.[ ČeskéHry.cz ].
Aggressors - 4X tahová strategie
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
sonic



Založen: 19. 01. 2009
Příspěvky: 194

PříspěvekZaslal: 14. listopad 2017, 21:13:52    Předmět: Odpovědět s citátem

kubatp napsal:

Peto napsal:
Mali by ste napisat niekde ze aka platforma teda je mi jasne ze PS4 to asi nebude ale chvilu som vahal ci to nieje webovka.. teda vlastne neviem je to PC (Steam, vlastny shop?) alebo webovka?

Zdá se mi, že to někde určitě je, ale jinak je to PC-Win hra a bude samozřejmě na Steamu.


Jaký je největší blocker proti vydání na Linux? Myslíte si, že se to nevyplatí? Nedostatek zdrojů? Nebo jste o tom prostě ani neuvažovali? Enginem to předpokládám nebude.

Jinak to vypadá fajn, úplně jsem zapomněl, že je něco takového ve vývoji Smile
_________________
Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kubatp



Založen: 06. 09. 2011
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: 15. listopad 2017, 08:59:25    Předmět: Odpovědět s citátem

sonic napsal:
Jaký je největší blocker proti vydání na Linux? Myslíte si, že se to nevyplatí? Nedostatek zdrojů? Nebo jste o tom prostě ani neuvažovali? Enginem to předpokládám nebude.

Je to jednoduchá matematika. Podle vydavatele je počet hráčů tahových strategií asi 1% s Linuxem, 10% s Macem a 89% s Windows. Vedli jsme o tom i debaty a dle jejich zkušeností je lepší investovat víc času do vývoje na Windows a udělat to pořádně, než se snažit o Mac nebo dokonce o Linux.

Ogre engine by to měl zvládnout, o to nejde. Ale i testování všeho na 3x (nejen samotná portace) je obrovský kus práce navíc.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
abuki



Založen: 31. 07. 2012
Příspěvky: 507
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 15. listopad 2017, 09:21:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Linux: přesně, zvlášť když máš takovouhle komplexnější hru, tak si tím přídělávat práci. Už jenom kvůli těm starostem v hlavě. Já třeba ty svoje malý hry na Linux dávám, protože prostě v Unity jen kliknu, pak to nechám nějakýho kamaráda spustit a když to nespadne, tak dobrý Smile Ale kdybych dělal něco trochu komplexnějšího tak bych se na to taky vyprdnul.
_________________
Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 15. listopad 2017, 10:07:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Já taky preferuji jen Win verzi hry.

Udělat Linux nebo Mac verzi je v podstatě jen kliknutí na tlačítko ALE:

1) Hra je moc složitá a komplexní na dělaní vícero buildů v tuto dobu.
2) Dělat 3x test a ladit to je opravdu hodně času - při každém updatu bych cenný čas zabil 3 hodinami tvořením buildu (a to dělám updaty třeba i 2x za den) nemluvě o složitých updatech kdy se build generuje i dvě hodiny...
3) Nemám doma mac či clean pc s linuxem kde bych to mohl otestovat - opravdu clean běžné stroje, ne žádné simulace). A jako mac co by hru utáhl je skoro jako ojeté auto v super kvalitě (a do toho investovat rozhodně nechci) Wink
4) Ten nárůst % hráčů by bylo hodně malé a nevyrovnalo by se všem těm starostem a nervůmWink
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1533
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 15. listopad 2017, 18:45:23    Předmět: Odpovědět s citátem

Spousta linuxových hráčů stejně na hry bootuje do Windows. Je to pro ně nejjednodušší řešení problémů s 3D ovladači (časté regrese) a nově s XWaylandem (škubání a lag). A uživatelé Macu taky můžou přebootovat do Windows (Boot Camp; v macOS je zas problém s nízkým výkonem 3D - jejich zastaralé OpenGL bylo hodně pozadu a Metal se přiblížil DirectX ve Windows jen z části).
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sonic



Založen: 19. 01. 2009
Příspěvky: 194

PříspěvekZaslal: 15. listopad 2017, 20:10:58    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky za reakce, to mi stačí. Za mě je téma Linux v tomto vlákně uzavřeno - nechci tu rozpoutávat flame Very Happy
_________________
Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kubatp



Založen: 06. 09. 2011
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: 15. listopad 2017, 21:47:15    Předmět: Odpovědět s citátem

sonic napsal:
Díky za reakce, to mi stačí. Za mě je téma Linux v tomto vlákně uzavřeno - nechci tu rozpoutávat flame Very Happy

Však já myslím, že to není žádný flame:) Je to každopádně celkem velké rozhodnutí a vzhledem k potenciální velikosti trhu her na Linux je to na pováženou.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kubatp



Založen: 06. 09. 2011
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: 8. květen 2018, 06:35:23    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jsme se přiblížili releasu a začíná beta test. Pokud někdo vývoj sleduje, mrkněte na "announcement teaser" Smile

https://www.youtube.com/watch?v=YLMDSTZerng
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Slappy



Založen: 31. 07. 2009
Příspěvky: 169
Bydliště: Zilina

PříspěvekZaslal: 30. květen 2018, 06:57:29    Předmět: Odpovědět s citátem

Vyzera to super. Bezi to este stale na Ogre engine?
_________________
Skinovane instalatory pre NSIS a Inno Setup, zdarma pre SK/CZ projekty: www.graphical-installer.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
kubatp



Založen: 06. 09. 2011
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: 30. květen 2018, 14:17:37    Předmět: Odpovědět s citátem

Slappy napsal:
Vyzera to super. Bezi to este stale na Ogre engine?

Zatím pořád. Pokud bude pokračovat vývoj i po vydání, důkladně zvážíme změnu enginu Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sonic



Založen: 19. 01. 2009
Příspěvky: 194

PříspěvekZaslal: 30. květen 2018, 16:41:04    Předmět: Odpovědět s citátem

Slappy: Proč se každý rok ptáš, jestli to stále běží na Ogre enginu, je s ním něco špatně?
kubatp: Proč zvážíte změnu Ogre enginu, je s ním něco špatně?
_________________
Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kubatp



Založen: 06. 09. 2011
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: 31. květen 2018, 16:09:34    Předmět: Odpovědět s citátem

sonic napsal:
kubatp: Proč zvážíte změnu Ogre enginu, je s ním něco špatně?


S Ogre Enginem jako takovým není nic špatně. Je stále ve vývoji a určitě je to jeden z těch zajímavějších enginů.

Proč je ke zvážení?
- My nepoužíváme OGRE, ale MOGRE (managed OGRE) pro použití s .NETem, který bohužel nedostal žádný významnější update už hodně let a nevypadá to, že se někdy ještě významněji probere k životu.
- Schopnost opravovat chyby u OGRE a jiných enginů jako je Unreal nebo Unity je nepoměrný. Není se čemu divit z hlediska velikosti základny uživatelů.
- Přestože by OGRE měl být multiplatformní, neduhů které je třeba řešit u jednotlivých platforem je určitě víc než třeba u Unity.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Slappy



Založen: 31. 07. 2009
Příspěvky: 169
Bydliště: Zilina

PříspěvekZaslal: 1. červen 2018, 13:39:11    Předmět: Odpovědět s citátem

sonic napsal:
Slappy: Proč se každý rok ptáš, jestli to stále běží na Ogre enginu, je s ním něco špatně?
kubatp: Proč zvážíte změnu Ogre enginu, je s ním něco špatně?


Ogre je praveze naozaj dobry engine. Sam som na Ogre engine naprogramoval nejake hry a aj svoju diplomovu pracu a som bronzovy podporovatel Ogre Smile

Ale videl som uvahy, ze chcu prejst na iny engine (teraz neviem ci si to nemylim s inou hrou), tak som chcel vediet, ze ci to medzitym nezmenili.
_________________
Skinovane instalatory pre NSIS a Inno Setup, zdarma pre SK/CZ projekty: www.graphical-installer.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
sonic



Založen: 19. 01. 2009
Příspěvky: 194

PříspěvekZaslal: 31. srpen 2018, 07:52:14    Předmět: Odpovědět s citátem

Teď mi přišel newsletter od gog.com, říkal jsem si "tahle hra vypadá dobře". Tak jsem to otevřel v obchodu a říkal jsem si "ale tuhle hru přeci odněkud znám!"

Gratuluju k vydání DRM-free verze na GOG Smile
_________________
Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Slappy



Založen: 31. 07. 2009
Příspěvky: 169
Bydliště: Zilina

PříspěvekZaslal: 31. srpen 2018, 08:13:50    Předmět: Odpovědět s citátem

Gratulujem k vydaniu!

Len rychla otazka: oplatilo sa mat pri takomto titule publishera?
_________________
Skinovane instalatory pre NSIS a Inno Setup, zdarma pre SK/CZ projekty: www.graphical-installer.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna