.[ ČeskéHry.cz ].
Sollertia
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 103, 104, 105  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 1. prosinec 2016, 14:48:49    Předmět: Odpovědět s citátem

abuki: Jako jo, pro time management a prioritizaci je to zkušenost super, jen si pak člověk víc uvědomí, kolik času "proflákal" třeba ještě na gymplu i VŠ (i když tam už jsem taky na půl úvazku dělal). I když jak už jsou naše děti starší (aktuálně 6, 9, 11), tak není problém je nechat pár hodin bez dozoru, případně když paří na PC, tak je klid na práci. Wink (Dokud "nepotřebují" další mod do Minecraftu nebo něco rozfungovat, udržovat doma 5 desktopů, 2 laptopy, tablety a mobily to už je řehole, nehledě na správu účtů k e-mailům, Steamům atd. Wink)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 17. únor 2017, 19:31:55    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak mám trochu depku ze hry Impact Winter. Už jste viděli nějaká podobná videa ze hry? Připadá vám zajímavá? Mně totiž moc ne, ale dneska je nějaký trend survival/crafting her, tak by zajímal váš názor.
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dlaha



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 598
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 19. únor 2017, 10:18:56    Předmět: Odpovědět s citátem

Nemůžu říct, že by mě to video na první pohled zaujalo. Spíš jsem ho proklikal a většinu času tam buď jen panáček běhá, nebo se hrabe v inventáři. Ale já taky nejsem moc fanoušek survival a craftingu.

Jestli Sollertia bude mít víc co nabídnout, tak jedině dobře Smile
_________________
Other Inside
Greenlitnuto!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 27. květen 2017, 15:21:57    Předmět: Odpovědět s citátem

Už dlouho jsem tu nic o Sollertii nenapsal, tak bych to rád napravil tím, že tu umístím opět odkaz na můj blog o hře. Very Happy Laughing
http://sollertiagame.blogspot.cz

Malá ukázka toho, co můžete na blogu najít ve větším:

_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 20. prosinec 2017, 02:08:31    Předmět: Odpovědět s citátem

Zdravím Vás sousedé, chtěl bych se připomenout (světe div se, Sollertia stále žije a dýchá) konceptem z vývoje.



Pokud stále fandíte vývoji, můžete si něco "pěkného" přečíst na novém blogu hry.
A pochopitelně se můžete v roce 2018 připravit na to, že už si něco zahrajete (tedy pokud mě během vývoje neklepne).
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 602

PříspěvekZaslal: 20. prosinec 2017, 13:43:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Super, už jsem se bál, že ten projekt šel k ledu.
Koukal jsem na blog a RVO ve mně evokuje spíš return value optimization Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 20. prosinec 2017, 14:15:22    Předmět: Odpovědět s citátem

No jeden čas jsem myslel, že už se na to vážně vykašlu. Ale pak jsem si říkal, že to prostě musím dostat do hratelného stavu.
A také mi bylo líto toho skvělého lightmapperu, který jsi mi poskytl. To by byla vážně škoda.
A rovněž by přišlo vniveč to úsilí kolem background loadingu... speciálně jsem kvůli tomu předělal engine, abych mohl dělat obří mapy bez loadingů.

Rád bych teď do konce roku dodělal všechny navržené mechaniky a nějaký primitivní a snadno pochopitelný rpg systém, tak snad to klapne.
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 20. prosinec 2017, 19:28:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Jeden obrázek z dnešního modelování/texturování:


_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 5. červenec 2019, 14:52:27    Předmět: Odpovědět s citátem

Zdravím,
procházel jsem nějaké staré soubory na notebooku a nalezl jsem pár obrázků z vývoje Sollertie z května 2018. Říkal jsem si, že bych je sem mohl přidat.




Pokud se ptáte, jak to se Sollertií vypadá... momentálně se nějak nemohu dokopat k nějakému většímu vývoji čehokoliv, co by hru připomínalo. Sollertia je sice moje srdcovka a dal bych nevím co, kdyby se mi povedlo dát jí nějakou hratelnou podobu...
Rozhodně by bylo hezké, kdybych mohl někde uplatnit ten Marův lightmapper, protože výsledky výpočtů jsou perfektní a vizuální stránku hry by to akorát podpořilo (viz screenshoty)...

...třeba se to ještě někdy podaří...
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 25. červen 2021, 10:45:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Spytihněv mě včera upozornil, že 19. června 2021 to bylo přesně 10 let od vzniku tohoto vlákna.

Na jednu stranu je úžasné, že po deseti letech stále na Sollertii občasně pracuji, na stranu druhou je smutné, že po tak dlouhé době nemám vlastně nic, co by se dalo hrát.

Ať už tak či onak, mějte se pěkně a buďte zdraví. Smile
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 25. červenec 2021, 09:30:50    Předmět: Odpovědět s citátem

Zahraji si na nekromanta a trošíčku vzkřísím toto vlákno.

Vzhledem k tomu, že mi kluci a holky z týmu @Free_Lives tak trochu vyfoukli nápad na ekologickou hru, když začali tvořit hru @Terra_Nil (zkuste demo), rozhodl jsem se, že se na nějaký čas přesunu na projekt, ke kterému mám velké citové pouto.
Ano je to Sollertia.

Nevím sice, jak dlouho mi to vydrží, ideální stav by byl, kdybych to dodělal, ale znáte to...

Abych jen netlachal, koukněte se na několik videí z vývoje (abych citoval Spytihněva, už to zase vypadá tak, jako před X lety - lze chodit s panďulákem po světě).
Po kliknutí na obrázek se dostanete na video.






Chci zapracovat na gameplay, takže na grafiku tentokrát spíš raději nekoukejte. Wink

Přidávám odkaz na Twitter, kam dávám nové věci: https://twitter.com/vodasoft_tm
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1525
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 27. červenec 2021, 13:09:11    Předmět: Odpovědět s citátem

VODA napsal:
Vzhledem k tomu, že mi kluci a holky z týmu @Free_Lives tak trochu vyfoukli nápad na ekologickou hru, když začali tvořit hru @Terra_Nil (zkuste demo), ...


Jak my fotbalisti říkáme..."nedáš, dostaneš" :-).

Hlavně, že vývoj baví, člověk se musí nějak odreagovat. U Solertie neni momentálně co komentovat, je stále stejně pěkná, s dobrou grafikou a pěkně běhá :-). Tak ať se daří.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1552

PříspěvekZaslal: 2. srpen 2021, 20:35:58    Předmět: Odpovědět s citátem

VODA: Je potřeba udělat demo - vertikální řez. Něco jako proof of concept. To by mohl být posun. Teď mi přijde, že postupuješ spíš horizontálně, některá patra neustále zdokonaluješ (třeba animace postavy je už perfektní), jiná vůbec neexistují. Ale neber to jako kritiku, spíš jen jak to na mě působí. Přeju hodně nápadů a držím palce.
PS: Které hře se chceš přiblížit z hlediska gameplay, co je takový tvůj vzor?
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 4. srpen 2021, 14:20:23    Předmět: Odpovědět s citátem

frca napsal:
VODA: Je potřeba udělat demo - vertikální řez. Něco jako proof of concept. To by mohl být posun. Teď mi přijde, že postupuješ spíš horizontálně, některá patra neustále zdokonaluješ (třeba animace postavy je už perfektní), jiná vůbec neexistují. Ale neber to jako kritiku, spíš jen jak to na mě působí. Přeju hodně nápadů a držím palce.
PS: Které hře se chceš přiblížit z hlediska gameplay, co je takový tvůj vzor?

Jako kritiku to vůbec neberu. Smile
Snažím se teď implementovat gameplay. Tak snad brzy ukáži něco, co půjde hrát.

Co se týče inspirace, tak je to asi Diablo 3, alespoň co se týče ovládání, kamery, způsobu interakce se světem, ale zase nechci dělat mlátičku (od toho tu je to Diablo, Torchlight, Path of Exile a jiné), ale spíš příběhovou hru.
Takže nějaké bitkování tam také bude. V tomto ohledu bych gameplay mechanismy viděl podobné těm z Enslaved: Odyssey to the West a putování po herním světě zase v duchu Zaklínače 3 nebo Horizon: Zero Dawn.
Nicméně to Diablo 3 je asi nejblíže (koneckonců jsem engine navrhoval právě na tento typ her).
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 4. srpen 2021, 15:23:20    Předmět: Odpovědět s citátem

Mimochodem, tady jsou nějaké obrázky z vývoje testovací mapy. Je to zatím jen blockmesh, ale postupně to budu upravovat a vylepšovat.


_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 103, 104, 105  Další
Strana 104 z 105

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna