.[ ČeskéHry.cz ].
3D Engine v DirectX 11

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Aulipe



Založen: 17. 05. 2013
Příspěvky: 10
Bydliště: Klatovy

PříspěvekZaslal: 30. listopad 2013, 16:04:13    Předmět: 3D Engine v DirectX 11 Odpovědět s citátem

Zdravím, začínám rozjíždět nový projekt, zaměřený na tvorbu 3D Enginu v C++ a tak jsem se chtěl zeptat, jestli by neměl někdo zájem.
Vyžduji:
-dobré znalosti v C++ a DirectX
-nadšení pro práci
-možnost a čas pracovat na nekomerčním projektu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 602

PříspěvekZaslal: 30. listopad 2013, 17:56:54    Předmět: Re: 3D Engine v DirectX 11 Odpovědět s citátem

A jak dopadly ty vaše hry předtím? Face of War či jak to bylo.
Takže jste nedodělali nic ani na Quake3 enginu ani na CryEnginu3 a teď čekáš, že ti někdo kývne na napsání homebrew enginu zadarmo?
To si snad děláš legraci Smile
Napíšeš sem, co vyžaduješ, ale vůbec nic o tom, co nabízíš, ani o tom, co za projekt by to mělo být.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Aulipe



Založen: 17. 05. 2013
Příspěvky: 10
Bydliště: Klatovy

PříspěvekZaslal: 30. listopad 2013, 18:11:34    Předmět: Hlouběji ... Odpovědět s citátem

Cílem tohoto projektu je vytvořit free herní engine pro začínající vývojáře nebo jen herní nadčence, kteří si chtějí zkusit, jaké je to, 'vyrábět' hru.
A na Face of War stále pracujeme Smile
Jen je to ve dvou trochu déle potrvá. Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Aulipe



Založen: 17. 05. 2013
Příspěvky: 10
Bydliště: Klatovy

PříspěvekZaslal: 30. listopad 2013, 18:34:15    Předmět: Re: Hlouběji ... Odpovědět s citátem

Nějaký lehko ovladatelný, jednoduchý editor a nějakou herní ukázku enginu s nějakým sample contentem. Samozřejmě vše open source.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 30. listopad 2013, 20:06:59    Předmět: Odpovědět s citátem

jj, presne to sa stane, zrobite open source engine a zacinajusi vyvojari v nom budu robit hry. Sprav nieco pre seba a daj sa vysetrit.
A ten vas/tvoj web to je tiez maso. Smile
_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Aulipe



Založen: 17. 05. 2013
Příspěvky: 10
Bydliště: Klatovy

PříspěvekZaslal: 30. listopad 2013, 20:31:37    Předmět: Odpovědět s citátem

Ten web je starý Smile
http://main.janbostl.moxo.cz/
Tady je nový Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Vilem Otte



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora

PříspěvekZaslal: 30. listopad 2013, 22:03:55    Předmět: Odpovědět s citátem

Vzhledem k tomu že už jsem na enginech již dělal, tak ti to řeknu takhle. Psát specifický engine je spousta práce. Psát engine, který je obecný pro jeden žánr je setsakra spousta práce. Psát obecný engine je ještě více práce.

Nevidím důvod proč by někdo, kdo je schopen psát enginy, do toho šel. Co z toho budu mít?

Ostatně za takovou práci platí velké firmy nemálo peněz (v řádech tisíců USD měsíčně každému vývojáři).
_________________
Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Aulipe



Založen: 17. 05. 2013
Příspěvky: 10
Bydliště: Klatovy

PříspěvekZaslal: 30. listopad 2013, 22:18:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Asi tě/vás zklamu, ale projekt nebude komerční a práce by byla zcela dobrovolná.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
TeaTime



Založen: 17. 06. 2011
Příspěvky: 264

PříspěvekZaslal: 30. listopad 2013, 22:58:42    Předmět: Odpovědět s citátem

Aulipe napsal:
Asi tě/vás zklamu, ale projekt nebude komerční a práce by byla zcela dobrovolná.


Po tvém prvním příspěvku už nás ničím zklamat nemůžeš Very Happy.

Btw vývojáři se dají nabídnout i jiná lákadla pro práci na projektu než peníze (ale ty se o to ani nesnažíš).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LukeMak



Založen: 08. 02. 2013
Příspěvky: 16

PříspěvekZaslal: 30. listopad 2013, 23:03:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Ty si hrajes na herniho vyvojare, open source a tak podobne a zaroven s tim na svem webu siris odkazy na ilegalni stazeni cizich autorskych del (Bioshock, Walking Dead, Crysis, ...)? DespeRadoX ma pravdu s tim vysetrenim...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 30. listopad 2013, 23:55:45    Předmět: Odpovědět s citátem

Upřímně řečeno by mě zajímalo, na čem Aulipe jede a kde to můžu sehnat. Příliš dlouhé trvání jednoho projektu chce řešit tím, že začne společně s ním dělat i druhý? Možná ho zklamu, ale mezi počtem projektů a časem jejich dokončení opravdu není nepřímá úměrnost.
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
1Pupik1989



Založen: 06. 02. 2013
Příspěvky: 58

PříspěvekZaslal: 1. prosinec 2013, 02:15:01    Předmět: Odpovědět s citátem

Je pravda, że každý chce svůj engine. A kdo ne pánové? J? začal v javascriotu, to už nebyl problém přev?st do javy a nakonec to skončilo u c++. Tak mu dopřejte taky těch pár let bádání a stresu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 1. prosinec 2013, 02:36:49    Předmět: Odpovědět s citátem

2Aulipe:
Skus sa na to prestat pozerat ako retard a zamysli sa.
Preco by ktokolvek kto dokaze spravit engine pracoval dobrovolne a zadarmo pre teba? Takyto ludia su vytazeny NADPRIEMERNE PLATENOU pracou na 100% a ich volny cas je tak drahy ze to nedokazu zaplatit ani tie firmy ktore ich zamestnavaju.
Zaklinadlo "opensource, nekomercne a dobrovolne" mozes pouzit az budes mat v rukach nieco originalne a zaujmave. Nie dalsi engine o ktorom nemas inu predstavu ako tu ze bude opensource...aspon kurva napis do toho sprosteho googla slova open source game engine.
_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna