.[ ČeskéHry.cz ].
FMOD best practices

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hudba / Zvuk
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
abuki



Založen: 31. 07. 2012
Příspěvky: 477
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 6. září 2018, 18:29:14    Předmět: FMOD best practices Odpovědět s citátem

Ahoj,

používá tu někdo fmod integrovanej do Unity? Chtěl bych poradit s nějakejma základníma best practices. Dokumentace nic moc, googlení toho taky moc nepřináší.
_________________
Twitter @abukac
www.circusatos.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
micky



Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 318
Bydliště: Plzeň, Praha

PříspěvekZaslal: 6. září 2018, 20:03:54    Předmět: Odpovědět s citátem

Ahoj, bohužel mám zkušenosti jen přímo s fmod api mimo Unity. Co se snažíš o fmod najít?
_________________
http://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/bluepulsargames/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1386
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 7. září 2018, 07:54:25    Předmět: Re: FMOD best practices Odpovědět s citátem

micky napsal:
Co se snažíš o fmod najít?

abuki napsal:
Chtěl bych poradit s nějakejma základníma best practices.

Myslím, že hledá nějaké best practices ;-).
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
satik



Založen: 06. 05. 2010
Příspěvky: 154
Bydliště: Krkonose -> Praha

PříspěvekZaslal: 8. září 2018, 21:45:46    Předmět: Odpovědět s citátem

taky jen mimo unity Smile
_________________
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
abuki



Založen: 31. 07. 2012
Příspěvky: 477
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 9. září 2018, 16:06:00    Předmět: Odpovědět s citátem

Oukej, tak to zkusím i tak, ono to možná není nic co by výhradně souviselo s Unity.

Teď třeba řeším hromadný fading zvuků. Mám scénu co se naloaduje, tam hraje nějaká hudba a ambient (separátní eventy) a sam tam zahraje nějaký ruch (také jednotlivé eventy). Když scénu zavírám a přecházím do jiné, tak prostě tu hudbu a ambient vypnu (případně můžu nastavit nějaký parametr, a zvukař se na své straně postará o vlastní fade).

Problém je ale s těmi ostatními ruchy. Když tam bude zvuk co hraje 10s a během toho hráč odejde ze scény, tak bych měl všechny hrající zvuky fadenout. Takže si buď budu pamatovat všechny zvuky co jsem spustil a nebo asi teda lepší postup je použít bus a fadovat celou groupu do který ty zvuky ve scéně jdou. Přijde mi ale zvláštní, že jsem nenašel funkci, které bych mohl říct něco jako fejduj tenhle bus 2s nebo tak něco. Nějak mě překvapilo, že si mám u pokročilýho zvukovýho middleware takovouhle věc psát sám. Jakože teda budu nějakou dobu fadeovat busy, pak unloadnu banku pro tu scénu a pak nastavim bus do původní hodnoty (aby to bylo ready na příští spuštění). Navíc to v Unity bude muset běžet na nějakym "Don't destroy on load" objektu, aby to mohlo přesahovat i do loadování další scény. Je tohle fakt ten nejlepší postup?
_________________
Twitter @abukac
www.circusatos.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hudba / Zvuk Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna