Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
yoda
Založen: 06. 10. 2009 Příspěvky: 12
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
yoda
Založen: 06. 10. 2009 Příspěvky: 12
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 610
|
Zaslal: 8. květen 2019, 23:10:44 Předmět: |
|
|
Moc pěkné. Můžu se zeptat, jak řešíš streamování fyziky?
Hádám, že okolo auta v gridu. Kolizní obálky stromů máš jako kinematic body nebo je zapékáš po tilech jako static mesh? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 9. květen 2019, 10:11:28 Předmět: |
|
|
Taky se mi to líbí. A taky mě to zajímá  _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 9. květen 2019, 13:23:55 Předmět: |
|
|
Citame to tu stale viaceri  _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
raduzz
Založen: 13. 01. 2015 Příspěvky: 7 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 9. květen 2019, 19:06:56 Předmět: |
|
|
Luxus. Vesnické rally. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
yoda
Založen: 06. 10. 2009 Příspěvky: 12
|
Zaslal: 9. květen 2019, 20:16:43 Předmět: |
|
|
Diky vsem, vesnicke rally bylo ve skutecnosti kdysi muj puvodni cil (proto Offroad) .
Streamovani resim po 80x80m tilech, kde v kazdem tilu je vyskovka a konvexni shapy vsech statickych objektu (stromy, domecky) jako static actors. Pak mam "pseudostaticke" objekty (dopravni znacky), ktere jsou take soucasti tilu, ale uz jsou jako dynamicky actor pripojeny jointem k zemi. Pseudostaticke objekty nemuzou vynutit nastreamovani dalsich tilu (ani po uvolneni z jointu). Nakonec jsou ciste dynamicke objekty (auto, hrac, krabice), ktere vynuti streamovani tilu pokud je potreba.
Nevim jestli je to optimalni zpusob ale zatim vypada ze funguje dobre. Brzo snad odladim zbytek bugu a zverejnim i tuhle verzi. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
yoda
Založen: 06. 10. 2009 Příspěvky: 12
|
Zaslal: 22. duben 2020, 20:18:59 Předmět: |
|
|
Odladit bugy mi trvalo trochu déle než jsem čekal (interpolace snímků mezi fyzikou a renderingem není žádná sranda jak jsem si původně myslel), ale konečně slíbený download:
https://yodacz.itch.io/offroad2 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 610
|
Zaslal: 23. duben 2020, 16:11:41 Předmět: |
|
|
Perfektní! Díky. Chtěl bych se zeptat, jestli se dá nějak zapnout fullscreen a jakým způsobem se nastaví time of day, abych se mohl projet v noci. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 24. duben 2020, 08:01:53 Předmět: |
|
|
Kouknul sem zatim na video - je to pěkná klasika :-). Editor vypadá taky moc dobře. Paráda :) _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
yoda
Založen: 06. 10. 2009 Příspěvky: 12
|
Zaslal: 24. duben 2020, 10:30:44 Předmět: |
|
|
Diky, fullscreen bohuzel zatim neni, engine bezi jen v okne. Time of day se nastavuje v menu Scene/Settings. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 25. duben 2020, 07:36:29 Předmět: |
|
|
kód: |
$ ./offroad2-map
X Error of failed request: BadValue (integer parameter out of range for operation)
Major opcode of failed request: 152 (GLX)
Minor opcode of failed request: 3 (X_GLXCreateContext)
Value in failed request: 0x0
Serial number of failed request: 87
Current serial number in output stream: 88 |
Systém Manjaro, grafika AMD.
Edit: Tak ne, to jen jak jsem doinstalovával CUDA knihovnu, tak mi to rozesralo OpenGL. Škoda, že to nefunguje bez CUDA. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
yoda
Založen: 06. 10. 2009 Příspěvky: 12
|
Zaslal: 25. duben 2020, 20:19:21 Předmět: |
|
|
Cuda tam je kvuli PhysXu, ja sam ji nepouzivam |
|
Návrat nahoru |
|
 |
yoda
Založen: 06. 10. 2009 Příspěvky: 12
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 5. říjen 2020, 07:13:02 Předmět: |
|
|
ta Karosa je ultimatni! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|