.[ ČeskéHry.cz ].
Unity3D - vykreslení GUI do textury

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1525
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 9. říjen 2013, 14:09:41    Předmět: Unity3D - vykreslení GUI do textury Odpovědět s citátem

Nevíte někdo náhodou, jak v Unity(pro) vykreslit GUIčko do textury? Kamera + render textura gui nevykreslí.

A dělat screenshot, ten načíst ze souboru jako texturu (jak to dělají tady: http://wiki.unity3d.com/index.php/ScreenCapture), to taky neni moc dobrý nápad :-). Rozlišení bude nějakých 3000 a něco, ale to menu potřebuju 320x240 v textuře. Zní to divně, co?
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Awn



Založen: 17. 08. 2007
Příspěvky: 27

PříspěvekZaslal: 11. říjen 2013, 12:52:15    Předmět: Odpovědět s citátem

Reseni se dvema kamerama by ti nestacilo?

Ta druha kamera by mela Depth vyssi nez main kamera, a nastavil by jsi ji ViewportRec tak aby byla ve 320x240 vyrezu ..

Musis nastavit jeste Culling Mask samozrejme.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1525
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 11. říjen 2013, 12:57:29    Předmět: Odpovědět s citátem

Stačilo, ale Unity to Guičko nevykreslí. To se rendruje až po kamerách, jeslti to dobře chápu (koukal jsem na obsah render textury do který jsem rendroval kameru která zabírá celý screen).
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1525
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 11. říjen 2013, 14:00:50    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo takhle, ty myslel, jestli bych to mohl udělat bez rendru do textury? To nemohl, protože potřebuju tu bitmapu dostat do týhle blbosti: http://www.3dconnexion.com/products/spacepilot-pro.html
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 11. říjen 2013, 19:10:04    Předmět: Odpovědět s citátem

vsetko GUI sa v unity kresli navrch, takze ti to nepojde tak ako chces... vlastne gui si sprav...s 3d textom a tak...
_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1525
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 11. říjen 2013, 19:21:00    Předmět: Odpovědět s citátem

No právě, už sem se s tim smířil :-). Ale moc mě to netěší, jde o projekt, který mě začíná obzvlášť sr..t. A ten spacepilot dvojnásob.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 541
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 11. říjen 2013, 20:39:52    Předmět: Odpovědět s citátem

Co nejde? Musíš do toho prásknout pěstí jako Jan Hus.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Awn



Založen: 17. 08. 2007
Příspěvky: 27

PříspěvekZaslal: 12. říjen 2013, 10:52:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Spis pouzit nejakou proflaklou a lety proverenou GUI knihovnu (NGUI napr.) jestli to ma byt cokoliv komplikovanejsiho a nevymyka se to normalnim GUI prvkum

Pokud vim tak vsechny tyhle knihovny funguji pres klasicke meshe kvuli snizeni drawcallu ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1525
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 12. říjen 2013, 13:58:54    Předmět: Odpovědět s citátem

Nebo vzít nějakou profláklou knihovnou a prásknout do ní pěstí jako Jan Hus...anebo rovnou do toho Unity :-)
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 12. říjen 2013, 18:44:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Přesně, žádné poraženectví, pořádně do toho prásknout a zažehnout ten oheň Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1525
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 13. říjen 2013, 15:53:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Však já nesmýšlel poraženecky, vím jak to udělat jinak, jen mě to nebaví. Unity je dobrý sluha, ale zlý pán :-).
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna