Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 18. duben 2014, 09:20:50 Předmět: |
|
|
Opravdu moc pěkné, nechceš nám natočit nějaké video z hraní? Jak se říká, obrázek vydá za 1000 slov, video vydá za (teď to berte s rezervou) 25 obrázků za sekundu. _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1821
|
Zaslal: 18. duben 2014, 09:22:06 Předmět: |
|
|
No a preco by nebolo? Problem je, ze splitscreen chcu hrat ludia na konzole, napriklad na party s chlastajucimi kamosmi alebo s detmi doma (nemusia byt ani opite). Neviem si predstavit, ze by sa styria tiesnili pred 50cm monitorom, nemaju tam styri stolicky ani gauc, atd... Ale v tomto ti Unity moze znacne pomoct, preportovat to automaticky na nejaku prijemnu platformu A par PC nadsencov si to nakoniec urcite najde! _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 18. duben 2014, 09:35:55 Předmět: |
|
|
Dle obrázků to vypadá zajímavě - taky jsem předchůdce hodně hrál
V jednoduchosti je prostě krása.
Chtělo by to video - jak už tu někdo výše napsal 1 video vydá za 100 obrázků.
Ale nesměřoval bych to jen na split screen - klidně i síťový MP (1vs1) kdy jeden bude host (není třeba řešit server).
A taky SP - proti botu - či jiný SP mod (timetrial na zničení X NPC nepřátel atd. ) - a různé blbosti(achievementy atd.) co nastavují hratelnost/znovuhratelnost.
Jak to necháš jen na splitu tak si tak zbytečně zamykáš cestu k dalším hráčům. _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
Zaslal: 18. duben 2014, 09:56:23 Předmět: |
|
|
K těm zkušenostem: Moje jediná kloudná hra obsahuje jenom split-screen. Měl jsem ohlasy, jak to lidi hrají v práci, ve škole, ... a pochvalovali si to
Edit: Každopádně tím nechci shazovat síťový mulťák, ten je minimálně stejně důležitý. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 18. duben 2014, 14:02:15 Předmět: |
|
|
VODA napsal: |
video vydá za (teď to berte s rezervou) 25 obrázků za sekundu. |
Jj. (A beru to s rezervou 5 snímků za sekundu, vzhledem k tomu, že máme většinou 60Hz obrazovky, je vhodnější nahrávat 30/60 fps . A když už tak OT, tak mě dost štve, že kamery i zrcadlovky prodávané u nás jsou často ve variantě 50i/25p).
Ke hře - vypadá to naprosto skvěle. Už původní tunneler byl dobrá zábava, jen jsem si říkal, jestli má smysl dělat to 3D. S tou perspektivou to ale dostává jiný rozměr a i podle screenshotů je vidět, že to je challenge... zvlášť pokud soupeř zrovna stojí schovaný pod listím .
Split má smysl i v dnešní době, dost lidí má notebooky, není problém si s někým sednout, těším se, jak to zahraju s dětma . Mulťák je sice nějaká práce navíc (minimálně zadat server, možná čekající fronta na hru apod.), ale dosah by mohl být mnohem větší, dají se na to nabalit žebříčky, fansite, ... určitě si to nech projít hlavou |
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 18. duben 2014, 14:56:36 Předmět: |
|
|
Velky multak ma odradzuje aj z toho dovodu ze slovensky tunneler rychlo skoncil. Tie mapy su stavane max 4 hraci a uz to si viem predstavit ze by bola slusna mela Urcite nad tym budem premyslat mozno niekedy do buducna ako update |
|
Návrat nahoru |
|
|
OndraSej
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 765 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 18. duben 2014, 14:59:25 Předmět: |
|
|
Vypada to dost dobre, i kdyz vic mi to pripomina spis trochu novejsi Return Fire. _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1533 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 18. duben 2014, 15:14:40 Předmět: |
|
|
Mem napsal: |
máme většinou 60Hz obrazovky, je vhodnější nahrávat 30/60 fps . A když už tak OT, tak mě dost štve, že kamery i zrcadlovky prodávané u nás jsou často ve variantě 50i/25p). |
OT: Na desktopovém monitoru si můžeš nastavit 50 Hz, takže to budeš mít správně. Na interním displeji většiny notebooků nejde nic než 60 Hz - ale zas displeje notebooků nemaj ostrý přechod přepínání barev pixelů (takovej hardwarovej "motion blur"), takže tam můžeš v poho koukat na video s jakýmkoli Hz . Nevím, jak jiné desktopové LCD, ale na mým jde nastavit jen těch 25/30/50/60 Hz - ale potřeboval bych 24 Hz. Takhle nezbývá než 80 % filmů, seriálů a HD videí z Youtube koukat na LCD TV (kde na té mé překvapivě 24 Hz funguje jen v 1920x1080 - v nižších ne).
Mem napsal: |
Split má smysl i v dnešní době, dost lidí má notebooky, není problém si s někým sednout |
Dneska se už neprodává notebook bez WiFi, takže zvlášť v případě notebooků, kde je malá klávesnice, by se hodil mulťák. BTW celou dobu mluvím o mulťáku po LAN - žádnej server v internetu apod. Takže jakákoli knihovna na to, TCP/UDP - cokoli, žádné řešení pomalé sítě a zpoždění... _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 18. duben 2014, 15:40:10 Předmět: |
|
|
Ladis napsal: |
OT: Na desktopovém monitoru si můžeš nastavit 50 Hz |
Asi jak na kterém, i pokud jsem si vypnul omezení "Skrýt režimy, které nemůže monitor zobrazit" (s nimi mi cpe jen 60 Hz), tak mi nabízí tyhle... 25/50 Hz jen pro PALovských 720x576 nebo FullHD, což je docela nízko proti nativnímu 2560x1600. (Buď to souvisí s nutností dual-link, anebo spíš omezením samotného monitoru).
Ale na bočních (1680x1050 a 1920x1080) mi to nabízí 25/50 i pro nativní, a pro nižší rozlišení i pěkných 75 Hz, takže ve většině případů to asi lidem půjde. Ale proč by to člověk dělal, zvlášť pokud chce obsah i pro západní svět, to je lepší evropský TV formát opustit a držet se těch 60 fps. Už proto, že to dává o 20 % víc snímků (Teď ale budu stejně jako ty ignorovat to kino, včetně "vysokého framerate" 48 fps jako použil variantně Jackson u Hobbita). |
|
Návrat nahoru |
|
|
uiii
Založen: 12. 08. 2007 Příspěvky: 251
|
Zaslal: 18. duben 2014, 15:52:32 Předmět: |
|
|
Hned, jak jsem kouknul na první screen, tak aniž bych něco čet, mě prolítlo hlavou: "No jasný udělat remake tunnelera, to by bylo hustý" . Vypadá to skvěle. Tešim se na hratelnou verzi.
OndraSej napsal: |
Vypada to dost dobre, i kdyz vic mi to pripomina spis trochu novejsi Return Fire. |
Jo, Return Fire, to byla fakt bombastická hra, jsme to ve škole pařili furt. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1533 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 18. duben 2014, 18:07:56 Předmět: |
|
|
OT: Hm, to máš blbý, že pro nativní rozlišení ti to nejde (já mám jen FullHD, takže v poho). Jinak Hobbita jsem v 48 fps 3D viděl. Na velkých plátnech (zvláště pak IMAX) mi to přijde nutnost (čím větší plátno, tím větší vzdálenost objekt za 1/24 sekundy "poskočí" - úplně mi to trhá oči). Jinak nevím, co myslíš tím "západním" světem: seriály (např. The Big Bang Theory 720p/1080p HDTV), filmy (např. Enderova hra - Ender's Game (2013) HD), hudební klipy na Youtube (např. Shakira - Can't Remember to Forget You ft. Rihanna) - to vše je 24 fps, tak 80 % věcí. S 25 fps se setkávám u věcí direct-to-DVD, no a 30 fps jsou jen stará SD videa na Youtube. (Není to tak, že těch 20 % zbývajících věcí není 24 fps - jsou to hlavně ripy se špatným fps oproti originálu, takže už s žádným nastavením nejde vyřešit pravidelné poskakování obrazu.) _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 18. duben 2014, 22:41:31 Předmět: |
|
|
citace: |
Velky multak ma odradzuje aj z toho dovodu ze slovensky tunneler rychlo skoncil. |
Slovensky tunneler mal v prvom rade moc velke oci, bral sa moc vazne , bol od zaciatku vyvyjany ako komercny titul, spravilo sa na tom zbytocne moc prace a ocakavania boli uplne mimo.
Tvoja hra je presne opacny pripad, vyvyjana jednym clovekom, ako hobby, realisticky pristup k monetizacii , vypada fakt dost dobre(ak aj ostatne mapy budu take kvalitne tak parada).
Nebal by som sa vypytat mensiu ciastku na indiegogo alebo startovaci a urcite to patri na steam (len treba mat tie dalsie mapy na ukazku)
Multaku sa neboj, samozrejme ziadne world of tanks ale 2 az 4 hraci , singl proti AI a zachovat aj splitscreen. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 541 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 19. duben 2014, 07:00:40 Předmět: |
|
|
Český tunneler Miner Wars Arena také díru do světa neudělal. |
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 19. duben 2014, 08:17:46 Předmět: |
|
|
DespeRadoX napsal: |
citace: |
Velky multak ma odradzuje aj z toho dovodu ze slovensky tunneler rychlo skoncil. |
Slovensky tunneler mal v prvom rade moc velke oci, bral sa moc vazne , bol od zaciatku vyvyjany ako komercny titul, spravilo sa na tom zbytocne moc prace a ocakavania boli uplne mimo.
Tvoja hra je presne opacny pripad, vyvyjana jednym clovekom, ako hobby, realisticky pristup k monetizacii , vypada fakt dost dobre(ak aj ostatne mapy budu take kvalitne tak parada).
Nebal by som sa vypytat mensiu ciastku na indiegogo alebo startovaci a urcite to patri na steam (len treba mat tie dalsie mapy na ukazku)
Multaku sa neboj, samozrejme ziadne world of tanks ale 2 az 4 hraci , singl proti AI a zachovat aj splitscreen. |
Diky celkom vecny prispevok. Multak mozno casom ale urcite spravim aspon jednoduchsi singlac versus AI kde by bolo mozno hrat proti 1 - 3 Ai pre ludi co nemaju v tej chvili po ruke ziadneho kamosa. |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 19. duben 2014, 08:23:36 Předmět: |
|
|
Nahraj nějaké to video, my bychom to rádi viděli v pohybu. Taková pěkná hra je třeba viděť v pohybu. _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
|