.[ ČeskéHry.cz ].
Table Football Pro - na Greenlightu
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Diskobolos



Založen: 14. 03. 2017
Příspěvky: 63
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 10. květen 2017, 10:40:16    Předmět: Odpovědět s citátem

Radis napsal:
Asi jen nejsem cilovka, ale ani me to moc nebavilo. Udelal bych to nejak vic arkadove, nejake powerupy do kterych by se hraci mohli trefovat, nejake zrychlovani micku a takove veci. Ale celkove se z toho konceptu uz asi moc vyzdimat neda, vzhledem k tomu, ze je to z principu dost staticka hra.

Jinak mas tam nejake bugy, asi trikrat z peti her se mi vubec nezobrazil ten fotbalek, slysel jsem zvuky pruzin a micku, kdyz jsem nekde klikal, ale byl videt vyber tymu nebo neco.

Zvažoval jsem různá témata (scifi, powerupy, hero figurky s abilitami), ale ten koncept je opravdu statický a nic moc s tím nenadělám.

Ad bugy - mrknu, dík za tip.

Radis napsal:

Jinak uz v tomhle vlakne je dost zmatek, jestli chces resit architekturu a networking a ty dalsi veci nejak dal, tak asi zaloz nova temata, tady to zapadne a nechce se mi na to uz tady nejak do detailu reagovat.

Ted uz jen hodne ve zkratce rekace na par veci (dal uz bych do tohoto vlakna tyhle veci necpal):
- dedicated server je pro tuhle hru uplne spatne, RAM je draha a je strasne neekonomicke hostovat hry dvou hracu v Unity instancich. Nehlede na dalsi problemy (reseni hostingu, spawnovani instanci, DoS)
- P2P s NAT traversalem by byl idealni
- je mi jasne, ze mi neuveris, ale resit cheatovani je nesmysl
- klidne bych na tuhle hru pouzil Photon Cloud misto UNET
- na serveru se obecne neinterpoluje


Souhlas, moc dík za rady!

Spytihněv napsal:

Brankář by měl být posouvatelný pákou, aby se s ním dalo "chytat"

To je ten jiný fotbálek než jsem měl já. Je tu aspoň to blokování.

Spytihněv napsal:

Pravé tlačítko dá míček libovolnému hráči (předpokládám, že je to nějaká testovací funkce).

Jj Smile


Spytihněv napsal:

Hned po spuštění vyskočí okno Windows Defenderu, že právě ochránil můj počítač, pak vyskočí další okno firewallu, že se musí povolit komunikace (nic z toho nedělá dobrý dojem)

Je to normální windows Unity build, nevím co s tím dělat ... Sad

Spytihněv napsal:

- 14 FPS na ultra a 60 FPS na low (na low je to ošklivé, hlavně rozmazaná podlaha)
- Uživatelské rozhraní taky nic moc

Jj, menu dodělám a efekty poladím.

Spytihněv napsal:

Celkově bych si za to o peníze vůbec neříkal

Tohle mě festovně rozhodilo ... ale dík za upřímnost, vážím si toho. Zadarmo to steam dát nemůžu, ale podle toho, co říkáte, půjdu s cenou dolů, na jedno, dvě eura.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1533
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 10. květen 2017, 12:01:31    Předmět: Odpovědět s citátem

No peníze si můžeš říct, kolik chceš, a pak postupně zvyšovat slevu, až najdeš ten správný "bod". Akorát podotýkám, že většina her moc nevydělá (vývojáři to řeší sčítáním menších zisků z vícero udržovaných her - proto jsem radil nezdržovat se technickou krásou a udělat vedle toho ještě jednu hru, záměrně hodně jinou, abys minimalizoval risk netrefení správné díry na trhu):

https://forum.unity3d.com/threads/how-much-money-do-you-earn-from-your-games.271820/
How much money do you earn from your games? napsal:
However it is a question many of us would love to know the answer to. I have searched for many hours trying to find out what the potential earnings of a game are. I came across many facts, eg: several thousand new games hit itunes each month. average developer makes < $500 per month, 1/3 of developers < $100 per month. 80% of revenue goes to apps in top 20%. Soul crushing statistics.

Frankly, I don't do this to get rich. I do it because I love it and it is better than watching TV in my free time

Některé hry maj na výběr Realistic a Arcade (pamatuju Colin McRae 2), takže můžeš tohle a i módy speciální pro tuhle hru (např. s těmi powerupy). Ale podle mě se s tím nic moc udělat nedá, hra je napůl turn based (což má význam jen pro strategie).

Spytihněv napsal:
14 FPS na ultra a 60 FPS na low (na low je to ošklivé, hlavně rozmazaná podlaha)

Ještě za mě: Na Ultra na plný výkon (VSync) na 1920x1080 (Xeon 6jádro/12vláken, 24 GB RAM, Radeon 7850 2GB GDDR5, Win10). Grafika na Ultra byla ve hře pěkná (menu apod. ošklivé, ale to nesouvisí s vybranými detaily).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
abuki



Založen: 31. 07. 2012
Příspěvky: 507
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 12. květen 2017, 17:41:07    Předmět: Odpovědět s citátem

K tý ceně. Včera jsem narazil na zajímavý článek na gamasutře: http://www.gamasutra.com/blogs/LarsDoucet/20170509/297708/What_I_learned_playing_quotSteamProphetquot.php

Zkráceně: jestli chcete něco vydělat musí vaše hra stát 15-20 dolarů. Takže musíte udělat hru, ze kterou se nebudete bát si říct tolik Smile
_________________
Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1533
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 12. květen 2017, 21:42:05    Předmět: Odpovědět s citátem

Ano, tady bych upozornil na tu kauzalitu. Ne říct si o 15-20 USD, ale udělat hru, která si zaslouží price tag 15-20 USD. Prostě je tady dlouhodobej hlad po pořádnejch hrách (=/= stolní fotbálek).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Diskobolos



Založen: 14. 03. 2017
Příspěvky: 63
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 12. květen 2017, 21:46:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky moc za názory!

Chtěl bych připomenout, že to je moje první hra a že cílem bylo se na ní naučit celé kolečko od konceptu až do releasu.
Teď řeším "jen", aby mě to na dalších pár měsíců uživilo, což asi nebude reálné, ale chci tomu co nejvíc pomoct...

Tak jako tak to byla obrovská zkušenost a super jízda - rozhodně toho nelituji a chci dál dělat hry.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Diskobolos



Založen: 14. 03. 2017
Příspěvky: 63
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 13. květen 2017, 12:08:42    Předmět: Odpovědět s citátem

Přidal jsem tam i P2P hru a udělal build na steam.
Odteď to asi budu buildit přes steam.

Kdybyste se chtěli podílet na testování, dejte vědět, přidám vás do skupiny a uvidíte hru ke stažení na steamu. Potřebuji pro to: login name a email, co používáte na steamu (raději přes PM, jestli to tady na fóru jde, kdyžtak pošlu můj email). Celé jméno by bodlo, ale myslím, že tam není povinné, kdyžtak nick. Moc vám předem děkuji!

Zatím ta P2P hra běží přes Unity Matchmaking, ale zkusím to ještě nějak napojit na tu pozvánku přes Steam pro friendly matche.

Jdu to ještě odladit ...

Mám ještě cca týden do vydání Early Accessu, tak asi udělám nějaké základní leaderboards, achievementy, atp.
Předělat menu do něčeho hezčího asi už nejspíš nestihnu ... Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Diskobolos



Založen: 14. 03. 2017
Příspěvky: 63
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 15. květen 2017, 13:02:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Radis napsal:
Na simulaci packet lossu (a dalsich veci) muzes pouzit i neco mimo Unity (treba clumsy)


Díky moc za tip, teď řeším problémy se sítí a tohle mi hrozně pomohlo ... Měl jsi pravdu, je to packetlossem... Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Diskobolos



Založen: 14. 03. 2017
Příspěvky: 63
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 16. květen 2017, 08:51:02    Předmět: Odpovědět s citátem

Packet loss mám pořešený... posílám info o výstřelu pawna v x dalších zprávách... Takhle si můžu regulovat bandwidth vs. únosná míra packetlossu.

Už jsem na steamu v "Coming Soon":
store.steampowered.com/app/623900/Table_Football_Pro
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Diskobolos



Založen: 14. 03. 2017
Příspěvky: 63
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 16. květen 2017, 19:20:13    Předmět: Odpovědět s citátem

Dnešní update:

Zamítli mi z Valve build hry, na storepage jsem tvrdil, že hra má plnou podporu ovladače a nemá - ještě mám ten Unity defaultní launcher, atp.
Opravil jsem to a dal zpět na review.

Dneska dělám staty a achievementy.
Překlopil jsem si Steamworks.NET do svého backendu jako service, kupodivu to funguje - sbírá to staty a odemknul jsem první achievement ... Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RS



Založen: 21. 02. 2012
Příspěvky: 551

PříspěvekZaslal: 19. květen 2017, 14:15:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Presne toto sa stalo aj mne, oni už celkom lustrujú tie hry aby hra mala to čo sľubuje. Aj ked vieš, že to stihneš do vydania ale ak to nemáš v aktuálnom builde tak smola
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Diskobolos



Založen: 14. 03. 2017
Příspěvky: 63
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 22. květen 2017, 19:02:54    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak už jsem to vydal ...
Nakonec jsem tam stihnul i to "hezčí" menu ..

Dal jsem to za dvě eura. Tak uvidíme ...
Nicméně to byl mazec - poslední tři týdny desítky dvanáctky denně včetně víkendů ... Ale ten pocit, že už to je venku ... k nezaplacení ... Smile

Jdu si odpočinout ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RS



Založen: 21. 02. 2012
Příspěvky: 551

PříspěvekZaslal: 23. květen 2017, 13:45:58    Předmět: Odpovědět s citátem

Gratulacia. Este nastavit lepsiu cenu Smile potrebujes mat asi cenu z ktorej mozes spravit velku zlavu tj aspon 4E alebo 5E. Paradoxne ked mala jedna moja hra cenu 4E nepredavala sa defakto vobec a teraz ma 9E a preda sa aspon par kusov denne
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Diskobolos



Založen: 14. 03. 2017
Příspěvky: 63
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 6. červen 2017, 07:22:29    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jako abuki, udělám shrnutí po 14-ti dnech od vydání:
- prodeje: 268 kusů
- wishlisty: 601
- recenze: 6x pozitivní

Návštěvnost steam stránek:
- začala na 2300 unikátních za den a vydrželo to tak 5 dní
- pak to začalo postupně klesat na dnešních 100 / den
- Podle států: US, DE, GB, RU

Prodeje po státech:
Germany 48
United States 34
Russian Federation 30
Turkey 17
United Kingdom 16
Czech Republic 15
Japan 10
Austria 8
Canada 8
France 7
other 73

Achievementy:
Achievement % of Users
firstApplicationStart 94.8
beatAI 20.2
looseToAI 44.6
beatAI5Times 1.9
firstOnlineGameWon 11.3
firstOnlineGoalScored 15.0
score5GoalsOnline 5.2
score10GoalsOnline 2.3

Shrnutí:
Finančně hra dopadla katastrofálně.
Přijetím celkem pozitivně.
Můj původní cíl bylo dostat na steam hru, za kterou bych se nemusel stydět, takže se mi to splnilo. Můj dodatečný cíl se tím uživit už ne ... Smile

Pokud se mi nepletou statistiky v achievementech, tak to zřejmě nikdo nehrál jako lokální PvP, většina zkusila proti AI a pak po síti.

Co bych příště udělal jinak:
Překvapil mě zájem o hru z Německa a Ruska, rozhodně bych šel do lokalizace hry před vydáním.
Dost času jsem na hře propálil nalézáním pro mě udržitelných postupů vývoje, snad se to u další hry zlepší. Nicméně mít hru pokrytou základními testy se mi vyplatilo - jinak bych hru po síti těžko odladil.
UI jsem dělal až na poslední chvíli a je to vidět. Zejména UI pro multiplayer hře dost uškodilo.
Myslím, že přidání multiplayeru ale bylo dobré rozhodnutí.

Nabídlo se mi celkem dost youtuberů, že chtějí review klíče. Zatím jsem to neřešil, chci hru dodělat a k recenzování jí dát později. Uvidíme taky, co udělají s prodeji letní slevy.

Nakonec jedna zajímavost - nastavil jsem hru do sekce Coming Soon a dostalo to celkem velkou pozornost. Asi ale došlo k nějaké chybě ze strany steamu - nastavil jsem datum vydání na pátek 19.5., ale hru vydal až v pondělí. Datum vydání jsem si neposunul (mně se to tam ukazovalo jako "květen 2017", tak jsem to neřešil). Nicméně se mi ozvali lidi, že ta hra se tváří jako vydaná, ale jako "coming soon" bez možnosti jí koupit.
Zřejmě jsem tím přišel o dost prodejů, tak si na to dejte pozor..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Diskobolos



Založen: 14. 03. 2017
Příspěvky: 63
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 6. červen 2017, 07:24:20    Předmět: Odpovědět s citátem

Jinak jsem vám všem chtěl poděkovat, opravdu jste mi moc pomohli dostat hru na svět! Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 541
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 6. červen 2017, 09:00:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Měl nějaký přínos ten předběžný přístup nebo to jen lidi vyzkoušeli do ztracena?

Bude ještě nějaký vývoj? Protože to shrnutí zní tak definitivně (litovat absenci ruské lokalizace nebo změnu data vydání atd.) jako bys to považoval za uzavřenou kapitolu Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Strana 4 z 5

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna