Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
VVendigo
Založen: 21. 07. 2020 Příspěvky: 22 Bydliště: Vsenory
|
Zaslal: 21. červenec 2020, 12:28:08 Předmět: Xenybex |
|
|
Velmi tradicni 2D vesmirna strilecka inspirovana Xenon 2, Zybexem a 8bit grafikou.
Delana v HTML5. Melo by to bezet ve FF, Chrome a Edge (tam jsou glitche u fontu).
Kamenem urazu je leveldesign - aktualne je hotovo asi 1,25 levelu.
Programovani: 85 %
Grafika: 50 %
Zvuk: 70 %
Leveldesign: 25 %
Obrazky:
URL:
https://www.online-siesta.com/hra/xenybex/game.html
Manual:
Esc zobrazi menu.
Pohyb se ovlada kurzorovymi sipkami.
Klavesa fire (ctrl/space/enter) pouze prepina zbrane, ty jedou na autofire.
Vetsina zbrani ma max. pocet aktivnich projektilu. Cim jste bliz potvore, tim casteji budou strilet.
Max. pocet projektilu a frekvence strelby se zlepsuji sberem upgradu dane zbrane.
Cheat:
Klavesy - a = ovladaji silu aktualni zbrane.
https://www.online-siesta.com/hra/xenybex/game.html?debug&nosound - vsechny zbrane, vypnuty zvuk
Aktualni zpravy:
Rozhodl jsem se misto planovanych 9 levelu udelat 4.
Naposledy upravil VVendigo dne 22. září 2020, 09:11:59, celkově upraveno 2 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 22. červenec 2020, 09:08:17 Předmět: |
|
|
Chtělo by to poladit - u mě ve FF to střílí nepravidelně - chvílema po sekundě, pak chvíli třeba 5x za sekundu... _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
VVendigo
Založen: 21. 07. 2020 Příspěvky: 22 Bydliště: Vsenory
|
Zaslal: 22. červenec 2020, 09:27:48 Předmět: |
|
|
frca napsal: |
Chtělo by to poladit - u mě ve FF to střílí nepravidelně - chvílema po sekundě, pak chvíli třeba 5x za sekundu... |
Dekuju zes to zkusil.
To je vlastnost vetsiny zbrani, podedena ze Zybexu. Radeji to doplnim do popisu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
VVendigo
Založen: 21. 07. 2020 Příspěvky: 22 Bydliště: Vsenory
|
Zaslal: 7. říjen 2020, 08:37:17 Předmět: Denicek 7.10.20 |
|
|
Puvodni predstava byla, ze hru dokoncim behem prvni coronavlny. Ale zasekl jsem se na level designu.
Pak byly prazdniny apod. a ja propadl skepsi, protoze jsem zjistil, ze hrat to moc nebavi ani mne samotneho, natozpak jine lidi.
Nakonec jsem dospel k zaveru, ze snizim pocet levelu z uvazovanych 9 na 4 a proste ji nejak "vykopu z domu". Coz se ukazalo byt pozehnanim, protoze me uvazovani se preklopilo z modu "jak to natahnout" do modu "jak ukazat to nejlepsi".
Tento tyden jsem konecne pridal prisery blokujici postup ve 2. levelu a kupodivu vznikl docela slusny bossfight. To mne vratilo motivaci.
Prehodnotil jsem 1. level a dospel k zaveru, ze proste nemuzu hrace jen frustrovat klickovanim mezi potvorama. Puvodne to melo byt vyvazeno epicnosti dalsich osmi levelu, ale to byla nejspis naivni predstava. Strilecka bez strileni neni velka zabava, nota bene hned na startu. Pro zacatek jsem level trochu zkratil a pridal nejake ty powerupy. Ted pro zmenu hrozi, ze si hrac diky posilene strelbe vyrobi bullet hell, ale porad je to zajimavejsi nez predchozi kupa jaloveho manevrovani.
Aktualni verze je na webu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
VVendigo
Založen: 21. 07. 2020 Příspěvky: 22 Bydliště: Vsenory
|
Zaslal: 20. listopad 2020, 11:10:04 Předmět: Mily denicku! |
|
|
Dopiloval jsem kolize. Jednak se generuji a pouzivaji kolizni boxy, druhak jsem pridal "drhnuti" o prisery, takze existuje jakasi sance prezit drobny karambol, jako tomu dosud bylo jen u prostredi.
Ale hlavne: mam hudbu!
Se zajmem jsem si precetl jakysi clanek o bytebeatu a implementoval ho (prozatim dost humpolacky) do hry. Nekteri mozna budou mit dojem, ze je rozbite audio, ale ja budu vedet, ze jen nerozumi progresivnim hudebnim formam.
Aktualni verze je na webu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 3. prosinec 2020, 08:40:20 Předmět: |
|
|
Taky sem zkusil. Chtělo by to možná help. Střílelo mi to samo, ale nevěděl sem, jestli je to schválně, nebo ne. Jinak pěkný. A líbí se mi tvůj myšlenkový postup na dokončení. Mám podobnou zkušenost. Jen já tomu říkám "moc se s tim nesrat", ale to neni uplně přesné :-). Hudba je šílená, ale dobře tam pasuje a vydržet se dá :-) _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 4. prosinec 2020, 13:01:27 Předmět: |
|
|
Zkoušel jsem to, ale ta zbraň je nějaká slabá. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 14. prosinec 2020, 16:10:06 Předmět: |
|
|
Zelenych (to su nepriatelia?) som urcite trafil aspon 5-10x, na auto-fire, ale nikto nechcipol.
Zbran striela, objekty su zasahovane, ale nejak vsetko zije dalej.
Je chyba na mojej strane? Nieco som nepochopil? _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
VVendigo
Založen: 21. 07. 2020 Příspěvky: 22 Bydliště: Vsenory
|
Zaslal: 24. duben 2023, 11:54:51 Předmět: Post mortem |
|
|
Az dnes jsem zjistil, ze jsem mel tuhle hru dat spis do Inkubatoru. Ale ve sve dobe sem mel pocit, ze je "skoro hotova".
Nicmene dluzim nejaky zaver:
Hru jsem nedodelal a asi nedodelam. Strasne me nebavi level design. Kdyz nad tim tak premyslim, mel jsem v planu levely radikalne "zkondenzovat" a ted me napada, ze to bylo porad jeste malo.
A take me frustruji hraci, kteri nechapou, jak funguje system strelby. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|