Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 16. březen 2015, 09:22:09 Předmět: |
|
|
Diky. Inak konence hra pocita kills, deaths a kazdy dostava prasule za ktora si bude moct nakupit vybavenie. Avsak prasule dostavas za zobrate HP nie za smrte tak je to spravodlivejsie snad _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 16. březen 2015, 10:51:01 Předmět: |
|
|
Pridavam ukazku na tabulku v Deathmatch :
Kto chce vidiet ako vyzera testovanie hry na 6tich klientoch naraz
 _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 16. březen 2015, 14:25:55 Předmět: |
|
|
Este jedna vec, boli dake pripomienky, ze pohlad by mohol byt aj nizsi tj aby viac bolo vidno a aby vyniklo aj hladanie sa za prekazkami a krikmi proste aby toho bolo menej vidno z hora a bolo to napinavejsie tym padom.
Takze som to dako skusal ladit a vysledok je takyto. V zabere je aj tank protihraca
 _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
uiii
Založen: 12. 08. 2007 Příspěvky: 251
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 17. březen 2015, 08:00:22 Předmět: |
|
|
Ten druhy co je viac z dola. Ten pohlad co mas v prvom obrazku je zo starej verzie ktora nebola v realistickej grafike. Nazory vitaju pohlad z nizsia ako som uviedol naposledy cize tento:
 _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
uiii
Založen: 12. 08. 2007 Příspěvky: 251
|
Zaslal: 17. březen 2015, 12:59:46 Předmět: |
|
|
Já měl právě na mysli jaká bude ve finále grafika (ne pohled na tank), jestli ta hranatá stylizovaná (první) nebo ta realističtější (druhá). |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 17. březen 2015, 13:41:49 Předmět: |
|
|
Tato co je na obrazoku, ta realistickejsia _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 17. březen 2015, 15:23:23 Předmět: |
|
|
Pridal som novu vec a to moznost pouzit smoke na skrytie sa v kritickej situacii, pripadne na maskovanie pocas doplnania streliva a oprav v zakladni.
Smoke v akcii, upravene skiny tankov
 _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Manox

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 140 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 17. březen 2015, 16:02:26 Předmět: |
|
|
Zajímalo by mne, jak se míří na druhý tank. Při tomto úhlu pohledu si moc nedokážu představit zamíření druhého tanku. Jakým stylem funguje balistika ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 19. březen 2015, 09:17:28 Předmět: |
|
|
Na balistiku sa tu nejako nehram. Proste vystreleny projektil leti rovno.
A teraz otazka: Riesim celkom velku dilemu ze ci pridat aj mensie kopceky a priehlbiny nech je teren kus plastickejsi. Ale musel by som prerobit system mierenia na mys miesto otacanie hlavne dvoma klavesami. A taktiez neviem nakolko dobre by sa mierilo z tohoto pohladu a nizsie uz ist nechcem kedze tento pohlad ludia co hru testovali vybrali ako najlepsi. Any ideas? _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 19. březen 2015, 09:27:23 Předmět: |
|
|
RS: Můj názor je, že by to hratelnosti moc nepřispělo. Mám pocit, že chceš udržet takovou tu arkádovou hratelnost. Najednou by z toho bylo World of Tanks  _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 19. březen 2015, 09:56:59 Předmět: |
|
|
Nekomplikuj to - udelej to jak bylo puvodne mysleno - proste jen arkad styl hrani.
Ty dalsi veci si nech na neco jineho. Jak to zacnes resit, tak zjistis ze plno veci se musi prepsat udelat jinak a kdyz uz tam je toto , tak tam dam jeste toto atd.
Nebo dopadnes jako ja;) Ja si vzal velky projekt (coz me nevadi a delam ho rad) ale je to na dlouho - a nekdy si rikam , ze bych si rad udelal malou hricku pro relax a spokojenost - ale nemohu protoze bych tak ztracel cenny cas pro hlavni projekt.
Tj dodelej to tak jak to je a mas neco hotoveho - pak dodelej tu tahovku a dalsi vec hotova. No a pak muzes delat pokracovani, kde to udelas s pribehem atd.  _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 19. březen 2015, 10:45:17 Předmět: |
|
|
OK diky za nazory. JJ bolo by to spustu prace navyse a hlavne hratelnost by mohla ist prudko dole coho sa aj ja obavam(Ludia by nevedeli trafit a to by bolo frustrujuce). Teraz je to cisto krvna akcia a nahananie sa ale clovek riesi len strelbu rovno a nemusi sa obtazovat s nejakym tym naklonom atd . Takze zatial to teda necham takto cisto na klavesnici + pripadne ten gamepad. Na oboch sa to bude dat hrat rovnocenne a teda bude mat clovek motivaciu si zapojit aj gamepad co pri multipalyerovkach s klavesnicou a mysou moc nejde _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 19. březen 2015, 11:36:46 Předmět: |
|
|
Nějaké nerovnosti jsou tam i teď, ne? Nepřipadá mi to jako placka. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 19. březen 2015, 12:05:32 Předmět: |
|
|
Ako ano ale tam ked spadnes tak koncis je to ine ako ked by ste sa nahanali na roznych vyskach. _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|