.[ ČeskéHry.cz ].
Bullet: Pevné spojení dvou rigidbody

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Fyzikální modely
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1384
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 25. září 2014, 09:26:04    Předmět: Bullet: Pevné spojení dvou rigidbody Odpovědět s citátem

Zkusím jeden složitější dotaz.

V Bulletu se snažím udělat kola pro letadla. Ale mám s tím ambice používat je i pro auta a vlastně pro cokoliv. Takže sem si řek, že to zkusím jako rigidbody a spojím to s trupem constraitama. Něco jako tady: http://www.bulletphysics.org/Bullet/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=4660.

Začal jsem kolečkem pro větroně, což je asi ten nejhorší případ kolečka, jaký existuje. Je mrňavý, z trupu vyčnívá jen malý kousek a zároveň nemá žádný odpružení. Koukněte na video, co mi to dělá: https://www.youtube.com/watch?v=SAo7u5jNz7Y. Použil jsem btGeneric6DofConstraint a nastavil všechny limity na 0 (vyjma úhlových limitů pro osu otáčení), ale kolečko nedrží svoji osu a pohybuje se. Chápu, že solver constraintů neni přesný ani nemůže být, ale divná věc na tom je, že ta nepřesnost se projevuje hlavně za letu, když je kolečko bez zátěže. A celkem hodně. Po přistání už víceméně drží tam, kde má bejt. Zkusil jsem experimenty s počtem iterací constrait solveru, jiný hodnoty pro ERP a CFM, jiný typy jointů, všechno stejný.
A podivná věc taky je, že když to kolečko vážilo jen 1kg, tak ty constrainty nefungovaly vůbec. Až 10kg kolečko začalo trochu fungovat (což je dost nerealistická hodnota). Trup váží cca 290kg.


Uf..vyčerpávající dotaz. Snad někdo něco podobnýho řešil. Aspoň nějaká zkušenost s rigidbody kolama by mě zajímala. Hodil sem stejný dotaz i na bullet fórum.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Fyzikální modely Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna