.[ ČeskéHry.cz ].
Virtual 2 / GeneCraft
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 26. leden 2014, 10:42:15    Předmět: Odpovědět s citátem

Very Happy Jo to už jsem opravil včera (dneska brzy ráno?)... Wink

Dnešní TODO (kromě toho, že si musím dojít vyprat prádlo):

Grafika
- Modely budov a postav
- Efekty (rakety, léčebný parsek, létající kredity, efekty budov...)
- Okraj minimapy

Balancování
- Najít optimum mezi zábavností a složitostí
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
micky



Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 348
Bydliště: Plzeň, Praha

PříspěvekZaslal: 26. leden 2014, 20:33:40    Předmět: Odpovědět s citátem

To je brutální jednodenní TODO... těším se na výsledek. Smile
_________________
https://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/11thDream_Game/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 27. leden 2014, 01:57:56    Předmět: Odpovědět s citátem

Bohužel mi modelování a kreslení textur trvá moc dlouho, stihl jsem jen 2 budovy ze 3 a chybí mi dva modely postaviček...
Tak snad to doklepnu "dnes", už mám jen dva dny... každopádně sem dám (snad i vybalancovanou) hratelnou (pozor) verzi.
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 28. leden 2014, 00:56:21    Předmět: Odpovědět s citátem

Jásejte, přináším hratelnou verzi... stahujte zde.
Doufám, že tam jsou všechny potřebné knihovny...

Jinak, vše jsem nestihl, takže můj TODO na zítřejší dopoledne:

1. Spore Colony - poslední budova, která mi chybí
2. Rakety a healovací paprsek
3. Zombík - virus, který je ve hře zatím pouze jako chodící stín
4. Zlepšení separačního vektoru jednotek

Ovládání je převzato ze SC2 (pozn.: ALT na zobrazení HP/MP, CTRL+<1;4> - groupování, SHIFT - inkrementální výběr, asi klasika...).

Budu rád, když mi to otestujete, hlavně co se týká obtížnosti. Pokud to budete hrát, tak sem prosím uveďte, kolik herních dní vám trvalo, než jste vyhráli/prohráli (víc mě ani v celku nezajímá Wink ).
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1552

PříspěvekZaslal: 28. leden 2014, 01:23:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Sice jsem to ještě nezkoušel, protože bych musel restartovat do widlí (až tam budu, určitě to zkusím), ale už teď máš můj obdiv, že dokážeš něco kloudného vytvořit v tak krátkém čase.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Vilem Otte



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora

PříspěvekZaslal: 28. leden 2014, 02:30:20    Předmět: Odpovědět s citátem

Takže, na konfiguraci (notebook):
Windows 8 + Core i3 Haswell + 8 GB RAM + NVidia GT 720M

se hra úspěšně spustí a lze ji hrát, prozatím jsem zkoušel první cca 2 dny a 2 noci (neměl jsem čas to úplně projet, ale vypadá to dost na dlouho - budovy nepřítele se pomalu ničí).
Nepřátelské jednotky se mojich ani nedotknou dám-li "do chumlu" mediky a mariňáky o dostatečném počtu (cca 15 mariňáků a 5 mediků).

Pro ukázku je to naprosto super (a ovládání je příjemné, fog-of-war je pěkný, a hra se celkově chová krásně plynule ... obtížnost je nízká (hodili by se i další druhy nepřítele, který by ti znemožnil jednotky kupit tak, jak jsem popsal). Budovy se ničí snadno, ale příliš to trvá.

Jen kratičká otázka - k pathfindingu, vím že jsi ho rozebíral, ale chci se jen pro ověření zeptat - používáš ručně modelovaný navmesh (resp. ručně vymodeluješ a pak např. označíš kde jsou budovy, a dokud je budova tak je N-gon nepřístupný), na kterém provedeš A-star k označení nodů kudy jednotky projdou a poté přesnou cestu hledáš funnelem?
_________________
Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 28. leden 2014, 08:40:06    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky. Wink

Co se týče obtížnosti, dneska je to třeba ještě vybalancovat, nicméně 2 dny a 2 noci není zatím nic moc dlouho, začne přituhovat. Kromě klasických zombíků začnou chodit ještě nakažení mariňáci a ty dokáží ve větším počtu parádně zatopit. Ale jak jsem řekl, potřebuji to ještě vybalancovat, aby to šlo při vhodném mikrování dohrát, ale aby se ta hra nehrála sama.
Budovy se sice ničí pomalu, ale od toho jsou tu Maraudeři, kteří udělují větší zranění budovám. Musím k tomu ještě udělat nějaký tutoriál...

Pathfinding... navmesh je generovaný automaticky. Z mapy průchodnosti (zablokovaný/nezablokovaný čtverec) se vyberou kontury, ty se zoptimalizují (vyháží se nadbytečné hrany), pak se na jejich základně Delauneyho triangulací vytvoří navmesh. Na to se pustí moje modifikovaná dijkstra, která na řídkých grafech (což navmesh, jakožto rovinný graf je) běží opravdu velice rychle. Takže mám vypočítanou tabulku pro navigaci. A na jejím základě pak hledám, za pomoci funnel algoritmu, cesty v realtime.
Dynamické objekty (jednotky a budovy) jsou řízený separačním vektorem a navmesh se na ně nevztahuje.
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 28. leden 2014, 08:46:10    Předmět: Odpovědět s citátem

To Perry: Měl jsem v úmyslu vyrobit i Linuxovou binárku, jenže jsem v Linuxu tak rok engine nepřekládal, takže nevím, zda-li je stále ještě multiplatformní. Very Happy
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 28. leden 2014, 09:58:06    Předmět: Odpovědět s citátem

VODA > ? Jaký Linux Very Happy A proč to směřuješ na mě, u mě je Linux "no go" Very Happy
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 28. leden 2014, 10:23:51    Předmět: Odpovědět s citátem

Aha, sorry... já jsem si to v ospalosti popletl. Very Happy
Omluva, bylo to mířeno na frcu. Wink
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
micky



Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 348
Bydliště: Plzeň, Praha

PříspěvekZaslal: 28. leden 2014, 10:54:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Paráda. Smile

Budovy se ničí pomalu na můj vkus i raketami... Ale je to tvá hra. Wink
_________________
https://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/11thDream_Game/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TeaTime



Založen: 17. 06. 2011
Příspěvky: 264

PříspěvekZaslal: 28. leden 2014, 13:33:30    Předmět: Odpovědět s citátem

VODA: přimlouvám se za Linux, taky bych tu hru docela zkusil.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1533
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 28. leden 2014, 13:46:12    Předmět: Odpovědět s citátem

A vy, co máte Linux, zkoušeli jste to ve wine? Nebo si nahoďte virtuálku s Windows s hardwarovým OpenGL/Direct3D/Aero.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TeaTime



Založen: 17. 06. 2011
Příspěvky: 264

PříspěvekZaslal: 28. leden 2014, 14:31:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Přes wine to padne během půl vteřiny nicneříkající hláškou "err:seh:raise_exception Unhandled exception code c0000005 flags 0 addr 0xf749510d" . Nevím jistě, zda se ta hláška vztahuje přímo k té chybě, kvůli které se to ukončí.

Virtuál zrovna nemám a nainstalovat ho by trvalo celý den.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 28. leden 2014, 16:02:13    Předmět: Odpovědět s citátem

Časem se na tu Linuxovou verzi kouknu, ale teď už na to nemám čas.
Jinak, hra je hotová, je jen třeba provést balancování.

Nová verze zde (jen jsem nahradil ZIPko se hrou, odkaz je stejný).
Byl bych rád, kdyby to do večera zkusilo co nejvíce lidí, udělal jsem to ohodně těžší, ale nemám teď čas to otestovat. Poky mi právě testuje verzi předchozí a ta už je poměrně těžká (je třeba aspoň trochu manipulovat s jednotkama).
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...


Naposledy upravil VODA dne 24. březen 2015, 11:22:04, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15  Další
Strana 3 z 15

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna