Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 21. listopad 2014, 21:51:56 Předmět: |
|
|
Nějaký přemoudřelý z toho Španělska, ne? _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
OndraSej
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 766 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
|
Návrat nahoru |
|
|
micky
Založen: 28. 02. 2008 Příspěvky: 348 Bydliště: Plzeň, Praha
|
Zaslal: 22. listopad 2014, 13:47:39 Předmět: |
|
|
Break the cycle! Nejdřív jsi šel po velkém okruhu designování prostředí, nastínění příběhu, designu postavičky, posléze v takových osmičkách, tedy jiné prostředí, jiné postavičky... a teď jsi zvolil ještě rychlejší otáčky, jenže na místě... Ale třeba je to jen velmi dobře promyšlené PR, kdy nás v závěru všechny hrozně setřeš. Toliko odpoledního hejtu - týhle hry by byla podle mě vážně škoda. _________________ https://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/11thDream_Game/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 22. listopad 2014, 14:30:32 Předmět: |
|
|
Jak jsem říkal, to bylo takové to natěšení z GDS, v podstatě polovinu strávaného času tam, jsem si tam čmáral na tabletech, takže jak jsem přijel domů a pokračoval jsem v tom.
Navíc je to jediná věc, která se dá ukazovat. Kód správce entit tu asi nikoho nezajímá, takže obrázek remasterované Zoji byla jediná věc, kterou jsem tu mohl ukázat.
Až dodělám správce entit, rozhraní pro AI a propojení mezi tím, tak klidně ukáži nějaký základ Sollertie.
Celkově se to takhle blbě dělá, když jsem ve fázi, kdy vymýšlím nějakou pořádnou zápletku hry, ovládání, gameplay mechanismy atd...
Takže to je tolik k tomu vašemu hejtu. _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1553
|
Zaslal: 22. listopad 2014, 15:10:39 Předmět: |
|
|
Mám pocit, že furt máš ty herní mechaniky nějak v mlze. Ale to chce pořádně promyslet, tam se nedá tlačit na pilu. Jasně, že bychom hru chtěli co nejdřív, ale klidně si dej načas. Já chápu to redesignování postavičky jako únik k něčemu, co ti jde od ruky, když zrovna nemáš nové gameplay nápady. Ale třeba se pletu... _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 22. listopad 2014, 20:00:25 Předmět: |
|
|
Co se týče mechanik, tak si momentálně nejsem moc jistý mezi poměrem soubojové části a adventurní části. Nechci mít ze Sollertie Diablo, ale také nechci, aby to byla obyčejná point&click adventura. Ve zbytku mám v celku jasno.
Ale jak si řekl, chce to pořádně promyslet. _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vilem Otte
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 23. listopad 2014, 03:09:59 Předmět: |
|
|
citace: |
Navíc je to jediná věc, která se dá ukazovat. Kód správce entit tu asi nikoho nezajímá, takže obrázek remasterované Zoji byla jediná věc, kterou jsem tu mohl ukázat. |
Naopak mě by nějaký kód i potěšil, vždycky mě zajímá jak ostatní dělají to či ono. _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1525 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 24. listopad 2014, 09:43:36 Předmět: |
|
|
Rozhodně. Tvůj kód může být přínosný, protože ti to myslí a zároveň si pořád začátečník - nejsi tedy zatížený nějakýma blbostma a můžeš přijít s něčim inovativním. Navíc myslím, že i to běhání po navmeshi a podobný technologický výřiky, který si tady před časem ukazoval, se líbílo.
Ad Zoja: udělej ještě jinou, tahle se mi od pasu dolů nelíbí :-). Jinak myslím, když rád děláš grafiku, proč nezkusit vytvořit nějaký jiný content? I kdyby to měly bejt zas další postavičky. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 543 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 24. listopad 2014, 10:41:38 Předmět: |
|
|
Já se inspiroval tvým využitím texcoord pro celé číslo jako kost a desetinu jako váhu, takové úspory mam rád |
|
Návrat nahoru |
|
|
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 602
|
Zaslal: 24. listopad 2014, 11:11:17 Předmět: |
|
|
Ano, to je celkem pěkné.
Nebo můžeš ukládat váhy jako 4 byty a indexy jako 4 byty (váhy normalizované a indexy ne). |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 24. listopad 2014, 13:44:29 Předmět: |
|
|
Vilem Otte napsal: |
citace: |
Navíc je to jediná věc, která se dá ukazovat. Kód správce entit tu asi nikoho nezajímá, takže obrázek remasterované Zoji byla jediná věc, kterou jsem tu mohl ukázat. |
Naopak mě by nějaký kód i potěšil, vždycky mě zajímá jak ostatní dělají to či ono. |
Uvidíme, možná vám sem tam něco ukáži i z kódu. Sollertii si zálohuji na BitBucket (stejně jako engine), třeba by tam někdo nějakou inspiraci mohl nalézt.
]semo[ napsal: |
Rozhodně. Tvůj kód může být přínosný, protože ti to myslí a zároveň si pořád začátečník - nejsi tedy zatížený nějakýma blbostma a můžeš přijít s něčim inovativním. Navíc myslím, že i to běhání po navmeshi a podobný technologický výřiky, který si tady před časem ukazoval, se líbílo. |
Děkuji.
Opět můžete čekat, že vám tu budu ukazovat podobné výkřiky z vývoje. Vzpomeň si na blog o GeneCraftu, tam toho byla tuna.
Spytihněv napsal: |
Já se inspiroval tvým využitím texcoord pro celé číslo jako kost a desetinu jako váhu, takové úspory mam rád |
Jsem rád, že se to někomu hodilo. Ale pokud si dobře pamatuji, byl to Pokyho nápad (ale nevím to jistě, abych mu tu nepřisoudil všechnu slávu ).
]semo[ napsal: |
Ad Zoja: udělej ještě jinou, tahle se mi od pasu dolů nelíbí . Jinak myslím, když rád děláš grafiku, proč nezkusit vytvořit nějaký jiný content? I kdyby to měly bejt zas další postavičky. |
Ale mně se to líbí.
Jistě, že se budu věnovat dalšímu grafickému obsahu, ale spíš teď potřebuji dělat kód. Na dělaní grafiky bude ještě spouuusta času. _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1553
|
Zaslal: 24. listopad 2014, 14:03:14 Předmět: |
|
|
Kde jsou popsané ty indexy/váhy? (Nefunguje tu vyhledávání.) _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 24. listopad 2014, 14:29:44 Předmět: |
|
|
Tady je shader pro animované modely v Genecraftu, tak se tím prober:
kód: |
uniform mat4 skinMatrices[50];
uniform int useHWSkinning;
uniform mat4 modelMatrix;
uniform vec3 mapVertexSize;
uniform vec4 colorTint;
void main(void)
{
vec4 pos = gl_Vertex;
if (useHWSkinning > 0)
{
pos = vec4(0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
vec4 vData = gl_MultiTexCoord1;
for(int i=0; i < 4; i++)
{
int index = int(vData[i]);
float weight = fract(vData[i]);
pos += (skinMatrices[index] * gl_Vertex)*weight;
}
}
gl_TexCoord[0] = gl_MultiTexCoord0;
gl_FrontColor = gl_Color*colorTint;
gl_BackColor = gl_Color*colorTint;
gl_Position = gl_ModelViewProjectionMatrix*pos;
vec4 vertexPosition = (modelMatrix * pos);
gl_TexCoord[1].x = vertexPosition.x / mapVertexSize.x;
gl_TexCoord[1].y = vertexPosition.y / mapVertexSize.y;
} |
_________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Poky
Založen: 29. 06. 2009 Příspěvky: 184 Bydliště: Písek / Plzeň
|
Zaslal: 29. listopad 2014, 18:08:39 Předmět: |
|
|
Jo byl to sice můj nápad, ale pouze ve stavu myšlenky, ty si to zrealizoval, naprogramoval a ověřil, že to funguje
Ale teď jak na to koukám, tak si to udělal trochu jinak, než jsem to před tím myslel ...
Já jsem uvažoval, že váha nemůže být nulová, ale může být 1.0 - což tvůj návrh neumožnuje - tedy já jsem počítal váhu jako 1.0 - weight - samozřejmě je pak třeba váhu invertovat i v kodu a poslat ji do shaderu invertovanou |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 16. prosinec 2014, 18:28:14 Předmět: |
|
|
Po delší odmlce bych vás chtěl poinformovat, že opět vesele na Sollertii pracuji a že mám v plánu o okolo svátků Vánočních opět něco z vývoje ukázat. Napovím, že jsem začal impementovat jádro hry, což znamená entity hry a ovládání...
Abych vám opět to čekání zkrátil, můžete se podívat na nový koncept hl. hrdinky. Snad jsem potěšil vaše oko (nebo oči).
_________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
|