.[ ČeskéHry.cz ].
Tokamak - modernizace

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Ostatní
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1552

PříspěvekZaslal: 28. březen 2022, 20:43:53    Předmět: Tokamak - modernizace Odpovědět s citátem

Forknul jsem si knihovnu Tokamak, načež jsem udělal úpravu funkcí GetUserData a SetUserData ve všech třídách, protože původně přebíraly jen 32-bit uint. Nyní je tam union neUserData obsahující:
kód:
u32 u; void* p;

Mnoho examplů totiž spoléhalo na to, že je možné přetypovat ukazatel na uint32, což na 64-bitových systémech samozřejmě nejde.
To umožnilo naportovat staré Win32/D3D9 examply pro moderní Linux. Pro jednoduchost jsem použil OpenGL 2.1, zbytečnosti, jako je podpora gamepadu a pohyb kamery, jsem osekal.

https://github.com/Franticware/Tokamak

V další verzi RCross už použiji tuto updatovanou knihovnu, nicméně funkčnost všech 10 examplů je podle mě dostatečný regresní test, takže už jsem to poslal ven.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Ostatní Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna