) jsou DWO (dynamické world objekty) objekty , které se replikují na straně klienta - možná bych je mohl zobrazit/zničit ještě dříve než proběhne opravdová interakce... (u zničení (sebrání) by to možná šlo, u tvoření (položení) to asi nepůjde, protože objekt musím replikovat a jeho vizualizace pro všechny online klienty je závislá na odpovědi serveru) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1533 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 13. červen 2013, 09:02:02 Předmět: |
|
|
Předpokládám, že časem přibude osvětlení a stíny. Jinak je vizuál pěkný, víc teď hodnotit asi nemůžu. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 13. červen 2013, 09:10:29 Předmět: |
|
|
Ladis napsal: |
Předpokládám, že časem přibude osvětlení a stíny. Jinak je vizuál pěkný, víc teď hodnotit asi nemůžu. |
Stíny jsou zapnuté + HDR.
Ale jelikož tam nejsou další světelné efekty (pouze globální nasvícení), tak to není 100% ono:) (tedy pokud se nedíváš směrem ke slunci - záměrně jsem dělal screen tak aby bylo slunce mimo)
Určité přibudou particle - na noc světlušky, efekty na vodu apod.
Ale nevím zdali zbytečně dělat zdroje světla tam kde v reálu nejsou s ohledem na to že většina těchto světel je ve skutečnosti pro efekt a navození atmosféry dané scény. Ale pokud celou scénu pak někdo zničí (pokácí stromy, zničí keře atd.) a zůstane jen tráva, kameny a voda -> tak efektní nasvícení dané scény ztratí smysl.
Globálně ale nasvícení - hlavní zdroj světla a zabarvení dostane ještě menší facelift + silně zvažuji snížit dohled teď je přes 750m (nejen s ohledem na lepší FPS, ale i kvůli tech. věcem na pozadí hry. )
BTW: díky;) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 13. červen 2013, 17:04:56 Předmět: |
|
|
Ten HDR/Bloom vyhodit a generovat stíny, bez nich je to hrozně ploché |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 13. červen 2013, 17:08:19 Předmět: |
|
|
to nie ze nie je 100% ono...to neni ani na 10% ono. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
falcon
Založen: 26. 07. 2008 Příspěvky: 97
|
Zaslal: 13. červen 2013, 18:22:17 Předmět: |
|
|
Hele mam dotaz, kolik her si už udělal? Tedy buď se prodávají nebo se dají stáhnout, pokud jsou zdarma? Nechci tě podezřívat, že snad tvoje 1. hra je MMORPG....ale přeci. _________________ Running Pillow |
|
Návrat nahoru |
|
|
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 13. červen 2013, 18:42:57 Předmět: |
|
|
No.. pokud bys psal ten engine, co to renderuje sám, řeknu že je to celkem slušná práce. Pokud je to napsaná v existujícím enginu, tak to bohužel nevypadá nic moc. Rozmazané, nějaká low-poly postava, strašná voda (tak > 5 let zpátky), přesvícené, příliš patrný billboarding keřů, divná tráva.. no a poslední screen je wtf totálně _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 13. červen 2013, 18:46:51 Předmět: |
|
|
Ad stíny a osvětlení.
ty stíny jsou zapnuté jen to není pořádně vidět - hodně za to mohou dynamické detaily (tráva a další porost) a pak i engine (není to Cry či UDK;) )...
Ad světlo - rozhodně nebudu tvořit umělé osvětlení, které ve skutečnosti není (jen pro navození atmosféry) protože to bortí logiku hry (nasvítím pěkně palouček v lese, ale časem okolní porost někdo vykácí a vznikne tak pustina a nasvícení ztratí svůj efekt - a tam kde dříve byla louka si někdo vysadí les a zde nasvícení už taky logicky není - protože původně zde byla jen louka) - spíše to řešit particle effekty pro specifické objekty - které by si tento efekt nesli sebou a tím pádem mohli být kdekoliv - kde aktuálně budou...
Níže ukázka že tam stíny opravdu jsou;)
SMAZÁNO - nekoresponduje s Enginem
(poslední screen je úmyslně bez stínů)
SMAZÁNO - nekoresponduje s Enginem
Naposledy upravil McMagic dne 9. březen 2014, 10:22:51, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 13. červen 2013, 18:49:07 Předmět: |
|
|
falcon napsal: |
Hele mam dotaz, kolik her si už udělal? Tedy buď se prodávají nebo se dají stáhnout, pokud jsou zdarma? Nechci tě podezřívat, že snad tvoje 1. hra je MMORPG....ale přeci. |
Bohužel ani jednu - toto je první projekt.
Je to MMORPG, ale není to klasika s tuny questů atd. Spíše by se to mohlo označit MP hra o přežití
Naposledy upravil McMagic dne 13. červen 2013, 18:58:54, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
|