Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Peto
Založen: 01. 08. 2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Košice
|
Zaslal: 21. červen 2017, 16:09:09 Předmět: |
|
|
Dakujem vsetkym za pozitivne feedbacky! Konecne som sa odhodlal vytvorit dalsie video.. tak tu je kto by sa chcel pozriet ako ide vyvoj
https://youtu.be/oE5Yqb6dMrc
Len mala poznamka vsetko co tam vidno ako sa stavia mizne trava je len debug funkcionalita.. nebude to takto rychlo fungovat _________________ Code or die!
|
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 22. červen 2017, 13:55:19 Předmět: |
|
|
Ty vole, moje oci!!! Taky uzas som davno nevidel!
Clovece, ty si naklonovany, alebo ako to sakra vsetko stihas? _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Peto
Založen: 01. 08. 2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Košice
|
Zaslal: 23. červen 2017, 10:24:37 Předmět: |
|
|
Zial nesom nesom Praveze som tie posledne 2 mesiace uplne full time ani na tom nerobil, rodina aj ine projekty tam som trosku este casu musel investovat..
Podstata je v tom ze ked clovek pozna engine a vsetko funguje ako ma tak sa to da Napriklad to blato som mal za par hodin, rovnako aj napr to postupne stavanie budov, je to len clip podla vysky a nejake to lesenie _________________ Code or die!
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Peto
Založen: 01. 08. 2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Košice
|
Zaslal: 4. listopad 2017, 22:40:20 Předmět: |
|
|
Dalsie videjko, vela veci uz hernej mechaniky uz funguje.. ale stale este mam pred sebou vela prace .. :-/
https://www.youtube.com/watch?v=GjT-RvX20TU _________________ Code or die!
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Tringi
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 290
|
Zaslal: 5. listopad 2017, 01:59:31 Předmět: |
|
|
Dost dobrý! _________________ WWW | GitHub | TW |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 6. listopad 2017, 08:27:30 Předmět: |
|
|
Vypadá to (jako vždy) skvěle. Rád bych vyzvěděl jeden detail, jestli prozradíš :-). Jak napojuješ silnice na sebe? Myslím křižovatky a tak. Textury, mesh...zdá se, že všechno dobře navazuje. Co jsem koukal na nějaký papery, tak to může být i dost komplikovaný problém. Máš nějaký trik, nebo sis to prostě "dal"? :-) _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 6. listopad 2017, 09:54:19 Předmět: |
|
|
Pecka. Btw, vo videu som to nevidel, planujes aj 1st-3rd person cameru na jednotlivych vozidlach? Imho to maju hraci velmi radi _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Peto
Založen: 01. 08. 2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Košice
|
Zaslal: 6. listopad 2017, 10:03:01 Předmět: |
|
|
Jo myslim ze je to trik, i ked nevyhoda je ze musis cestu kreslit viac krat, co ale nieje pri dnesnych grafikach problem
Teda najprv vykreslim podlozie, co je kamenny okraj cesty.. to podlozie je akoby na celej texture, cize ziskas kamennu cestu
Potom vykreslim samotnu asfaltovu cestu, avsak na okraji nakreslena ta biela ciara, cize na krizovatkach ti vznikde podla poradia vykreslenia, ze ta okrajova ciara ide az do stredu krizovatky
aby som to opravil vykreslim cestu este raz avsak s inou texturou tesne bez okrajovej ciary, co ti tento problem opravi
Nasledne este mam dalsiu texturu ciar (os vozovky), tam aby som nesiel do krizovatky, urobim to tak ze prve a posledne triangle(alebo pasy) nevykreslim.. cize zacnem vykreslovat az par metrov od zaciatku a skoncim par metrov pred koncom..
Tu je obrazok pre lepsie pochopenie..
https://www.dropbox.com/s/t7zfaqp7hm2kk0k/cesta.png?dl=0
Co sa tyka samotnych ciest ja to mam riesene ze mam pole HUBov to je v podstate len bod.. potom kazda cesta ma zaciatok a koniec v tom HUBe.... ten Hub predstavuje teda krizovatku... problem s mojim systemom mas akurat ten ze aby si ciary (os vozovky) mal nakreslenej spravne a neboli vynechania.. ak mas uz jednu cestu a chces ju predlzit musis detekovat ze sa da spojit do jedneho kusu, co ale nieje nejaky velky problem.. _________________ Code or die!
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Peto
Založen: 01. 08. 2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Košice
|
Zaslal: 6. listopad 2017, 10:05:10 Předmět: |
|
|
Pcmaster> diky, no to neviem zatial asi nie (je tej roboty fakt dost) ale casom preco nie.. teda mimimalne ak by som spravil lietadla, tak lietadla by sa patrilo ovladat _________________ Code or die!
|
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 6. listopad 2017, 10:09:13 Předmět: |
|
|
Díky, moc pěkný trik :-). Já si to ale budu asi muset vybojovat bohužel jinak. Grafik po mě chce tool, který udělá z line korektní, otexturovaný mesh (pojezdový čáry na letišti a spol). To pak zapeče do runwaye. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
satik
Založen: 06. 05. 2010 Příspěvky: 161 Bydliště: Krkonose
|
Zaslal: 6. listopad 2017, 11:24:05 Předmět: |
|
|
Wow, neverim, ze nemas doma ve sklepe zavrenych nekolik asijskych vyvojaru, kteri na tom makaj 24/7
Kazdopadne to vypada paradne _________________ https://www.facebook.com/peasantsandcastles/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
|