Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
nem0
Založen: 23. 03. 2009 Příspěvky: 31
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 20. únor 2016, 11:13:59 Předmět: |
|
|
Možná tu někdo řeknee proč dělat něco, co už funguje a je někde free ale palec nahoru. Líbí se mi a tím že si jej dal Open Source si mě potěšil. _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nem0
Založen: 23. 03. 2009 Příspěvky: 31
|
Zaslal: 20. únor 2016, 11:20:55 Předmět: |
|
|
Samozrejme, ze robit engine pokial chce clovek robit hru je absolutna strata casu. Toto zacalo ako projekt na testovanie roznych novych feature do prace, ktore by som na aktivne pouzivanom engine robit nemohol tak lahko. A samozrejme je to velmi zabavne. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 610
|
Zaslal: 20. únor 2016, 11:43:15 Předmět: Re: Lumix Engine |
|
|
Velmi elegantní, kompaktní a kvalitní kód, musím říct, že mi dal spoustu důvodů k zamyšlení. Díky
A to vše jen 41k LOC, to na mě udělalo opravdu velký dojem.
A k tomu velmi liberální licence.
Pro porovnání jenom boost (který nesnáším) má přes 1M a při pohledu na ten kód a při představě, jak trpí překladač ,když to musí překládat, se mi dělá nevolno.
(btw o způsobu řešení GUI přes immediate mode jsem doteď nevěděl, jeden další velký důvod k zamyšlení)
EDIT:
Měl bych jenom jednu věc: nebylo by lepší mít externí knihovny jako subrepa?
Klonování teď docela trvá a tahá to libky, pdb a občas i dll. Jak to budeš řešit, když budeš potřebovat update na novou verzi?
Chápu, že je to teď víceméně self-contained a ušetříš čas buildováním third-party projektů (samozřejmě kromě PhysX, které není open source) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nem0
Založen: 23. 03. 2009 Příspěvky: 31
|
Zaslal: 20. únor 2016, 12:54:49 Předmět: |
|
|
mar: Diky, kvalita kodu je pre mna velmi dolezita, ale chce to este kopec casu, aby som to dostal na nejaku poriadnu uroven. Boost je presne ten typ kodu, od ktoreho sa chcem dostat co najdalej.
IMGUI odporucam, hlavne na editor/tooly, efektivita prace oproti beznym GUI (skusal som Qt, C#, HTML) je asi tak 10x vyssia. Najprv som sa trochu bal o vykon, ale ked sa nad tym clovek poriadne zamysli, IMGUI s tym problem nema.
3rd party kniznice su v inom repe https://github.com/nem0/lumixengine_3rdparty . Chcel som, aby bolo co najjednoduchsie zacat robit s Lumixom, preto su kniznice predkopilovane. Cely proces tak nie je zbytocne komplikovany https://github.com/nem0/LumixEngine/wiki/Getting-started . Ma to svoje nevyhody ale preferujem aktualny sposob. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nem0
Založen: 23. 03. 2009 Příspěvky: 31
|
Zaslal: 24. únor 2016, 22:19:47 Předmět: |
|
|
Drobny update: DOF, fur
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nem0
Založen: 23. 03. 2009 Příspěvky: 31
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
nem0
Založen: 23. 03. 2009 Příspěvky: 31
|
Zaslal: 9. červen 2016, 17:13:31 Předmět: Novinky za posledne tri mesiace |
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=gktJCvyOZaU
Najvacsie novinky za posledne tri mesiace:
navigacia
packovanie hry
billboard generator
linux port
a 370 dalsich komitov |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nem0
Založen: 23. 03. 2009 Příspěvky: 31
|
Zaslal: 9. červen 2016, 17:18:19 Předmět: |
|
|
a samozrejeme, tmavy skin
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|