.[ ČeskéHry.cz ].
Cubemap + mipmaps

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1821

PříspěvekZaslal: 26. červen 2015, 10:50:26    Předmět: Cubemap + mipmaps Odpovědět s citátem

Zdar!

Neviem sa dopatrat k tomu, aky ma presne memory layout cubemapa (6-slice texture2D array) s mipmapami. Konkretne napriklad 512x512(x6) s 9 mipmapami.

Je to za A)

+Xmip0, -Xmip0, ..., -Zmip0, +Xmip1, ..., -Z mip1, +X mip2, ..., -Zmip2, ..., +Xmip8, ..., -Zmip8

(tj. 000000 111111 ... 888888)

alebo za B)

+Xmip0, +Xmip1, ..., +Xmip8, -Xmip0, ..., -Xmip8, ..., -Zmip0, -Zmip1, ..., -Zmip8?

(tj. 01234578 012345678 ... 012345678)

Nepochybujem, ze na vsetkych modernych platformach (SM 5.0+) je to tak isto a mne sa zda, ze to bude moznost A. Nejak to ale neviem dohladat ani pre D3D11 :O
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna