.[ ČeskéHry.cz ].
Dungeon - hratelny prototyp

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
JBalaty



Založen: 17. 02. 2015
Příspěvky: 1

PříspěvekZaslal: 17. únor 2015, 17:09:05    Předmět: Dungeon - hratelny prototyp Odpovědět s citátem

Zdravím

Chtěl bych Vám představit svůj projekt. Není to zatím nic extra, ale je to alespoň hratelné.
Inspirací mi byly současné dungeon crawlery. I s jednoduchou grafikou dokážou vyčarovat hutnou atmosféru. Co mi na nich ovšem nesedí je, že většinou postrádají příběh a jakékoliv známky role-playe. Tady vidím mezeru, která by se dala zaplnit.

Tady je pár screenshotů, ale jsou v podstatě spíš ilustrativní. Většina grafiky je z OpenGameArt. Zatím nemám k dispozici žádného grafika a sám bohužel nic kloudného nevyplodím.




A tady jsou odkazy na stažení:
Windows
https://drive.google.com/file/d/0B7PwOqSLcrXManlhUkdnbl8xWG8/view?usp=sharing
a OSX
https://drive.google.com/file/d/0B7PwOqSLcrXMQ0lQN2FPXzZOYUE/view?usp=sharing

Chtěl bych vědět, jak se Vám hra libí. Nezajímají mě ani tak moc detaily, spíš celkový pocit a jestli vás tenhle koncept zaujal.[/url]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dlaha



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 598
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 21. únor 2015, 15:22:00    Předmět: Odpovědět s citátem

Dialog na začátku mi přijde až moc dlouhý, ale to asi proto, že mě moc nezaujal. Chtělo by to nějaké ozvláštnění. Nezjistil jsem z něj ani nic zajímavého, co by mě motivovalo odhalovat nějaké další části příběhu. Jsem v dungeonu, mám sekat kostlivce a tím to asi končí. Na co se mám těšit?

Moc daleko jsem se ve hře nedostal, protože mě gameplay moc nebavila a zdá se mi to hodně nedoladěné. Postava občas chodí naprosto podivně, kliknu na jedno místo a on začne zmateně bloudit. Prostě zmatený pathfinding. Je to docela frustrující, když takhle kroužím kolem kostlivce, který mě mezitím mastí.
Potom by to chtělo třeba změnit kurzor když najedu na kostlivce, aby bylo jasné, že po kliknutí začnu útočit.
Když si z inventáře vyberu dýku a dám si ji do ruky, tak se mi pořád nabízí tlačítko "equip", takže nevím, jestli ji mám v ruce nebo ne. Celkově nikde není vidět, co má vlastně aktuálně hrdina na sobě. Že se mi tu dýku podařilo dát do ruky jsem poznal až z toho, že jsem dával trochu větší damage.
Nepochopil jsem zcela jak plyne herní čas. Tuším, že nějak po tazích, ale zdá se mi to jako zvláštní kříženec tahové a realtime hry. Jsem z toho zmaten.

Jestli je tam někde dál ještě nějaký fragment příběhu, tak jsem se k němu bohužel přes špatnou hratelnost nedostal. Zapracoval bych teď hlavně na ní.

Testována PC verze.
_________________
Other Inside
Greenlitnuto!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 767
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 21. únor 2015, 16:27:33    Předmět: Odpovědět s citátem

Mám víceméně stejné pocity jako Dlaha - není mi úplně jasné, jestli to je tahové (podle pohybu kostlivců), nebo real-time (podle toho, co se děje během soubojů). Takže nakonec stojím vedle kostlivce a zuřivě na něj klikám a ono se občas možná něco stane a náhodně ho buď zabiju já, nebo on zabije mě.

IMO by hodně pomohly nějaké základní animace, ze kterých by bylo pro hráče čitelné, jak ten systém vlastně funguje. Tobě to jako autorovi asi je jasné, ale ty o tom systému víš mnohem víc než hráči. Jinak animacemi nemyslím nic složitého, klidně by pro začátek stačily ikonky progress-bary když se ta schopnost nabíjí (nebo tak něco)...
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Goblin



Založen: 10. 05. 2014
Příspěvky: 23

PříspěvekZaslal: 24. únor 2015, 14:29:12    Předmět: re: Odpovědět s citátem

Nejsem nijak zaujatý proti "pseudotahům". Smile

Sám jsem to zkoušel na netbooku (win 7, integrovaná grafika) a sudy jsem neviděl (hádám, že to jsou sudy, z čeho jsem vždy vymlátil nějaký neviditelný loot). Nevím jestli je to dané Unity, nebo užitými nástroji, ale nepřipadá mi přiměřené, aby hra, zdánlivě zplozená RPGmakerem chtěla něco víc.

Potud technická. V jakém smyslu má být tvá hra v rámci (J)RPG inovativní? Jestli hledáš "náznaky roleplaye", zkus investovat do Darkest Dungeonu. Wink

Omlouvám se za jízlivost. Už to, že se v inkubátoru zničehonic objevil hratelný prototyp je výkon hodný chvály. Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna