.[ ČeskéHry.cz ].
C++ a neuronové sítě
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> AI
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1525
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 28. květen 2021, 12:27:58    Předmět: Odpovědět s citátem

No, ještě zkouším ten Torch. Je fajn, že zprovoznit ho zabralo chvilku, na rozdíl od všeho ostatního (snad vyjma toho OpenNN). Teď se snažím pochopit dokumentaci.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 28. květen 2021, 12:40:45    Předmět: Odpovědět s citátem

Pro konvoluční sítě u PyTorch/libTorch jsem používal tyhle zdroje:

Jako hlavní tutorál tady: https://krshrimali.github.io/pytorch/. Tam lze základy použít i pro klasické sítě, datasety, jak tu síť napsat apod.

Něco je taky na: https://tebesu.github.io/posts/PyTorch-C++-Frontend.

A případně ofiko fórum s tagem C++: https://discuss.pytorch.org/c/c/11

A předem připravené modely jsou v C++ verzi tady: https://github.com/pytorch/vision/tree/master/torchvision/csrc, resp. celý ten balík vision
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1525
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 31. květen 2021, 12:27:03    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky, koukám na to. Bohužel jsem ale asi absolutně neschopnej. Rád bych napsal něco, co by bylo podobné tomu video tutoriálu, co posílal VODA. Žádné konvoluce a složitosti, prostě jen pro pochopení toho api.
Chtěl bych vytvořit plně propojenou síť, která používá třeaba ReLU aktivační funkce, má 4 vrstvy u kterých určím kolik mají neuronů a tu pak budu trénovat.
Ale koukám do dokumentace toho PyTorchu, ale nějak to v tom pořád nevidím (neznám asi tu správnou terminologii, pod kterou to hledat).

Budu vděčný za každou radu pro blbý. Většinou se pak časem už chytnu, ale začátky mi nejdou :)
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1525
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 9. červen 2021, 14:19:06    Předmět: Odpovědět s citátem

Vypadá to, že to asi brzo vzdám. Zkoušel sem Torch, Perry mi hodně pomáhal. Podařilo se mi natrénovat síť a už sem myslel, že mám vyhráno. No ale když sem chtěl model exportovat a použít v C++ projektu v práci, zjistil sem, že musím přilinkovat zase celý libTorch. Ale to by snad ještě šlo (i když je to pěkný moloch). Průser je ale ten, že nepodporuje C++17. S nastavením buildu, jaký máme v práci (a který měnit nemůžu), to prostě nefunguje. Tak sem zase na začátku. Ale myslím, že už šéfovi dojde brzo trpělivost, s mýma pokusama :-(.

Tak snad ještě ten tensorflow, jak radil OndraSej. Jen když kouknu na jejich web a způsob všeho, tak si připadám jako dědeček na hip hop party.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> AI Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna