Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Darke
Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
Zaslal: 1. září 2015, 07:17:02 Předmět: |
|
|
http://www.imagehosting.cz/images/dsafs.png Ještě jedna stejného typu jen jiná instance.
Více sluncí neřešíme u nás není moc proč, stíny jsou z větší části řešené přes tomu přizpůsobené normálové mapy.
Jestli máte rovněž fyzikálně založenou atmosféru tak více sluncí bude celkem složitých (i výkonnostně). Stíny jinak můžete řešit přes tesselaci a displacement ve vertex shaderu nebo přes pokročilý parallax v pixel shaderu, tady to bylo zbytečné a výkon jsem se rozhodl použít jinde. Nicméně brzo budu někde jinde řešit vertex displacement, rovněž pro povrchy planet sic budou více z blízka tak můžu dát vědet jak to dopadlo, samozřejmě si to vyžádá pak uplně jiný přístup k samplování atmosferý.. je to vždycky něco na za něco. _________________ www.wtfrontier.com
Twitter |
|
Návrat nahoru |
|
|
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 272
|
Zaslal: 1. září 2015, 07:57:31 Předmět: |
|
|
To je zajímavý nápad s těmi stíny. Děkuji za tip, určitě vyzkoušíme. U nás jsou planetky trochu v pozadi abychom mohli nasimulovat právě aktivní jednotlivé hvězdné systémy. Teď nahrazujeme 2d za 3d v obrázkách. Trochu mám obavy v budoucnu s exportem právě pro Android ale Win,Lin a OSX stroje by si s tim snad mohli poradit ale ta zátěž vzhledem k akčnosti bitev inspirovaných právě filmem a seriálem Battlestar Galacticou bude asi zlobit. _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Darke
Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Darke
Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 602
|
Zaslal: 3. září 2015, 22:12:21 Předmět: |
|
|
Darke napsal: |
http://www.imagehosting.cz/images/planetspre.png Pro teď končím s procedurálnímí planetami, zpět na rendering a assety. |
Vypadá to fantasticky... Velký obdiv! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Darke
Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Darke
Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
|
Návrat nahoru |
|
|
JC
Založen: 06. 10. 2007 Příspěvky: 137
|
Zaslal: 26. září 2015, 20:16:29 Předmět: |
|
|
Planety vypadají parádně |
|
Návrat nahoru |
|
|
Darke
Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
Zaslal: 25. říjen 2015, 18:43:37 Předmět: |
|
|
Moc jsem nepřispíval poslední dobou, děsně moc práce, frontiera čekají v blizké době velké věci. Nicméně proč píšu, pokud by si někdo měl chuť zahrát zdarma aktuální verzi tak mu nic nebrání ji stáhnout zde:
http://store.wtfrontier.com/free _________________ www.wtfrontier.com
Twitter |
|
Návrat nahoru |
|
|
Darke
Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
Zaslal: 4. listopad 2015, 19:24:53 Předmět: |
|
|
Provedena kompletní aktualizace původního postu. _________________ www.wtfrontier.com
Twitter |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 4. listopad 2015, 20:10:48 Předmět: |
|
|
ta grafika je proste super, klobuk dole. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Darke
Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
Zaslal: 4. listopad 2015, 22:29:55 Předmět: |
|
|
Díky, jsem rád že se líbí... někdy v blízké budoucnosti, jak doděláme část herních mechanik (mise hlavně), máme vplánu overwork interiéru, hlavně exploze v interierech, oheň a novou vizualizaci poškození. _________________ www.wtfrontier.com
Twitter |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 5. listopad 2015, 20:23:25 Předmět: |
|
|
Vypadá to vážně skvěle. A těším se, až bude hra hotová. _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Darke
Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
Zaslal: 12. listopad 2015, 20:11:29 Předmět: |
|
|
První energy converter, tedy pokud se nepočítá ten oranžový obdelník který fungoval jako placeholder. Slouží k ovládání paprskových zbraní a pokud půjde všechno podle plánu budeme mít něco jako "energy alchemy" kdy si skrze emittery namícháte vlastní kombinaci (s tím že některé budou mít speciální učinky) a pak je budete používat jako paprskové zbraně skrze univerzální emittery (kterých je samozřejmě ale taky několik typů v různých tierech lišící se kapacitou a efektivitou).
Tady má kolegu když už jsem dneska u animací.
Edit 2: Coming soon coming soon stránky, ale co už http://store.steampowered.com/app/392080/ _________________ www.wtfrontier.com
Twitter |
|
Návrat nahoru |
|
|
Darke
Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
Zaslal: 9. prosinec 2015, 20:51:18 Předmět: |
|
|
Začal jsem pracovat na efektech v interiéru a čím lepší začít než explozí reaktoru. _________________ www.wtfrontier.com
Twitter |
|
Návrat nahoru |
|
|
|