.[ ČeskéHry.cz ].
MultiRacer
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1552

PříspěvekZaslal: 23. březen 2021, 13:16:06    Předmět: Odpovědět s citátem

Portování bylo hodně jednoduché - platformově specifický kód byl stejný jako linuxový a pak make a bylo hotovo. O balíček se postaral týpek, ale možná neošetřil závislosti - zkus nainstalovat libsdl a openal (pomocí HaikuDepot), pak to snad pojede (spuštěním přes zástupce v nabídce Applications). Jinak taky jsem zaznamenal, že ten web je trochu nestabilní, ale to bohužel neovlivním.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1821

PříspěvekZaslal: 23. březen 2021, 17:33:35    Předmět: Odpovědět s citátem

To bolo ono (libsdl a openal), chodi to! Fakt to chodi! A je to aj celkom rychle v tom emulatore. Epicke, gratulujem Smile Este rano som o Haiku vedel uplne hovno a vecer uz drtim Multiracera! Very Happy
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1552

PříspěvekZaslal: 23. březen 2021, 18:17:43    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky i za report, týpek to fixne Smile

Před chvílí jsem to zkusil i na Raspberry Pi, po doinstalování dev balíčků build prošel na první dobrou, ale bohužel to nejede moc plynule (na PI 2 B), na Zero to pojede ještě hůř. Jiné PI nemám, ale budu muset prozkoumat, jestli by to nešlo nějak vylepšit, když např. PS1 emulátor běhá na 2 B slušně.

Edit: S tím Pi to beru zpět, neměl jsem zapnutý OpenGL driver Very Happy
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1821

PříspěvekZaslal: 23. březen 2021, 19:30:52    Předmět: Odpovědět s citátem

Ja mam Pi 4, mozem skusit, ak chces Smile
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1552

PříspěvekZaslal: 23. březen 2021, 20:59:38    Předmět: Odpovědět s citátem

Jasně, dej mi čas, zkusím vytvořit rovnou balíček.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1552

PříspěvekZaslal: 23. březen 2021, 22:38:04    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak tady to je:
https://www.franticware.com/files/multiracer_1.0.4-7_armhf.deb

Mělo by to vytvořit i položku v nabídce Start/Games

V módu dvou hráčů v 1024x768 mi to dávalo na 2B slušných ~40 fps, na Zero jen okolo 10. Tvořil jsem to na nejnovějším Raspberry Pi OS (2021-01), tak nevím, jestli to půjde nainstalovat i na starší.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1821

PříspěvekZaslal: 25. březen 2021, 09:11:42    Předmět: Odpovědět s citátem

Snad sa mi podari vecer vyskusat, dam vediet.
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1821

PříspěvekZaslal: 26. březen 2021, 21:14:15    Předmět: Odpovědět s citátem

Je to parada! Na netaktovanom Rpi 4 s RaspberryPi OS, fullscreen, 1280x720 s plnym nastavenim (VSYNC off, 4x MSAA, aniso) to beha cca 23-32 FPS.
Pri nizsom rozliseni (800x600) to facha krasnych 45-50 FPS.
Pozor, hral som len s jednym autom.
Balicek fungoval samozrejme bez najmensieho problemu.

Edit: prekvapivo, v 1280x720 s 2xAA a bez aniso to furt beha len okolo 30 FPS.
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1552

PříspěvekZaslal: 26. březen 2021, 21:26:13    Předmět: Odpovědět s citátem

Skvěle, díky za test. Ještě chystám takový update - podporu 16:9, protože dosavadní limit byl 16:10 - poplatné době, kdy to vznikalo Very Happy
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1552

PříspěvekZaslal: 28. březen 2021, 01:20:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Tady je zatím update windows/linux verze:
https://www.franticware.com/multiracer#multiracer104beta8-7z

Pokud byste to vyzkoušeli, hlavně teda na windows, byl bych rád. Zajímalo by mě, zda je v pořádku zvuk, zda jsou stíny pod auty a celkově zda to vůbec jede. Také by to nemělo škálovat grafiku v závislosti na DPI - ani settings dialog, ani OpenGL okno. Pokud ano, je to chyba (ta se projevuje v betě 7).

Mně na Win 10 a AMD grafice to jede v pohodě.

Edit: A tady PI build:
https://www.franticware.com/multiracer#multiracer-pi-deb
_________________
www.FRANTICWARE.com


Naposledy upravil frca dne 8. duben 2021, 11:12:59, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1552

PříspěvekZaslal: 28. březen 2021, 09:25:56    Předmět: Odpovědět s citátem

Uvědomil jsem si, že k dnešku má MultiRacer deset různých buildů (i když ne všechny v nejnovější verzi):

Linux x86
Linux x86_64
Windows x86
Mac OS X Universal binary
Raspberry Pi OS 32-bit ARM
AmigaOS 4
AROS
MorphOS
Haiku OS x86
Haiku OS x86_64

Teď ještě nějakou konzoli? PS2, Dreamcast, Game Cube, PSP? Nebo smartphone? Uvidíme Twisted Evil
Nějak mě to portování baví víc než vývoj nové hry Very Happy
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1533
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 28. březen 2021, 23:26:33    Předmět: Odpovědět s citátem

Pár poznámek:
  1. Zkusil jsem Windows verzi a nemám problém se zvukem, stíny a DPI - používám custom 113 % (mám rozlišení 2.5K na 25"). Ty standardní DPI si můžeš otestovat tak, že je zvolíš, i když nemáš HighDPI monitor.
  2. Líbí se mi, že kouř z výfuku je slabší při stání vs jízda.
  3. Tam je jen jedna krátká výškově rovná trať?
  4. Swarm teďka jezdí v BeamNG, a to je jiný kafe, takže fyziku moc neřeším (obecně u her by mě zajímalo, jak odpovídá nedotáčivost/přetáčivost se skutečným autem, jehož model to má být - to je první věc, co si všimnu, hned v první zatáčce).
  5. V Readme píšeš podporu macOS / PowerPC, tak by mě zajímalo, jestli máš ošetřené little/big endian u dat načtených z disku (a pokud děláš nějaká kouzla v kódu*) EDIT: vidím podporu Amiga apod, ty jsou pokud vím PowerPC, takže to asi máš ošéfované.

*) Mám např. zkušenost s MIPS z grafické stanice SGI, že nefungoval pointer aliasing. Musel jsem tu část rozepsat na primitivní kód.

frca napsal:
Nějak mě to portování baví víc než vývoj nové hry.

Bohužel mám stejný problém. Vytvořil jsem Swarmův benchmark starých grafik a naportoval na některé platformy a jiný jeho benchmark starých CPU jsem naportoval na Android (jinde je problém se dostat k výkonným ARM SoC). Ale udělat svou hru je problém Embarassed (hlavně udržet se nějakého nápadu).
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1552

PříspěvekZaslal: 28. březen 2021, 23:44:22    Předmět: Odpovědět s citátem

Ladis:
1. Díky za test. To staré SDL to nemá ošetřené a musí se použít WinAPI hack.
3. Je potřeba zmáčknout Enter pro výběr jiných tratí. Dole je kontextová nápověda.
5. To už jsem řešil před lety, na endianitě jsem spolupracoval s jedním Maďarem a k OS X jsi mi tuším dával nějaké tipy i přímo ty Wink Je to už několik let.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1533
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 28. březen 2021, 23:56:18    Předmět: Odpovědět s citátem

1. Hack je ok. SDL 1.2 už je hodně staré (pamatuju, jak jsem tam dopsal, aby na CRT monitorech použil vyšší Hz místo blikajících 60).
3. Super, tratě jsou graficky i designem pěkně propracované.
5. Haha Very Happy. Anyway, PowerPC macOS by mohl fungovat i v QEMU (tehdy existoval pro PC např. PearPC) a já (Swarm) mám dyžtak i fyzický notebook Apple (iBook G4 s PowerPC G4).
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1552

PříspěvekZaslal: 29. březen 2021, 00:09:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Já jsem měl PowerMac G4 zakoupený za několik stokorun právě za účelem portace na big endian, ale ten už je dávno ve sběru Smile

Edit: Nahrál jsem video v kvalitě 1440p60, nechci bumpovat thread:
https://www.youtube.com/watch?v=RTi5f5Upoao
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Další
Strana 9 z 11

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna