Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Crusty
Založen: 28. 08. 2007 Příspěvky: 120 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 29. listopad 2007, 14:09:56 Předmět: |
|
|
to wozembouch : jj tak to bohuzel funguje.Ja ted taky dojel na to, ze sem si nedaval pozor na pointery a tak mi na jedno dynamicky alokovane misto ukazovalo vic pointeru a kdyz sem to chtel mazat tak ... sem to musel proste prepsat _________________ http://www.2ox.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 29. listopad 2007, 15:19:39 Předmět: |
|
|
wozembouch: Neni pravda Deti mam dokonce 2, a male hry a projektiky boucham v .NETu s masivnim vyuzitim static a vsechno slape Samozrejme firemni framework udrzuju na trochu jine urovni, ale u zalib ve volnem case jsem musel perfekcionismus opustit a nahradit ho trvale udrzitelnym rozvojem  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 29. listopad 2007, 17:07:33 Předmět: |
|
|
Jenze my jsme jenom obycejni smrtelnici, takze vyvarovani se prehrsle globalnich promennych nam jen usnadni zivot . |
|
Návrat nahoru |
|
 |
wozembouch
Založen: 03. 09. 2007 Příspěvky: 31
|
Zaslal: 30. listopad 2007, 08:55:40 Předmět: |
|
|
mem: Deti mam taky dokonce 2 a male projekty pro radost boucham m.j. v asm. Zkuseny programator si globalni promenne/singletony ohlida a vi kdy se mu vyplati je pouzit. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 30. listopad 2007, 14:12:42 Předmět: |
|
|
Mem . ty si kedy stihol dalsieho potomka ? To musi byt u vas hodne veselo uz teraz. Viem si zivo predstavit kolko mas asi casu na gamedev.
Inak, pokial ma clovek ako globalne premenne iba nejake bool flagy urcujuce sposob inicializacie/prvotne stavy rendereru a par veci ako su DX devicy, resp. instancie nejakych texture/DX managerov, tak tam je aj dost problem vytvorit situaciu, aby clovek narobil paseku. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 30. listopad 2007, 14:42:55 Předmět: |
|
|
[OT]Casu na gamedev musi mat Mem kopec, ked este stiha aj idlit na irc a riesit tam s nami hovadiny [/OT] _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 30. listopad 2007, 15:04:03 Předmět: |
|
|
VladR napsal: |
Mem . ty si kedy stihol dalsieho potomka ? To musi byt u vas hodne veselo uz teraz. Viem si zivo predstavit kolko mas asi casu na gamedev. |
No okrem deti mam aj psa a manzelku, takze veselo je az privelmi
Ale tento rok som napr. urobil CatchFish, teraz BecherCraft s Desperadoxom do BG, mam s kamosom rozpracovany aj jeden shareware prototyp, takze skutocne musim volit medzi cistotou kodu a efektivnostou vyroby
ICQ napsal: |
Gix, 30.11.2007 14:33:38: to TDcko z Warcraftu3 predelane do flashe co jsem onehda hral bylo hezci (proste vykradena klasicka W3 grafika), ale treba to vase bude zabavnejsi )
Mem, 14:36:22: a nenasel bys link? ja prave zadne takove hry nikdy nehral tohle jsem nakodil za 3 dny cisteho casu vcetne pathfindingu, ai a zvuku
Gix, 14:39:32: ) lolec, jestli fakt vyhrajes nejakou kategorii, tak to hlavne nikam nepis, ten predchozi post, nebo decka probreci SPOOOOOUstu noci  |
P.S.: Pozvanka na vyhlaseni vysledku BG nam prisla pred chvili  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|