.[ ČeskéHry.cz ].
Projekt RTC [ PC / Budovatelská strategie ]
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Je tento projekt reálný ???
Ano
33%
 33%  [ 7 ]
Ne
33%
 33%  [ 7 ]
Možná
9%
 9%  [ 2 ]
Zajímavý
14%
 14%  [ 3 ]
Blbost
9%
 9%  [ 2 ]
Celkem hlasů : 21

Autor Zpráva
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 541
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 24. listopad 2014, 12:17:43    Předmět: Odpovědět s citátem

peto> kočkový terén nechat, v pozdější fázi TT se bojuje o využití každého políčka a to je zábava, narozdíl od realistického terénu (Train Fever), který je nepřehledný a nedá se na něm plánovat do milimetru.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sekacek



Založen: 12. 06. 2014
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 24. listopad 2014, 15:52:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Peto napsal:
Musim povedat ze tiez sa stotoznujem s tym ze hra podobna TTD tu proste chyba Smile.. samozrejme s lepsim ekonomickym systemom, nedavno sice vysiel Train Fever, ale je to v podstate len o doprave...
Mate vela napadov, a tiez si myslim ze ich vela zoskrtate Wink ale tak drzim palce! Ked mozem len povedat za seba, ja by som asi nesiel do "kockoveho" terenu ako TTD, podla mna to je zastarale, treba realny teren Smile , ale zas je to ovela jednoduchsie na urobenie vystavby ciest, zeleznic.. takze ked to vyvazite premakanym game dizajnom nikomu to nakoniec vadit nemusi (len mne Very Happy)

Inak mam tiez napad na podobnu hru (nieco co vyhadza z TTD, zasadene do originalneho ekonomickeho modelu) , chcel by som sa do toho pustit snad buduci rok Smile ak sa mi postasti, takze budeme asi trosku konkurencia Twisted Evil (ak sa mi to podari rozbehnut, a vam na tom stale este robit)


Dík no co se týče kostiček ty tam nebudou vidět to bude pouze když si to zapneš, ale jinak abys sis to načrtl a ušetřil místo je to nejlepší řešení.. Nic zatím jednoduchého mě nenapadá podívej se na pokusy na Train Fever nebo třeba na Rollercoster verzi kde byla chyba nebo i na Cities in Motion 1 i 2 jen výstavba a kde byla chyba u těchto konkurentu když to tak řeknu??

Pokud máš plány nechceš spíše se spojit než něco dělat od začátku??
Spousta lidí k tomu stále potřeba je to teprve v raním vývoji spousta se dá upravovat atd. zatím děláme verzi jak bych to řekl papírovou kde se prověří funkce a pak se udělá za čas druhý díl...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sekacek



Založen: 12. 06. 2014
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 24. listopad 2014, 15:57:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Spytihněv napsal:
peto> kočkový terén nechat, v pozdější fázi TT se bojuje o využití každého políčka a to je zábava, narozdíl od realistického terénu (Train Fever), který je nepřehledný a nedá se na něm plánovat do milimetru.


Přesně tak to je člověk s TTD žeVery Happy
Takových zápasů jsme zažily nejen s hráči ale i s AI města......
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 24. listopad 2014, 19:53:26    Předmět: Odpovědět s citátem

Ale odstraňte některé nesmysly "kostkatění" - nikdy jsem nepochopil, proč třeba v TTD nemůžu postavit koleje šikmo přes silnici - přitom v reálu je to úplně normální věc.
Vadilo mi taky, že nejde "zatáčet" na svahu - ale to trochu dává smysl vzhledem k brutalitě TTD zatáček (správný šotouš ovšem ví, že koleje nemají zatáčku nýbrž "oblouk")

A přiznejme si - každá dopravní strategie je o vlacích. Prostě je Smile
_________________
Sharing is caring.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peto



Založen: 01. 08. 2007
Příspěvky: 206
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: 24. listopad 2014, 20:48:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Chapem vas, ale proste tie kocky.. neviem sa cez to preniest.. nejde o tu mriezku ktoru vypnes.. ale o to ze ten teren bude kockaty resp. pravidelny (ak ho vyhladis).. Ja si myslim ze prave to je jeden "quest" tohto zanru spravit to tak aby to bolo dobre, dobre sa to ovladalo/stavalo a aby to dobre vyzeralo (uplne realne) Smile, v MP sa proste budete byt nie o kocky ale o m2 plochy Smile, ak to ma konkurencia vyriesene nie idealne treba sa pokusit to vyriesit lepsie.. ale vravim vsetko je to o tom kde clovek da priority

sekacek>No spojit sily zatial nemozem lebo tu este musim dovalcit ine projekty Sad tiez som chcel konecne nieco sam nadizajnovat, furt len musim niekoho posluchat Very Happy... takze si to potom asi dam uplne odzaciatku.. ale vy zas tiez este nieste az tak daleko Wink
_________________
Code or die!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 24. listopad 2014, 21:38:15    Předmět: Odpovědět s citátem

Peto> Musíš si to představit, jako třeba šachy (nebo hexa-strategii). "Kostkované" herní pole není žádné "omezení", ale "pravidlo".
Šachy by nejspíš také nebyly lepší, kdyby se hrály na "úplně reálné" ploše.

Někdy prostě větší volnost nevede k lepší hře (a proto ty "čtverečkové" - ať už TTD, SimCity, The Sims, RollerCoaster Tycoon, Zoo Tycoon atd. jsou úspěšnější, než jejich "nečtverečková" konkurence).

Obecně je IMHO dobrá hra tvořena hlavně "dobrými pravidly" (jasná, zřejmá, zapamatovatelná, explicitně vyjádřená), ne "velkou volností". Což v zásadě dokazují stovky let existující hry.

Ale až budeš svoji hru, bude to samozřejmě na tobě Wink
Někdy bych si taky chtěl nějakou takovou strategii střelit (hlavně by tam byly vlaky, víc vlaků Shocked ), ale teď na to nemám čas, moc práce.
_________________
Sharing is caring.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peto



Založen: 01. 08. 2007
Příspěvky: 206
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: 26. listopad 2014, 09:38:46    Předmět: Odpovědět s citátem

Hunter> Jasne, lenze aj strategie nie su vsetky hexa, alebo stvorcekove, doba sa vyvija Smile kazdopadne samozrejme ide o design, to je len moj nazor nemam to tak nastudovane presne ktora hra co pouziva a aku ma kritiku a ako je uspesna, kazdopadne ked si porovnam TTD, Sim City, Sims, Roller Coaster.. a porovnam to napr s Train Fever a Cities in Motion tak je jasne ze to robili trosku ine studia s inymi skusenostami a financovanim, takze mozno aj tam je pricina uspechu neuspechu Smile

Ale urcite dobra hra ma dobre pravidla, prave to bude najvacsia designerska vyzva tejto hry, ako pravidla zjednodusit tak aby duch ostal zachovany ale aby to aj fungovalo v hre a bolo to prehladne a v neposlednom rade aby sa to aj dalo v rozumnom case vyrobit Wink
_________________
Code or die!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sekacek



Založen: 12. 06. 2014
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 26. listopad 2014, 15:56:26    Předmět: Odpovědět s citátem

Peto napsal:
Hunter> Jasne, lenze aj strategie nie su vsetky hexa, alebo stvorcekove, doba sa vyvija Smile kazdopadne samozrejme ide o design, to je len moj nazor nemam to tak nastudovane presne ktora hra co pouziva a aku ma kritiku a ako je uspesna, kazdopadne ked si porovnam TTD, Sim City, Sims, Roller Coaster.. a porovnam to napr s Train Fever a Cities in Motion tak je jasne ze to robili trosku ine studia s inymi skusenostami a financovanim, takze mozno aj tam je pricina uspechu neuspechu Smile

Ale urcite dobra hra ma dobre pravidla, prave to bude najvacsia designerska vyzva tejto hry, ako pravidla zjednodusit tak aby duch ostal zachovany ale aby to aj fungovalo v hre a bolo to prehladne a v neposlednom rade aby sa to aj dalo v rozumnom case vyrobit Wink



V tom máš zásadně pravdu přesně jak si ty rozdělil možná bych to rozdělil malinko jinak (TTD, Simutrans, Sim City, Roller Coaster to využívá techniku čtverečkové, ale každá hra je v něčem zaměřená pouze TTD je roztažený v obzoru úpravy i komplexní dopravy, ale základ je jasný v čem je lepší jedno nebo druhý o tom to není všechny mají něco do sebe každá je zaměřená na něco jiného hlavně Train Fever nebo Cities in Motion se vydali svojí cestou to změnit, ale má to háček u tohoto typu her a to smysl pro kreativitu a detail který při TTD vyvolává velký zájem z různých stran fandovské základny ono v zásadě je to nejlepší způsob jak udělat vše podle představ tak jak zamýšlí hráč.
Jenom to chce celé postavit od začátku ono engin v jakém je to stavěné je na to dělaný, ale na dnešní nároky prostě už nestačí ono UNITY na to v hodný není, ale ždímá se s toho co se dá a mělo by to v pohodě utáhnout 4 000 x 4000 mapu nevím zatím jak to celé bude vypadat po celém konceptu nabaluje se to po fázích kdy se dozvídáme co si můžeme dovolit pač jsme omezeni UNITY.
Vše mám hodně dopředu sepsané i promyšlené, ale dle reálného postupu se mění i koncept hry což je dobře spousta věcí se zjistí za pochodu a celí směr se v budoucnu bude rozvíjet dle vašich připomínek a přání ......

Jinak kluci zapomínáte že tento žánr nebo přesněji TTD hrají různý věkoví kategorie i různý lidi někdo má rád tvoření krajiny i celou síť různorodou dopravou propletenou do sebe.
Někdo zase má rád pouze jednu část hry a od toho tu je Coop záležitost kde se tyto různorodý kamarádí spojí a tvoří velké impérium ke své slávě někdo bojuje proti jiné korporaci někdo zase spolupracuje a buduje něco co vypadá důmyslné a úchvatné dle každého gusta.
Každý si v tom najde to své, ale důležitá je hratelnost možnosti a celkový hrací požitek.

Čtverečkový systém je všude kolem vás třeba projekty stavby nebo plánování dle čtverců třeba šachy různé procesy atd........
Jenom spousta lidí vidí finále a to tu bude podobné v návrhu své trasy nebo budování plánů budou ve čtvercích, ale chci se pokusit o design aby to tak nevypadalo mám představu jak to udělat ......
Ve filmech se často vídáte s klamem a přesto to vypadá reálně ve hrách se pokouší o něco podobného, ale dá se to více přehánět......

To jak to vypadá teď nebo budí dojem to spíše vám má dát pocit, že to opravdu jde v duchu TTD nejvíce bude mít podobu vlaků kde ten systém obohatíme, ale ostatní kompletně překopeme i vlakový systém se upraví aby to bylo přiblíženo více k nádechu reality, ale přitom to bude pouze smyšlená realita ze které si půjčujeme části systému života v reálu za kterou vlastně do této hry vstupujeme rozvíjíme kreativitu i bujnou fantazii která nezná hranice:)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Reniezs



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 272

PříspěvekZaslal: 30. listopad 2014, 08:13:45    Předmět: Odpovědět s citátem

Dal sem hlas "Ano", protože nic není nereálný Smile my začínali podobně, dost lidí si myslelo že to je nereálně a nyní jsme již ve stavu kdy zakládáme s.r.o. "Saarix ví" hodně štěstí a pevné nervy Smile Sem zvědavý na finální podobu, doufám že se dostanu třeba do testu Smile
_________________
https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
sekacek



Založen: 12. 06. 2014
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 13. prosinec 2014, 10:43:34    Předmět: Odpovědět s citátem

citace:
Dal sem hlas "Ano", protože nic není nereálný Smile my začínali podobně, dost lidí si myslelo že to je nereálně a nyní jsme již ve stavu kdy zakládáme s.r.o. "Saarix ví" hodně štěstí a pevné nervy Smile Sem zvědavý na finální podobu, doufám že se dostanu třeba do testu Smile


Díky za podporu mám tu dost novinek od příštího týdne spíše ke konci začnu sem dávat nový postup, ale máme tu vánoce co to podle toho zařídit?Smile

Tak se těšte a možná vám něco zvedne náladu k takovému svátku .....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna