Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 22. únor 2008, 14:06:08 Předmět: |
|
|
nice. to pristavanie super, verim ze toto bude nakoniec kvalitka, drzim palce _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
survik1
Založen: 22. 08. 2007 Příspěvky: 107
|
Zaslal: 22. únor 2008, 14:31:11 Předmět: |
|
|
Je by mě zajímalo, jak to bude se Zemí...přistávat v New Yorku by muselo být zajímavý x) |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 22. únor 2008, 15:07:45 Předmět: |
|
|
odhadujem ze nech zacnem pristavat kdekolvek tak ma to hodi na predom pripraveny kusok terenu kde bude zakladna. alebo druha moznost ze bude cela planeta proceduralne generovana. inak by som skusil pridat planetam atmosferu. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kula Shaker
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 152
|
Zaslal: 22. únor 2008, 16:03:04 Předmět: |
|
|
hmmm orbiter..... _________________ http://3dcizek.com
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Woozie
Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 43
|
Zaslal: 23. únor 2008, 09:07:05 Předmět: |
|
|
1. Pristavani bude v planetach nami vymyslene
2. K priblizeni k planete se dostavate do atmosfery a vasi obrazovku zahali barva planety
3. Az projedete mracna tak uvidite jiz krasnou planetu zektere opacnym zpusobem zase odletite
4. Snad dneska vam uz ukazem tech.demo 2 kde tento fakt budeme ukazovat |
|
Návrat nahoru |
|
|
am!go
Založen: 19. 08. 2007 Příspěvky: 61 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 23. únor 2008, 13:12:08 Předmět: |
|
|
Vypada to zajimave, akorat pro tom videu sem si rikal, ze by to chtelo pridat alespon nejaky directional light. Se mi zdalo, ze ste osvetleni uspesne ignorovali. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Markyxl
Založen: 23. 02. 2008 Příspěvky: 8
|
Zaslal: 23. únor 2008, 17:33:39 Předmět: |
|
|
zdravim, jsem Markyxl, programátor XSpacu. Rád bych zdopověděl pár otázek co tu padlo a zůstaly nezodpovězené.
1. Text to Speech - To bude realizováno přípo přes Windows SAPI 5, s dodávaným českým voice packem. Ano, bude znít roboticky, ale to je u palubního počítače účel.
2. Hory na planetách - Je pre-renderovaný skybox, ale povrch planet se ještě se toho hodně zásadního nejspíš změní, takže screenů z planet bych se zrovna moc nechytal
3. Osvětlení - nevim jestli jsi čerpal ze screenů nebo z videí, ale máš pravdu, na těch ranných screenech a videích neni. Současný stav vývoje enginu je vidět v Techdemu2 (video)
Techdemo2(video) zde!! |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 23. únor 2008, 18:03:43 Předmět: |
|
|
Dost dobré, pokud je engine vlastní.
To přistávání mi přijde jako nuda, ale asi je to takhle účel, nevím, nikdy jsem tento typ her nehrál |
|
Návrat nahoru |
|
|
Markyxl
Založen: 23. 02. 2008 Příspěvky: 8
|
Zaslal: 23. únor 2008, 18:24:41 Předmět: |
|
|
Engine je vlastní, k urychlení přesování na dlouhé vzdálenosti bude k dispozici "komprese času", která způsobí že se všechno bude dít rychleji. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kula Shaker
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 152
|
Zaslal: 23. únor 2008, 18:45:38 Předmět: |
|
|
Bude existovat taky nejaka fyzika vesmiru?Stanice budou muset rozovat kolem planet urcitou rychlosti, bude fungovat pritazlivost planet nebo bude se moc vyuzivat zrychleni kolem pruletu planet?Ne treba neco hard core aby to zvladl prumerny hrac ale aby se o tohle musel zajimat? _________________ http://3dcizek.com
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Markyxl
Založen: 23. 02. 2008 Příspěvky: 8
|
Zaslal: 23. únor 2008, 19:17:02 Předmět: |
|
|
A v kolika hrách jsi to viděl? Ne, nic takhle hardcore neplánuju |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kula Shaker
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 152
|
Zaslal: 23. únor 2008, 19:27:36 Předmět: |
|
|
No prave ze jen v jedne:) v Orbiteru a pak vlasne jeste v takove srande co jsem mel na PalmOS ale prave ze takove veci se v podobnych hrach moc neobjevuji a to je mozna skoda.Teda aspon pro me, nekdo jiny by to tak neprivital. _________________ http://3dcizek.com
|
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 23. únor 2008, 20:41:34 Předmět: |
|
|
Kula Shaker: orbiter pre mna nie je hra
ale je pravda ze gravitaciu by ste tam mohli pridat bolo by to zaujimavejsie. a este jedno fakt skuste pridat planetam atmosferu ako je mozno vidiet na to screene z orbitera. a drzim palce aby ste to dokoncili. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Woozie
Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 43
|
Zaslal: 23. únor 2008, 20:44:00 Předmět: |
|
|
Vyslo nove technIcke demo kde se vam ukazuje zakladni engine a osvetleni www.xspace.ic.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kula Shaker
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 152
|
Zaslal: 23. únor 2008, 20:53:23 Předmět: |
|
|
souhlas s Nou, 1000% si to zahraju....Bude to dalsi hra ve krete budou doufat ze si budu moc zaletat s obri vesmirnou lodi...takova aura kolem planety by byla suprova.Slo by to shaderem, myslim ze glom by byl paradni.
btw: planujete shadery?ne ze by to bylo extra nutny, dulezitejsi jsou rozhodne obchodni mechanismy, ale bylo by to taky fajn.
CO multak?? _________________ http://3dcizek.com
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|