Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 12. červen 2016, 19:54:58 Předmět: |
|
|
Rebel napsal: |
Stejně mi příjde, že je hra o ničem, je to strašně jednoduchý |
Už to hrál někdo kromě tebe? Pamatuji si na svých pár her, co mi přišly strašně jednoduché, a pak se ukázalo, že minimálně pro nové hráče to bylo strašně těžké.. (nepročítal jsem celé vlákno, jestli je to zmíněno, omlouvám se) _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 13. červen 2016, 09:55:27 Předmět: |
|
|
Já například miluju jednoduché hry. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rebel

Založen: 10. 05. 2009 Příspěvky: 134
|
Zaslal: 13. červen 2016, 13:34:00 Předmět: |
|
|
Nj, jednoduché jako ve smyslu jednoduché na mechaniku. Ne na obtížnost.
O víkendu zkusím spáchat nějaký build a nahraju to sem jako krátký testplay. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rebel

Založen: 10. 05. 2009 Příspěvky: 134
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 18. červen 2016, 10:51:45 Předmět: |
|
|
Vyzkoušeno a za sebe palec nahoru! Vidím v tom velký potenciál a určitě si vyzkouším finální verzi.
Pár připomínek k ukázce:
1) Vím, demo, ale bylo by fajn, kdyby hra začínala "press any key" a do té doby byla zapauzovaná. Čtu si ovládání a mezitím x-krát zemřu.. rušilo to.
2) Bylo by fajn, kdyby na konci bylo "konec" dema. Tedy myslím, že jsem byl na konci.
K samotné hře:
3) jump bych asi raději na space, útok control, ale očekávám, že to stejně půjde ve final verzi nastavit
4) když jsem získal level, tak netuším, co to pro mě znamenalo (jestli někde šlo pak přidat nějaký skill, nebo to jen zlepšilo staty?)
5) Ty sloupy tvořící pozadí nevypadaly, že tvoří pozadí. Myslel jsem, že mám tím proskočit, že jsou ve skutečnosti popředí.
6) Hudba příšerná, ,sorry - tohle bych okamžitě vypnul, kdyby byla možnost. Zvuky ok
7) Grafika až na rozlišení popředí/pozadí, moc pěkná
A asi to hlavní, bavilo to, rád bych pokračoval v hraní dál. Ale vím, mělo to být spíš tech demo
9) Co se týče obtížnosti, zvládl jsem to dohrát až napotřetí.
10) Když jsem zjistil, že mám omezený počet nožů na házení, tak jsem to vůbec nevyužíval. Bál jsem se, že pak budou chybět (je na tobě, jak s touto informací naložíš)
Držím palce ať to dokončíš.  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rebel

Založen: 10. 05. 2009 Příspěvky: 134
|
Zaslal: 18. červen 2016, 11:46:45 Předmět: |
|
|
Houp napsal: |
K samotné hře:
3) jump bych asi raději na space, útok control, ale očekávám, že to stejně půjde ve final verzi nastavit
4) když jsem získal level, tak netuším, co to pro mě znamenalo (jestli někde šlo pak přidat nějaký skill, nebo to jen zlepšilo staty?)
5) Ty sloupy tvořící pozadí nevypadaly, že tvoří pozadí. Myslel jsem, že mám tím proskočit, že jsou ve skutečnosti popředí.
6) Hudba příšerná, ,sorry - tohle bych okamžitě vypnul, kdyby byla možnost. Zvuky ok
7) Grafika až na rozlišení popředí/pozadí, moc pěkná
A asi to hlavní, bavilo to, rád bych pokračoval v hraní dál. Ale vím, mělo to být spíš tech demo
9) Co se týče obtížnosti, zvládl jsem to dohrát až napotřetí.
10) Když jsem zjistil, že mám omezený počet nožů na házení, tak jsem to vůbec nevyužíval. Bál jsem se, že pak budou chybět (je na tobě, jak s touto informací naložíš)
Držím palce ať to dokončíš.  |
Na očíslovanej feedback se stejně odpovídá vždycky nejlíp.
3) Custom key bind je v plánu
4) Zlepšilo staty, v tomhle případě max. HP, lvl up taky obnoví HP do 1/2 Max Hp. Každý 5tý lvl by se zvýšila i weapon art/sword art.
5) Mám hotovo přes 60% světa, zkusím nové tilesety líp poladit.
6) Hudba je provizorní, potřeboval jsem něco rychle do quick buildu. Jinak ve hře bude oddělený slide bar na volume SFX a jiný pro muziku. (0-100%)
7) Vím, že to není dokonalý, ale díky.
Ano jedná se pouze o alpha public testplay/tech demo.
9) Tato místnost je nepřáteli přemnožená, ale díky za feedback o obtížnosti, mě to příjde velmi easy. Tak jsem rád, že se mi daří tvořit i obtížnější prostředí. Jinak ztracené HP bude ve hře moc doplňovat skrze menu a tonicy. Menu jsem záměrně v testplayi vypnul, některé věci tam jsou staré a plánuji změny.
10) Normálně budou v místnostech svíčky a plameny na doplnění munice (po jejich rozbití padají gemy). Do test playe jsem je nepřidal. Tyto doplňovačky munice se respawnou při každém restartu místnosti, stejně jako nepřátelé. Krom toho je možno doplnit SP/munice (Stock points) přímo věcí skrz inventář. Stejně jako ztracené HP potionem.
edit: zjistil jsem, že mam buglej musicplay v .exe, když zemřeš hudba hraje znovu přes starej track, takže hrajou dva najednou a jsou out of sync. když zemřeš 3x 3 songy hrajou a loopujou se přes sebe. Nj, to už opravovat nebudu teď, ale možná proto to tak drásá uši.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 18. červen 2016, 14:48:23 Předmět: |
|
|
citace: |
edit: zjistil jsem, že mam buglej musicplay v .exe, když zemřeš hudba hraje znovu přes starej track, takže hrajou dva najednou a jsou out of sync. když zemřeš 3x 3 songy hrajou a loopujou se přes sebe. Nj, to už opravovat nebudu teď, ale možná proto to tak drásá uši.  |
No já zemřel nejmíň 3x než jsem přečetl pravidla. Teď jsem zkusil a jo, když to hraje jen jednou, tak to jde.  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 18. červen 2016, 18:27:26 Předmět: |
|
|
Já doplním, že ovládání mi docela vyhovovalo a jede to i ve wine, takže jsem nemusel restartovat  _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rebel

Založen: 10. 05. 2009 Příspěvky: 134
|
Zaslal: 3. červenec 2016, 18:27:57 Předmět: |
|
|
Ahoj,
tak protože se hře změnil název, přichází i nový letní update. Poslední měsíce jsem pracoval skutečně usilovně, abych co nejvíce posunul svět. Přidávám pár posledních obrázků a nějaké malé info k tomu.
Mám hotovo zhruba 80% mapy světa. Tyto lokace jsou již propojené a průchodné, rovněž k nim patří fungující minimapa, která zobrazuje všechny navštivené lokace, které jsem zatím přidal a propojil.
Svět se zkládá zatím z lesnatého údolí, které je kolem vesnice Bramecia. Lesík tvoří převážně velkou část a propojuje údolí s opuštěnou tvrzí, viz. horní obrázek a ďáblovou jeskyní, která je pod lesem / pod údolím. V opuštěné tvrzi se pak odehrává zbytek všeho dění a skýtá lokace jako např. vykradené haly, katakomby, mučírnu, komory služebnictva.
Předělával jsem teď i některé staré lokace jako Dům šileného alchymisty, velkou část lesa a ďáblovu jeskyni. Na chvíli si od stavění světa dávám pauzu a teď se pracuje na UIs.
Zrovna teď dělám options, kde jsem mimo jiné rozdělil bar pro SFx a hudbu, takže zvuk bude možné nastavit u ubou samostatně. Dál přidávám možnost nastavit pohyb na klávesnici, tak aby vám vyhovoval. (klasický custom key bind/settings, nebo jak to je v angl.)
Dále jsou v plánech upgrady zbraní a chci přidat víc věcí, které budete moc naleznout. např. z Impa vypadne impovo křídlo (Zatím ještě ve hře žádný imp není.) nebo ze slimáka hrouda slizu.
Tyto předměty budete moci ve městě prodat nebo některé lepší jako např. rudy, kusy kůže, apod. využít k upgradům vašich sub-zbraní. Taková základní vrhací dýka na lvl.3 je celá "flashy " a velká jako skříň.
Toť vše k letnímu updatu a další velký up. snad někdy na podzim.
Naposledy upravil Rebel dne 10. červenec 2016, 21:53:38, celkově upraveno 2 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rebel

Založen: 10. 05. 2009 Příspěvky: 134
|
Zaslal: 10. červenec 2016, 21:47:11 Předmět: |
|
|
vzhled dialog boxu.
Začínám tvořit děj a začátek hry. Arietta přichází do Bramecie. Teď mě čeká naanimovat chůzi a idle npc postav. To budu dělat tak půl roku možná víc, ale pak už se začne tvořit děj, questy, atd. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Erik.jr
Založen: 05. 07. 2016 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 11. červenec 2016, 08:18:59 Předmět: |
|
|
Super Ti používaš Engine  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rebel

Založen: 10. 05. 2009 Příspěvky: 134
|
Zaslal: 12. červenec 2016, 13:01:13 Předmět: |
|
|
Jo, engine. Clickteam Fusion 2.5. 3 měsíce práce = 5 minut gameplaye, vítej v gamedev. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Erik.jr
Založen: 05. 07. 2016 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 12. červenec 2016, 15:36:49 Předmět: |
|
|
Super 
Naposledy upravil Erik.jr dne 15. červenec 2016, 10:11:08, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Darke

Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
Zaslal: 12. červenec 2016, 23:32:01 Předmět: |
|
|
Jsem jediný kdo nemá jasno jestli je to troll? _________________ www.wtfrontier.com
Twitter |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rebel

Založen: 10. 05. 2009 Příspěvky: 134
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
|