.[ ČeskéHry.cz ].
Alien invasion tower defense
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
dzejkob



Založen: 17. 08. 2013
Příspěvky: 94

PříspěvekZaslal: 23. srpen 2020, 21:35:37    Předmět: Odpovědět s citátem

UPDATE:

* nový content:



- slow tower, jenž střílí projektily, které udělají jednak slow-splash + na určitý čas vytvoří hmotu na zemi, která zpomaluje alieny (nedává dmg)

- nepřátelský elder alien, jenž healuje alieny a spawnuje armor

- efekty blesku, efekty slow-kaněk apod.

- dummy level pro testování vybalancování

- výstup simulace, která vyplivne tabulku enemy vs tower a damage-dealt pro všechny možné upgrady a cost / revenue koeficienty a jednoduše řešeno nástroj pro vybalancování, aby mělo smysl stavět všechny věže (ladím to bohužel metodou pokus-omyl, neboť to samo o sobě není moc deterministické a celé to je náročné - reálně to nijak extra složité nebude, pointa je hlavně o tom, aby hráč koukal jak explodují alieni a prozkoumal maximum contentu)

- detaily, optimalizace, detaily, detaily ...

atd.

Shoty:


Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 559

PříspěvekZaslal: 24. srpen 2020, 11:17:47    Předmět: Odpovědět s citátem

vidím sníh na jednom screenshotu, nebo to je jiný efekt?
tak koukám, že jsem nějak úplně přehlédl předchozí post, kde je i VODA Smile

decaly jsou taky parádní a ten alien elder s berlou, to je geniální
blesk vypadá fajn, i když u těchhle efektů (stejně jako u dalších partiklů) je to mnohem lepší v reálu animované, než na statických screenshotech

moc se těším na novou verzi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dzejkob



Založen: 17. 08. 2013
Příspěvky: 94

PříspěvekZaslal: 7. květen 2021, 11:25:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Youtube mi už asi nemaže videa, tak sem dávám video z aktuální verze hry:
https://www.youtube.com/watch?v=GxGCbpM4Q5g

Projekt není mrtvý Very Happy kdy bude hotov je otázka ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
dzejkob



Založen: 17. 08. 2013
Příspěvky: 94

PříspěvekZaslal: 12. září 2021, 03:02:00    Předmět: Odpovědět s citátem

Milý mrtvý deníčku,

zase po nějaké době sem dávám update ve formě odškrtnutých bodů z todo-listu:

- Dron má plynulé zpomalení pod stejným úhlem při změně cíle.

- Grid pro rychlejsi hledani cílů a objektů - insight buffer pro věže, range pruchod v gridu atp.

- Lepší pathing nepřátel a hlavně průchody masy jednotek - tj. když jsou ve předu zpomaleny, tak se vzadu stackují (nefungovalo to předtím úplně dobře).

- Přepracováno plánování a spojování waypointů - lze teď nesrovnatelně snáze navrhnout cesty v levelu (předtím to bylo zbytečně složité s explicitně definovanými join-pointy a více cest vlastně nešlo udržovat) + další možnosti konfigurace vln vetřelců.

- Subsystém pro 3D meshe do jedné buffergeometry přes jeden drawcall s outline efektem + odladěno workflow vkládání modelů.

- Natáčení postav podle úhlu 2d projekce tedy i ve vztahu s pozicí kamery (původní řešení jelo podle pozic v mapě s nějakou úvahou výškových rozdílů) - má to teda ještě rezervy (hlavně když se cíl motá hodně blízko).

- Vyroben rychlejší a efektivnější atlas-map composer (je furt triviální, ale už to není O(n^4)).

- Scéna na pozadí - hory, louky, mraky atd.

- Prioritizovat nejdříve výběr pick bonusu poté výběr věže a až poté výběr vetřelce.

- Lepší mechanismus infoboxů (zobrazují se na středu, počkají, až uživatel dokončí akci apod.).

- Při stavbě věže nejdříve výběr typu a až poté umístění.

- Vyhození nativních světel (jsou pomalé) - a místo toho záblesky na podlaze pomocí meshe
EDIT: zatím vynecháno - nebude vůbec easy - overlay přes mesh je hnusné.

- Překopán a dokončen level 2 - jiné rozložení a nové grafické prvky + odladěny vlny vetřelců.

- Decentní úprava loga TD (snad hezčí věž).

- Nakresleny zajímavější alien lodě v prvním levelu místo těch generických + landed ship s otevřenými ústy, která reálně bleje vetřelce.


Screenshot:



Devlog video: https://www.youtube.com/watch?v=ipTfMDxQg6w

(obsah je spíš "aby tam něco bylo" než demonstrace skutečných změn)


Chtělo by to obsah začít dávat taktéž na indiedb nebo něco takového. Akorát tam je strašnej šrumec. Facebook skupiny jsou zase zlo.

No stejně projekt bude asi opět chvíli spát, takže to je zatím jedno.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Strana 4 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna