.[ ČeskéHry.cz ].
Sollertia
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 92, 93, 94 ... 103, 104, 105  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 21. listopad 2014, 21:51:56    Předmět: Odpovědět s citátem

Nějaký přemoudřelý z toho Španělska, ne? Razz
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 766
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 21. listopad 2014, 22:17:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Poky> Neco jako https://www.youtube.com/watch?v=Q6Fuxkinhug?
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
micky



Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 348
Bydliště: Plzeň, Praha

PříspěvekZaslal: 22. listopad 2014, 13:47:39    Předmět: Odpovědět s citátem

Break the cycle! Nejdřív jsi šel po velkém okruhu designování prostředí, nastínění příběhu, designu postavičky, posléze v takových osmičkách, tedy jiné prostředí, jiné postavičky... a teď jsi zvolil ještě rychlejší otáčky, jenže na místě... Ale třeba je to jen velmi dobře promyšlené PR, kdy nás v závěru všechny hrozně setřeš. Toliko odpoledního hejtu - týhle hry by byla podle mě vážně škoda.
_________________
https://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/11thDream_Game/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 22. listopad 2014, 14:30:32    Předmět: Odpovědět s citátem

Jak jsem říkal, to bylo takové to natěšení z GDS, v podstatě polovinu strávaného času tam, jsem si tam čmáral na tabletech, takže jak jsem přijel domů a pokračoval jsem v tom.

Navíc je to jediná věc, která se dá ukazovat. Kód správce entit tu asi nikoho nezajímá, takže obrázek remasterované Zoji byla jediná věc, kterou jsem tu mohl ukázat.

Až dodělám správce entit, rozhraní pro AI a propojení mezi tím, tak klidně ukáži nějaký základ Sollertie.
Celkově se to takhle blbě dělá, když jsem ve fázi, kdy vymýšlím nějakou pořádnou zápletku hry, ovládání, gameplay mechanismy atd...

Takže to je tolik k tomu vašemu hejtu. Razz
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1553

PříspěvekZaslal: 22. listopad 2014, 15:10:39    Předmět: Odpovědět s citátem

Mám pocit, že furt máš ty herní mechaniky nějak v mlze. Ale to chce pořádně promyslet, tam se nedá tlačit na pilu. Jasně, že bychom hru chtěli co nejdřív, ale klidně si dej načas. Já chápu to redesignování postavičky jako únik k něčemu, co ti jde od ruky, když zrovna nemáš nové gameplay nápady. Ale třeba se pletu...
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 22. listopad 2014, 20:00:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Co se týče mechanik, tak si momentálně nejsem moc jistý mezi poměrem soubojové části a adventurní části. Nechci mít ze Sollertie Diablo, ale také nechci, aby to byla obyčejná point&click adventura. Ve zbytku mám v celku jasno.
Ale jak si řekl, chce to pořádně promyslet.
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vilem Otte



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora

PříspěvekZaslal: 23. listopad 2014, 03:09:59    Předmět: Odpovědět s citátem

citace:
Navíc je to jediná věc, která se dá ukazovat. Kód správce entit tu asi nikoho nezajímá, takže obrázek remasterované Zoji byla jediná věc, kterou jsem tu mohl ukázat.

Naopak mě by nějaký kód i potěšil, vždycky mě zajímá jak ostatní dělají to či ono. Smile
_________________
Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1525
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 24. listopad 2014, 09:43:36    Předmět: Odpovědět s citátem

Rozhodně. Tvůj kód může být přínosný, protože ti to myslí a zároveň si pořád začátečník - nejsi tedy zatížený nějakýma blbostma a můžeš přijít s něčim inovativním. Navíc myslím, že i to běhání po navmeshi a podobný technologický výřiky, který si tady před časem ukazoval, se líbílo.

Ad Zoja: udělej ještě jinou, tahle se mi od pasu dolů nelíbí :-). Jinak myslím, když rád děláš grafiku, proč nezkusit vytvořit nějaký jiný content? I kdyby to měly bejt zas další postavičky.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 543
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 24. listopad 2014, 10:41:38    Předmět: Odpovědět s citátem

Já se inspiroval tvým využitím texcoord pro celé číslo jako kost a desetinu jako váhu, takové úspory mam rád Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 602

PříspěvekZaslal: 24. listopad 2014, 11:11:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Ano, to je celkem pěkné.
Nebo můžeš ukládat váhy jako 4 byty a indexy jako 4 byty (váhy normalizované a indexy ne).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 24. listopad 2014, 13:44:29    Předmět: Odpovědět s citátem

Vilem Otte napsal:
citace:
Navíc je to jediná věc, která se dá ukazovat. Kód správce entit tu asi nikoho nezajímá, takže obrázek remasterované Zoji byla jediná věc, kterou jsem tu mohl ukázat.

Naopak mě by nějaký kód i potěšil, vždycky mě zajímá jak ostatní dělají to či ono. Smile

Uvidíme, možná vám sem tam něco ukáži i z kódu. Sollertii si zálohuji na BitBucket (stejně jako engine), třeba by tam někdo nějakou inspiraci mohl nalézt. Wink

]semo[ napsal:
Rozhodně. Tvůj kód může být přínosný, protože ti to myslí a zároveň si pořád začátečník - nejsi tedy zatížený nějakýma blbostma a můžeš přijít s něčim inovativním. Navíc myslím, že i to běhání po navmeshi a podobný technologický výřiky, který si tady před časem ukazoval, se líbílo.

Děkuji. Smile
Opět můžete čekat, že vám tu budu ukazovat podobné výkřiky z vývoje. Vzpomeň si na blog o GeneCraftu, tam toho byla tuna.

Spytihněv napsal:
Já se inspiroval tvým využitím texcoord pro celé číslo jako kost a desetinu jako váhu, takové úspory mam rád Smile

Jsem rád, že se to někomu hodilo. Ale pokud si dobře pamatuji, byl to Pokyho nápad (ale nevím to jistě, abych mu tu nepřisoudil všechnu slávu Very Happy ).

]semo[ napsal:
Ad Zoja: udělej ještě jinou, tahle se mi od pasu dolů nelíbí Smile. Jinak myslím, když rád děláš grafiku, proč nezkusit vytvořit nějaký jiný content? I kdyby to měly bejt zas další postavičky.

Ale mně se to líbí. Razz
Jistě, že se budu věnovat dalšímu grafickému obsahu, ale spíš teď potřebuji dělat kód. Na dělaní grafiky bude ještě spouuusta času. Wink
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1553

PříspěvekZaslal: 24. listopad 2014, 14:03:14    Předmět: Odpovědět s citátem

Kde jsou popsané ty indexy/váhy? (Nefunguje tu vyhledávání.)
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 24. listopad 2014, 14:29:44    Předmět: Odpovědět s citátem

Tady je shader pro animované modely v Genecraftu, tak se tím prober:
kód:
uniform mat4 skinMatrices[50];
uniform int useHWSkinning;
uniform mat4 modelMatrix;
uniform vec3 mapVertexSize;
uniform vec4 colorTint;

void main(void)
{
   vec4 pos = gl_Vertex;
   if (useHWSkinning > 0)
   {
      pos = vec4(0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
      vec4 vData = gl_MultiTexCoord1;

      for(int i=0; i < 4; i++)
      {
         int index = int(vData[i]);
         float weight = fract(vData[i]);

         pos += (skinMatrices[index] * gl_Vertex)*weight;
      }
   }

   gl_TexCoord[0] = gl_MultiTexCoord0;
   gl_FrontColor = gl_Color*colorTint;
   gl_BackColor = gl_Color*colorTint;
   gl_Position = gl_ModelViewProjectionMatrix*pos;

   vec4 vertexPosition = (modelMatrix * pos);
   gl_TexCoord[1].x = vertexPosition.x / mapVertexSize.x;
   gl_TexCoord[1].y = vertexPosition.y / mapVertexSize.y;
}

_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Poky



Založen: 29. 06. 2009
Příspěvky: 184
Bydliště: Písek / Plzeň

PříspěvekZaslal: 29. listopad 2014, 18:08:39    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo byl to sice můj nápad, ale pouze ve stavu myšlenky, ty si to zrealizoval, naprogramoval a ověřil, že to funguje Smile
Ale teď jak na to koukám, tak si to udělal trochu jinak, než jsem to před tím myslel ...
Já jsem uvažoval, že váha nemůže být nulová, ale může být 1.0 - což tvůj návrh neumožnuje - tedy já jsem počítal váhu jako 1.0 - weight - samozřejmě je pak třeba váhu invertovat i v kodu a poslat ji do shaderu invertovanou Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 16. prosinec 2014, 18:28:14    Předmět: Odpovědět s citátem

Po delší odmlce bych vás chtěl poinformovat, že opět vesele na Sollertii pracuji a že mám v plánu o okolo svátků Vánočních opět něco z vývoje ukázat. Napovím, že jsem začal impementovat jádro hry, což znamená entity hry a ovládání...

Abych vám opět to čekání zkrátil, můžete se podívat na nový koncept hl. hrdinky. Snad jsem potěšil vaše oko (nebo oči). Wink


_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 92, 93, 94 ... 103, 104, 105  Další
Strana 93 z 105

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna