Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 13. leden 2016, 10:30:43 Předmět: |
|
|
Pěkný. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Peto
Založen: 01. 08. 2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Košice
|
Zaslal: 12. únor 2016, 17:39:21 Předmět: |
|
|
Este jedno kratke video kto by bol zvedavy!
https://www.youtube.com/watch?v=luJwQk_ZxSo
Pomaly sa pripravujem na vydanie (store page: http://store.steampowered.com/app/423490/ ) .. ale este predtym par tyzdnov skor ak by to chcel niekto oddtialto skusit napiste mi PM! Hra bude mat aj MP a Co-op funkcny tak ak by sme sa niekedy dohodli mozeme skusit aj nejaky match alebo misiu! _________________ Code or die!
|
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 12. únor 2016, 19:49:05 Předmět: |
|
|
Vyzera to vyborne drzim palce _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Peto
Založen: 01. 08. 2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Košice
|
Zaslal: 24. únor 2016, 22:18:25 Předmět: |
|
|
Posledne video s trosku sialenou hudbou
https://www.youtube.com/watch?v=boxuW-s4Oz0
Ak by niekto este chcel skusit hru a nedostal odomna PM piste! _________________ Code or die!
|
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1821
|
Zaslal: 26. únor 2016, 13:27:13 Předmět: |
|
|
Zahral som si to asi hodku, dnes este skusim, je to strasne pekne! Musim povedat, ze to bolo na mna trochu tazke, nevedel som casto ciele presne trafit, asi som velka lama K navadzanej municii som sa za tu chvilku asi nedostal (je tam?)
V jednej misii (asi z kampane), kde v pusti strielam po "artilerii", mi dosla municia a uz sa to nedalo nabit (pomocou Q), nevedel som, co dalej robit, pristat nepomohlo.
Celkovo mi prisiel velky rozdiel medzi jednotlivymi typmi ovladani. V tom najjednoduchsom mi trochu chybala moznost stlacit LSHIFT/LCTRL pre let dopredu/dozadu, musel som to naklanat len mysou (ak sa nemylim). Trochu mi bola nevyrazna indikacia ci stupam alebo klesam na HUDe. Je to velky nezvyk ovladat helikopotvoru...
Pri tvrdom pristati sa nestane nic, vrtulnik sa odrazi/sucha po zemi. Havarie asi este nemas zapnute, co?
Inak mi to trosku dost sekalo (viz nizsie), musel som si to dat na "Normal" graphics settings na 1280x720 a uz to bolo OK. Velmi sa mi pacia vrtule a ich animacia, panelaky, auticka aj stromceky a celkovo assety su uplne OK. Aj partiklove efekty.
Trochu som si nezvykol na HUD, ale asi to chce viac treningu.
Co sa tyka GUI v hlavnom menu vpravo dole, tak nereaguje na celej ploche jednotlivych tlacitiek (vo vertikalnom smere), ale az par pixelov v strede okolo textu.
AMD FX8300 (8-core) + GTX 275 (DX 10) + 4 GB DDR3, Windows Server 2008 R2 x64. _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Peto
Založen: 01. 08. 2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Košice
|
Zaslal: 26. únor 2016, 16:49:34 Předmět: |
|
|
Diky za detailny feedback..
Navadzana municia tam je len treba prejst nejake misie
-V tej missi s arteleriou.. sa ti predtym podarilo niekolko krat nabit? ide tam o to ze tie nabitia su limitovane.. takze si si nevsimol mozno ze nabitie uz nieje mozne?.. akurat dnes som prerabal tie nabitia zeby pisalo "Available reloads: 3" namiesto troch ikoniek v pravo dole:-), ale nieje tato uprava este na steame
-pristatie - ci znicitelny alebo neznicitelny podvozok sa bude dat nastavit v dalsej verzii to som robil akurat vcera.. len este cakam na animaciu podvozku
-to HUD skusim tam dat vacsi pismenka aspon
-to sekanie bude kvoli karte.. predsa chce to trosku lespiu kartu
Ostatne body som si poznacil a pozriem na nich!.. Este raz diky _________________ Code or die!
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Peto
Založen: 01. 08. 2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Košice
|
Zaslal: 11. březen 2016, 16:35:06 Předmět: |
|
|
Este jedno technickejsie video ukazujuce nocne mesto:
https://www.youtube.com/watch?v=V4i6c6A_4rI
Vydanie sa blizi tak drzte palce! Bude novy trailer aj nove obrazky! Uzatvarame stavky kolko kusov za prvych 10 dni? _________________ Code or die!
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Peto
Založen: 01. 08. 2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Košice
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 602
|
Zaslal: 21. březen 2016, 23:01:13 Předmět: |
|
|
Super, tak držím palce!
Mimochodem to noční město je moc fajn
A vypadá to, že na early access mi funguje i ten klíč, cos posílal, hmm...
Jednou mi to ale spadlo...
Stačí spustit hru (počkat na press any key), přepnout se ven a zpátky a dát escape, vrtulník odjede doprava a pak crash. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Peto
Založen: 01. 08. 2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Košice
|
Zaslal: 22. březen 2016, 01:09:52 Předmět: |
|
|
Ak ti to robilo stale tak skus vyskusat teraz.. posledna verzia by to mohla opravit!
Ano ten kluc plati uz na furt _________________ Code or die!
|
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1525 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 22. březen 2016, 09:51:35 Předmět: |
|
|
Gratuluju k vydání. V tom traileru se mi nejvíc líbí jak padne vysílač :-). To je prostě pecka! :-)
Noční město bych ale trochu konstruktivně zkritizoval. Budu to brzo v práci řešit taky, pro letadla :-). Myslím, že to máš strašně jednobarevné a navíc do špatné barvy. Určitě by hodně pomohlo, kdybys do pouličního osvětlení osadil sodíkové výbojky. To jsou takové ty hodně oranžové. Občas bys mohl dát nějakou ulici s rtuťovýma výbojkama, ty bývají zase studeně bílé - chladnější než světla v oknech. Viz: http://www.vybojky-zarovky.cz/01/nolamp03.jpg. Dál bych řekl, že úroveň ambientního osvětlení v tom městě na videu je nízká. Jakoby ty světla svítiliy, ale nic neosvítily. Přitom ve městě vidím v noci normálně baráky, když jdu z hospody :-). Podle mě jsou to malý úpravy, mohl bys to zkusit. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1821
|
Zaslal: 23. březen 2016, 17:08:06 Předmět: |
|
|
Pripajam sa ku gratulaciam, super praca!
Nocne mesto som si vsimol aj ja, lebo ho tiez trochu riesim v praci. Skus jemny posun do oranzovej a jednotlivym ziarovkam, ak je to mozne, daj trochu variability v sile, spravi to variaciu. Absenciu radiozity/GI na barakoch by som sa fakt nebal "fixnut" pridanim velmi jemneho ambientu (NextGen(TM)) _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Peto
Založen: 01. 08. 2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Košice
|
Zaslal: 23. březen 2016, 23:11:38 Předmět: |
|
|
Dakujem za next gen tipy urcite vyuzijem, to s tym ambientom je dobry napad.. overridnut ambient budov.... len zatial asi budem zaneprazdneny navrhmi komunity sakra.. _________________ Code or die!
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Slappy
Založen: 31. 07. 2009 Příspěvky: 169 Bydliště: Zilina
|
Zaslal: 25. březen 2016, 07:33:34 Předmět: |
|
|
Gratulujem k vydaniu!
Nocne mesto vyzera fajn, ale mohlo by byt viac osvetlene. _________________ Skinovane instalatory pre NSIS a Inno Setup, zdarma pre SK/CZ projekty: www.graphical-installer.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Peto
Založen: 01. 08. 2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Košice
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|