.[ ČeskéHry.cz ].
sethProjekt
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

mate doma win7/vista ?
ano
85%
 85%  [ 63 ]
nie
14%
 14%  [ 11 ]
Celkem hlasů : 74

Autor Zpráva
joeblack



Založen: 14. 09. 2009
Příspěvky: 65

PříspěvekZaslal: 4. květen 2017, 15:46:41    Předmět: Odpovědět s citátem

u Zubara Very Happy
Uz len pribeh. Fakt ma to taha do neakeho funny stylu. Teraz je vsade milion serioznych horrov. Mozno by sa zisla neaka fun hra. Nieco ako prvy scary movie Smile Len urobit dobry humor je velmi tazke.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
megaton



Založen: 19. 05. 2016
Příspěvky: 12

PříspěvekZaslal: 4. květen 2017, 16:41:22    Předmět: Odpovědět s citátem

Ja som vela adventur s pribehom nehral, takze hratky s pribehom mi vela nehovoria.

Ale napadlo ma pridat tam vymletych pacientov, ktori budu rozne reagovat ak im das alebo vyhodis rozne itemy na zem.
Oni by s tym mohli robit nejake pozitivne i negativne veci. Napr das mu klinec a on niekomu vypichne oko, strci ho niekde,
zabije niekoho, alebo nieco nim otvori, co by si ty otvorit nemohol.

Nasledky by nemuseli byt jednoznacne, takze hrac by nevedel ci dany vysledok je pre neho vyhodny ci nie.
Ale mal by moznost vratit cas a danu vec riesit inak. Bol by to emergentny gameplay jak svina alebo i nehratelny paskvil. A mozno je to i prilis zlozite na realizaciu no.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TeaTime



Založen: 17. 06. 2011
Příspěvky: 261

PříspěvekZaslal: 4. květen 2017, 18:46:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Rád bych svými myšlenkami navázal na megatona.

Koukni na The Sexy Brutale. Mohl by ses u toho inspirovat, protože to má spoustu věcí, co jsou u adventurních her neobvyklé a přijde mi, že je tam spoustu nevytěženého potenciálu a šlo by to snadno napasovat na tvojí hru. V tý hře jde o to, že se čas pořád resetuje, takže všechny NPC tam mají nějaký cyklus rutin, který s každý resetem opakují a herní variabilita je v tom, že pokaždé je hráč jinde a sleduje jiné události. Takže se hráč jednak snaží sestavit si celkový obraz příběhu, který se tam odehrává a jednak se snaží zjistit, s čím se dá s jakým výsledkem interagovat. A až si hráč složí tento celkový obraz tak by mu mělo dojít, jak správně zasáhnout do děje, aby se stalo to co chce.

Takový prvek opakování času by jsi taky mohl využít a nemuselo by to být ani tak explicitní. Prostě by se to pojalo tak, že jsi v nějaké šílené nemocnici nebo kde a vpodstatě je jeden den jako druhý, pacienti dělají pořád to samé, pořád se baví o stejných věcech, ty tam chodíš a prozkoumáváš, co se tam děje, jaké jsou vztahy mezi lidmi tam a tak podobně.

Takové pojetí by si asi dost říkalo o existanciální filozofii a sušší existenciální humor, ale nenapadá mě, jaký jiný myšlenkový směr by se hodil do ošuntělné nemocnice.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
megaton



Založen: 19. 05. 2016
Příspěvky: 12

PříspěvekZaslal: 4. květen 2017, 22:43:53    Předmět: Odpovědět s citátem

To zase ja som uvazoval nad takmer neobmedzenou moznostou manipulovania s casom. Pred kazdou hracovou akciou
by sa na casovej osi vytvorilo nove okno na ktore by sa mohol hrac vratit.

Akcie pacientov by neboli vzdy rovnake, ale zaviselo by to i od zmeneneho prostredia. Mohol by si ich donutit premiestnit sa do inej
miestnosti, cim by sa otvarali nove moznosti. Kazdy by mal iny psychologicky profil a mohol by reagovat inak na rovnake podnety.

Stacilo by i malo akcii ale kombinatorickou exploziou by sa i na malom priestore dal spravit dlhsi gameplay.

Ale to som sa uz viac menej dostal k logickej hre kde riadis osudy tych nestastnikov.

Inak na GTX750Ti v rozliseni 1920x1200 to bezi 91fps a u zubara 84fps.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1471
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 4. květen 2017, 22:54:39    Předmět: Odpovědět s citátem

Šel jsem nějakou dlouhou chodbou dozadu, cestou procházel neotevíracími dveřmi do tříd a na konci po průchodu dveřmi bylo tohle - postava se nemohla hýbat, ale šlo jít do menu a zpět do hry, takže to nebylo zamrzlý celkově: http://tinypic.com/r/2u9jpck/9 (do té doby byla grafika hry v pořádku, kromě postavy; FPS 100-140 ve 1920x1080).

Xeon E5645 2,4 GHz 6jádro, Radeon 7850 2 GB GDDR5, 24 GB RAM, Win 10
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
megaton



Založen: 19. 05. 2016
Příspěvky: 12

PříspěvekZaslal: 4. květen 2017, 23:13:37    Předmět: Odpovědět s citátem

U mna je to rovnake. Hodi to asi tu prvu kameru bez textur, ale hrac sa stale moze hybat i vratit na tu dlhu chodbu. Predpokladam je to work in progress a dosiel si na koniec dema.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
satik



Založen: 06. 05. 2010
Příspěvky: 149
Bydliště: Krkonose -> Praha

PříspěvekZaslal: 5. květen 2017, 08:08:20    Předmět: Odpovědět s citátem

cca 300-350 fps podle sceny s GTX 1080, v nastaveni jsem nic nemenil.

Menu mi prislo nejaky podivny - klikani na tlacitka mi prislo, ze bylo nahodny - hlavne zvyraznena polozka neodpovidala uplne tomu, kde mam mys
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
lemplik



Založen: 11. 02. 2013
Příspěvky: 109

PříspěvekZaslal: 5. květen 2017, 17:02:25    Předmět: Odpovědět s citátem

planujes pevnou kameru ? Trochu mi to prijde zvlastni na jedne strane jit do vysokych HW naroku a DX11 a na strane druhe mit fixni kameru, kde stacila predrenderovana grafika a nejaka jednoducha geometrie.

Edit:
taky treba u tech kachlicek by to chtelo nejakou reflexi.
Zapracoval bych i na nasviceni, rozbit to nejakym statickym svetlem, udelat svetla a tmava mista.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
joeblack



Založen: 14. 09. 2009
Příspěvky: 65

PříspěvekZaslal: 5. květen 2017, 18:09:56    Předmět: Odpovědět s citátem

ano kamera bude pevna,
dx11 je uplny standart v dnesnej dobe.Ano rozmyslam nad reflexiou.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zpirit



Založen: 21. 02. 2013
Příspěvky: 53
Bydliště: Litvínov

PříspěvekZaslal: 5. květen 2017, 18:15:03    Předmět: Odpovědět s citátem

Hudba v menu je ze Silent Hillu a celé mi to Silent Hill silně evokuje.

Ovládání je stará škola ale Resident Evil Revelations nám už dávno ukázal, že to jde líp.

Průměr FPS tak 150
Intel i5-2400, 16GB RAM, AMD R9 270x

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
joeblack



Založen: 14. 09. 2009
Příspěvky: 65

PříspěvekZaslal: 5. květen 2017, 18:19:30    Předmět: Odpovědět s citátem

ano , ale ja proste dynamicke kamery neviem Sad Vdaka za testovanie vsetkym. aj za napady pre gameplay.
@Zpritit ano, tie stiny su "optimalizacia" ktora nefunguje ako ma. Moare tam je lebo je takmer kolmo na svetlo.Ale som rad ze to na AMD ide dobre.
Hudbu budem musiet zmenit. Ale ano, silent hill feeling je moj ciel
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MiroJ



Založen: 21. 02. 2008
Příspěvky: 228

PříspěvekZaslal: 5. květen 2017, 19:08:35    Předmět: Odpovědět s citátem

CPU amd a8-7670k
GPU integrovany radeon r7 (512MB) 1440x900
RAM 8GB

FPS 45-65
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Strana 7 z 7

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna