.[ ČeskéHry.cz ].
Alien invasion tower defense
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 508

PříspěvekZaslal: 22. říjen 2018, 10:41:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak to je masakr! Smile A hraje se to moc dobře. Jediný postřeh: desaturovat tu zelenou na terénu a stromech? Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dzejkob



Založen: 17. 08. 2013
Příspěvky: 53

PříspěvekZaslal: 22. říjen 2018, 18:24:44    Předmět: Odpovědět s citátem

mar napsal:
Tak to je masakr! Smile A hraje se to moc dobře. Jediný postřeh: desaturovat tu zelenou na terénu a stromech? Smile


Super Smile Desaturaci mám pořád v TODO - dostanu se k tomu až budu dělat mapy.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1751

PříspěvekZaslal: 23. říjen 2018, 10:37:03    Předmět: Odpovědět s citátem

Da sa to hrat! Dokonca som vyhral Smile
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dzejkob



Založen: 17. 08. 2013
Příspěvky: 53

PříspěvekZaslal: 16. prosinec 2018, 16:00:40    Předmět: Odpovědět s citátem

UPDATE:

Tak je to smutný, za listopad nic moc - nebylo moc času:

* několik proporcionálních oprav v grafice (v rámci možností)

* rozšíření čtení metainformací z svg - efekty např. střelby se nyní zvládnou objevovat na místě, kde vznikají (pozice jsou označeny v svg)

* zpracování dalších svg animací - jako změna průhlednosti, barvy atd.

* pokus o vyřešení problému s částečně průhlednými texturami - i se to sortuje za běhu, ale tím, jak jsou sprity v několika meshech, tak to není úplně ideální a reálně to asi jde jen přes ten discard transparentních pixelů (není to ale hezký)

* bugfixy

* laser vojáček + pár efektů

* skromnej update na webu



Za zbytek prosince by se to ale mohlo více posunout.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
dzejkob



Založen: 17. 08. 2013
Příspěvky: 53

PříspěvekZaslal: 3. únor 2019, 16:45:54    Předmět: Odpovědět s citátem

UPDATE:

Tak moc času obětováno nebylo, přesto se pokračuje:

* dodělán beam efekt, který na inteligentně natočenou rovinu mapuje různě dynamicky transformovanou texturu - použití pak jsou všelijaké laser / shot efekty, které teď vypadají o dost lépe (dalo mě to dost práce + nutnost sáhnout do shaderů, do kterých obecně moc nevidím)

* laser vojáček střílí chained laser beam - má tedy schopnost hitnout více cílů zároveň (podle úrovně upgradu)

* monstra mají odděleny armor a health - s tím, že po zničení armoru se obvykle něco stane (+ bullet ničí primárně nejdříve armor, laser proniká skrz armor)

* snail nabývá nyní více stavů - buď je mu zničena ulita a stane se z něj slime, který běhá rychleji - nebo se zničí vnitřek, zůstane ulita ze které se vyklube nový snail (dokud se ulita nezničí)

* drobnosti v herní logice, efekty, bugfixy




Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
dzejkob



Založen: 17. 08. 2013
Příspěvky: 53

PříspěvekZaslal: 24. únor 2019, 13:31:43    Předmět: Odpovědět s citátem

UPDATE:

* nový content:



* alien transport - létající potvora, co dropuje snaily nebo schránky s alieny

* alien blob - postupně se zvětšuje a současně mu narůstají životy, až se v kritický okamžik rozdělí na dva malé. Populace roste tedy rychlostí 2^n.

* grenademan - vojáček s granátometem (úroveň před upgradem na bazuka vojáčka) + upgrady

* schránky - mohou být dropnuty uprostřed mapy

* lepší satisfacting efekty smrtí některých alienů

* alien bug spawnuje štíty pouze jednomu vetřelci v jeden okamžik - vydrží ale zase déle

* bugfixy, spousta detailů

* a hlavně zvuky, zvuky, zvuky - jsou teda vykradené z freesound - některé jsou asi zatím blbé, ale přesto to tomu dává další rozměr

snad brzy zkusím udělat zase nějaký early access build - až bude levelpicker a alespoň dva levely. Contentu už je docela dost - 5 vojáčků a 9 alienů.




Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna