Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
Zaslal: 23. březen 2021, 13:16:06 Předmět: |
|
|
Portování bylo hodně jednoduché - platformově specifický kód byl stejný jako linuxový a pak make a bylo hotovo. O balíček se postaral týpek, ale možná neošetřil závislosti - zkus nainstalovat libsdl a openal (pomocí HaikuDepot), pak to snad pojede (spuštěním přes zástupce v nabídce Applications). Jinak taky jsem zaznamenal, že ten web je trochu nestabilní, ale to bohužel neovlivním. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1821
|
Zaslal: 23. březen 2021, 17:33:35 Předmět: |
|
|
To bolo ono (libsdl a openal), chodi to! Fakt to chodi! A je to aj celkom rychle v tom emulatore. Epicke, gratulujem Este rano som o Haiku vedel uplne hovno a vecer uz drtim Multiracera! _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
Zaslal: 23. březen 2021, 18:17:43 Předmět: |
|
|
Díky i za report, týpek to fixne
Před chvílí jsem to zkusil i na Raspberry Pi, po doinstalování dev balíčků build prošel na první dobrou, ale bohužel to nejede moc plynule (na PI 2 B), na Zero to pojede ještě hůř. Jiné PI nemám, ale budu muset prozkoumat, jestli by to nešlo nějak vylepšit, když např. PS1 emulátor běhá na 2 B slušně.
Edit: S tím Pi to beru zpět, neměl jsem zapnutý OpenGL driver _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1821
|
Zaslal: 23. březen 2021, 19:30:52 Předmět: |
|
|
Ja mam Pi 4, mozem skusit, ak chces _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
Zaslal: 23. březen 2021, 20:59:38 Předmět: |
|
|
Jasně, dej mi čas, zkusím vytvořit rovnou balíček. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
Zaslal: 23. březen 2021, 22:38:04 Předmět: |
|
|
Tak tady to je:
https://www.franticware.com/files/multiracer_1.0.4-7_armhf.deb
Mělo by to vytvořit i položku v nabídce Start/Games
V módu dvou hráčů v 1024x768 mi to dávalo na 2B slušných ~40 fps, na Zero jen okolo 10. Tvořil jsem to na nejnovějším Raspberry Pi OS (2021-01), tak nevím, jestli to půjde nainstalovat i na starší. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1821
|
Zaslal: 25. březen 2021, 09:11:42 Předmět: |
|
|
Snad sa mi podari vecer vyskusat, dam vediet. _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1821
|
Zaslal: 26. březen 2021, 21:14:15 Předmět: |
|
|
Je to parada! Na netaktovanom Rpi 4 s RaspberryPi OS, fullscreen, 1280x720 s plnym nastavenim (VSYNC off, 4x MSAA, aniso) to beha cca 23-32 FPS.
Pri nizsom rozliseni (800x600) to facha krasnych 45-50 FPS.
Pozor, hral som len s jednym autom.
Balicek fungoval samozrejme bez najmensieho problemu.
Edit: prekvapivo, v 1280x720 s 2xAA a bez aniso to furt beha len okolo 30 FPS. _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
Zaslal: 26. březen 2021, 21:26:13 Předmět: |
|
|
Skvěle, díky za test. Ještě chystám takový update - podporu 16:9, protože dosavadní limit byl 16:10 - poplatné době, kdy to vznikalo _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
Zaslal: 28. březen 2021, 01:20:28 Předmět: |
|
|
Tady je zatím update windows/linux verze:
https://www.franticware.com/multiracer#multiracer104beta8-7z
Pokud byste to vyzkoušeli, hlavně teda na windows, byl bych rád. Zajímalo by mě, zda je v pořádku zvuk, zda jsou stíny pod auty a celkově zda to vůbec jede. Také by to nemělo škálovat grafiku v závislosti na DPI - ani settings dialog, ani OpenGL okno. Pokud ano, je to chyba (ta se projevuje v betě 7).
Mně na Win 10 a AMD grafice to jede v pohodě.
Edit: A tady PI build:
https://www.franticware.com/multiracer#multiracer-pi-deb _________________ www.FRANTICWARE.com
Naposledy upravil frca dne 8. duben 2021, 11:12:59, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
Zaslal: 28. březen 2021, 09:25:56 Předmět: |
|
|
Uvědomil jsem si, že k dnešku má MultiRacer deset různých buildů (i když ne všechny v nejnovější verzi):
Linux x86
Linux x86_64
Windows x86
Mac OS X Universal binary
Raspberry Pi OS 32-bit ARM
AmigaOS 4
AROS
MorphOS
Haiku OS x86
Haiku OS x86_64
Teď ještě nějakou konzoli? PS2, Dreamcast, Game Cube, PSP? Nebo smartphone? Uvidíme
Nějak mě to portování baví víc než vývoj nové hry _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1533 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 28. březen 2021, 23:26:33 Předmět: |
|
|
Pár poznámek:
- Zkusil jsem Windows verzi a nemám problém se zvukem, stíny a DPI - používám custom 113 % (mám rozlišení 2.5K na 25"). Ty standardní DPI si můžeš otestovat tak, že je zvolíš, i když nemáš HighDPI monitor.
- Líbí se mi, že kouř z výfuku je slabší při stání vs jízda.
- Tam je jen jedna krátká výškově rovná trať?
- Swarm teďka jezdí v BeamNG, a to je jiný kafe, takže fyziku moc neřeším (obecně u her by mě zajímalo, jak odpovídá nedotáčivost/přetáčivost se skutečným autem, jehož model to má být - to je první věc, co si všimnu, hned v první zatáčce).
- V Readme píšeš podporu macOS / PowerPC, tak by mě zajímalo, jestli máš ošetřené little/big endian u dat načtených z disku (a pokud děláš nějaká kouzla v kódu*) EDIT: vidím podporu Amiga apod, ty jsou pokud vím PowerPC, takže to asi máš ošéfované.
*) Mám např. zkušenost s MIPS z grafické stanice SGI, že nefungoval pointer aliasing. Musel jsem tu část rozepsat na primitivní kód.
frca napsal: |
Nějak mě to portování baví víc než vývoj nové hry. |
Bohužel mám stejný problém. Vytvořil jsem Swarmův benchmark starých grafik a naportoval na některé platformy a jiný jeho benchmark starých CPU jsem naportoval na Android (jinde je problém se dostat k výkonným ARM SoC). Ale udělat svou hru je problém (hlavně udržet se nějakého nápadu). _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
Zaslal: 28. březen 2021, 23:44:22 Předmět: |
|
|
Ladis:
1. Díky za test. To staré SDL to nemá ošetřené a musí se použít WinAPI hack.
3. Je potřeba zmáčknout Enter pro výběr jiných tratí. Dole je kontextová nápověda.
5. To už jsem řešil před lety, na endianitě jsem spolupracoval s jedním Maďarem a k OS X jsi mi tuším dával nějaké tipy i přímo ty Je to už několik let. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1533 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 28. březen 2021, 23:56:18 Předmět: |
|
|
1. Hack je ok. SDL 1.2 už je hodně staré (pamatuju, jak jsem tam dopsal, aby na CRT monitorech použil vyšší Hz místo blikajících 60).
3. Super, tratě jsou graficky i designem pěkně propracované.
5. Haha . Anyway, PowerPC macOS by mohl fungovat i v QEMU (tehdy existoval pro PC např. PearPC) a já (Swarm) mám dyžtak i fyzický notebook Apple (iBook G4 s PowerPC G4). _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
Zaslal: 29. březen 2021, 00:09:25 Předmět: |
|
|
Já jsem měl PowerMac G4 zakoupený za několik stokorun právě za účelem portace na big endian, ale ten už je dávno ve sběru
Edit: Nahrál jsem video v kvalitě 1440p60, nechci bumpovat thread:
https://www.youtube.com/watch?v=RTi5f5Upoao _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
|